Ooma
پرسش (1405/03/26):

سلام خانوما من پس فردا عمل پانکچر دارم

من پس فردا عمل تخمک کشی دارم کسی نیست این سیکل پانکچرش باشه باهم حرف بزنیم

سلام عزیزم خوبی؟ چه مشکلی داری ؟ من سال پیش دو بار انجام دادم
سونویی که دادی چند تا تخمک گفتن داری ؟
من مشکل ندارم شوهرم مشکل داره بچه اولمم با ای وی افه الان بار دومه میرم پانکچر
هر سمت 4یا5 گفتن هس
توکل بخدا انشاالله با کیفیت باشن تخمکات
اسپرمو شستشو میدن خوباشو جدا میکنن
انشالله
جنینم خوب باشن انشالله
مورفولوژی صفره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.