Ooma
پرسش (1405/03/26):

شناختن پدر و مادر

خانما نوزادا از کی مامان باباشونو میشناسن و پیش بقیه نمیمونن یل بغلشون نمیرن
دختر من یه هفته دیگه ۵ ماهش تموم میشه ولی انگار منو نمیشناسه

از ۷ ماه
خیالت راحت ،همین ک بشناستت انقد میخاد بچسبه بهت کلافه شی😅ی دستشویی راحت نتونی
دختر من ازهمون نوزادی بغل کسی نمیرفت همچنان هم نمیره یه سره چسبیده به من
دختر من 3ماهو بیست روز‌شه ،جدیدا بغل یه سری ها میره گریه میکنه
ولی میبینی بغل یه سری ها که تاحالا ندیده شون میره اصلا واکنش نشون نمیده.
حس میکنم بغل مردها میره گریه میکنه
عزیزم مادر رو ک ۶ساعت بعد از تولد میشناسن.

الانم مثلا صبح میری بالا سرش وقتی بیدار میشه بهت لبخند میزنه دستو پاشو بالا پایین میکنه ذوق میاد تو چهره ش و صدا هایی از خودش درمیاره میخواد بات حرف بزنه یعنی ک میشناسدت. حالا اگه کسی دیگه بره یا یه غریبه اصلا این رفتارو نشون نمیده براش
من نمیدونم پس چرا ویژگی های هر ماه رو ک تو اوما زحمت میشکن میزنن مطالعه نمیکیند آیا؟؟؟
اینا رو تو مطالب ۳ ۴ ماهگی توضیح داده
اینا رو قشنگ توضیح داده اینجا
اینا رو قشنگ توضیح داده اینجا
بزنی رو این قسمت میاد
بزنی رو این قسمت میاد
بستگی داره بغل نرفتن یه چیزه و جزو خصوصیات فردی نوزاد ممکنه باشه اما شناخت و گ‌ریه کردن یه چیزه
از 5 ماهگی شروع میشه تو هر نوزاد یکی دو ماه اختلاف داره
سلام سن شناخت رو که دوستان زحمت کشیدند، گفتند. اما اضطراب جدایی و اینکه بهتون بچسبه و با بقیه غریبی کنه، معمولاً از هشت ماهگی شروع میشه.
مرسی از جواب هاتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.