Ooma
پرسش (1405/03/26):

۲ تا سوال دارم😁😁

سلام دوستان ۲ تا سوال دارم، اول اینکه وقتی میرید بیرون تو کیفتون چیا میذارید؟😁🤣
دوم اینکه تایم زیادی گوشواره گوشم نبوده الان گذاشتم نزدیک ۱ هفتست گوشام درد میکنه چکار کنم دردش کم بشه؟

سلام من اصلا کیف با خودم نمیبرم😄
بزار گوشت بمونه عادت میکنی البته اگه سبک😄
من چون دخترم کوچیکه اگر جای نزدیک در حد ۲-۳ ساعت باشه مثلا خرید، یه دونه پوشک، دستمال مرطوب و کاغذی یک دست لباس راحتی بچه(برای اینکه ممکنه لباسش خیس بشه یا هرچی) گوشی و کیف پول
ببین عفونت نداره؟تو گوشت بچرخون و چربش کن به مرور عادت میکنی
سلام عزیزمم
من چیز خاصی نمیذارم ،چون کیفامم کوچولو خیلی جا نداره 😅
گوشی ،کیف پول با چندتا دستمال کاغذی بخاطر دخترم
اگه مهمونی بریم آینه کوچیک رژ لب هم میبرم
شاید حساسیت داری
به نام خدا
۶و۷ عدد پوشاک و یه بسته دستمال مرطوب و یه دست لباس برای هرکدوم از قل ها و دوتا شلوار اضافی
شانه بچه و گیر و تل بچه ها قمقمه و یکم خوراکی چه یکساعت برم ببرون چه چند ساعت محتوا کیفم اینه اگه جا داشته باسه گوشیمو میزارم تو کیف اگه نه دستم میگیرم
کیف کارت.گوشی.کلید خونه
همینا تو کیفم میزارم
اگه جایی مهمونی برم یه دست لباس واسه دختری تو ماشین میزارم
تایم کوتاه گوشی و شیشه شیر . کیف نمیبرم 😬😬😬
زمان بیشتر از دو ساعت
یه بطری کوچیک اب . خوراکی یه کم.
یه کم شیر خشک.
پوشک . چند تا دستمال مرطوب. چند. تا دستمال کاغذی .
مدارکم و کارت پول .
یه هدبندی و کش مو و گل سر برای دخترا .
چند تا ام‌شکلات برای خودم که دارم قاطی میکنم سریع بخورم‌.
برای مهمونی. ام نفرس یه دست لباس راحتی براشون بر میدارم.
برا گوش تون درد میکنه
گوشواره در بیار یک روز نزار دوباره بپوش
قبلش گوش و گوشواره هم با الکل ضدعفونی کن
گوشی
کرم دست
کلید
کیف پولم
ایرپاد
دستمال کاغذی
اگه بچه ها باهام باشن حتما یه بطری اب میبرم.تو کیف گوشی کارت بانکی دستمال مرطوب اسپری الکل واسه بچه ها.تو ماشینمون هم کلا یه ساک لباس و صندل اضافه واسه بچه ها هست
گوشی کلید کارت بانکی دستمال کاغذی قرص مسکن نوار بهداشتی پول نقد شکلات تسبیح مهر کارت ملی آیینه بالم‌ لب
دخترمم معمولا کوله میاره خوراکی آب وسایل بازی همراهش هست
گوشتون هم احتمالا چرک کرده چندروز دربیارید گوشواره
بعدش با الکل ضدعفونی کنید دوباره بزارید
خیلی جالب بود کمتر کرم دست و عطر میبرید😅 من خودم حوصله کیف بردن ندارم
سلام من کیف پول و دستمال کاغذی و گوشی میزارم بعضی وقتا هم خوراکی
من تو کیفم کارت پولی دستمال کاغذی ریمل آیینه مداد لب و رژ لب همین
عزیزم شما دوقلو دارید ؟
گوشواره هم دربیار
گوشتو چرب کن ماساژ بده
دوباره بپوش
بله عزیزم دو قلو دارم
قل سوم هم تو راهه😅
کلید، جاکارتی،گوشی،یه دونه رژ

از وقتی هم بچه دار شدم که کیف اونم جداست
من کیف هام همیشه بزرگه و همه چی داخلشون هست
با این که پسرم ۴ سالشه حتما یک تا دو دست لباس می‌زارم
یه خوراکی
شیشه اب
گوشیم
کیف پول
دستمال کاغذی
دسته کلید
دفترچه و خودکار
بادکنک
کرم دست
عینکم
قبل از بارداری (شورت و نوار بهداشتی)
اسپری بدن
کیف نمیبرم فقط گوشی و سویچ
بقیه چیزا رو میزارم تو ماشین همیشه هست
سلام

اگه بیرون رفتن برم و زود برگردم با همسرم و کار مهمی نداشته باشم که کیف نمیبرم

در غیر این صورت

ثابت یه برس اینه دار تاشو و عینک افتابی و عینک طبی و کیف پول و مدارکم همیشه هست تو کیفم
اصلا کاری بهشون ندارم مگه کیفمو عوض کنم


گوشی و یدونه رژلب هم برمیدارم با کلید خونه

گاها پسرمم چند قلم اضافه میکنه 😬


برا گوشوارت یه هفته دیگه تحمل کن خوب میشه و سازگار میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه