فک کنم هنوز شروع نشده ثبت نامش
اگر این وامو بگیری دیگه وام مسکن نمیشه گرفت.
مثل وام کمک هزینه ی اجاره میمونه، اونم بگیری نمیتونی وام مسکن بعدا بگیری، یا از این خونه های ملی و مهر ثبت نام کنی
آخه بگو آدم بی مغز با ۴۰۰تومن مگه میشه خونه دارشد😪
وام یکی دو میلیاردی میدادن ی چیزی
نمیشه اما کاچی بعداز هیچی
سودش پایین
آخه همه بانک ها وام بر اساس معدل حساب میدن که متاسفانه ماها پول نداریم بخوابونیم به حساب که معدل حساب بره بالا