سلام خوبین ،خانما کسی میدونه حقوق معلم غیرانتفاعی پایه ی اول و دوم دبستان الان چقدره
داخل هر شهری حقوقشون متفاوته یا ثابت هست؟
پرسش (1405/03/24):
حقوق معلم غیرانتفاعی اول و دوم دبستان
798
35
10 روز قبل
سوال کننده
0
9 روز قبل
Banoo .
عزیزم ساعتی هست
1
9 روز قبل
Banoo .
تقریبا ساعتی ۱۶۰ بوده پارسال بازم بستگی به مدرسه و توافقش یا مدرسه هست
1
9 روز قبل
مهسا 26
متفاوته
هرشهر که هیچ هرمدرسه ای هم متفاوته
با توجه با محدوده ی مدرسه
سابقه ی معلم
و ...
هرشهر که هیچ هرمدرسه ای هم متفاوته
با توجه با محدوده ی مدرسه
سابقه ی معلم
و ...
0
9 روز قبل
leila ♡
من سال اول قرار داد بستم ۳۰ ساعت ۶ تومن🧑🦯
0
9 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم
یعنی در ماه حدودی چقدر میشه
یعنی در ماه حدودی چقدر میشه
0
9 روز قبل
leila ♡
همون ۶ تومن ماهی
0
9 روز قبل
leila ♡
هنوز نرفتما قرار دادش اینجور بسته شده نمیدونم تفاوت خواهد کرد یانه
0
9 روز قبل
leila ♡
هفته ای ۳۰ ساعت نوشته
ماهانه ۶ تومن
ماهانه ۶ تومن
0
9 روز قبل
سوال کننده
وایییی خیلی کمه ادم ۶ تومنو چکارش کنم
ب منم گفتن برم اما حقوق رو نپرسیدم
ب منم گفتن برم اما حقوق رو نپرسیدم
0
9 روز قبل
سوال کننده
برای چه پایه ای
0
9 روز قبل
leila ♡
دوم نوشته
0
9 روز قبل
leila ♡
اره ولی بیاد هفته ای ۶ بده از معلم های رسمی زیاد میشه حقوق😂
0
9 روز قبل
leila ♡
شوهر من با ۱۳ سال سابقه ۲۸ میگیره😂 به منم بده ۲۴ عمرا😑
0
9 روز قبل
مهسا 26
شماها سابقه تدریس دارین؟
0
9 روز قبل
سوال کننده
من درست متوجه نشدم،یعنی ماهی ۶ تومن هست ؟
یا هفته ای ۶تومن؟
یا هفته ای ۶تومن؟
0
9 روز قبل
leila ♡
ماهی عزیزم
0
9 روز قبل
leila ♡
هفته ای ۳۰ ساعت تدریس داری ماهانه ۶ تومن حقوق
0
9 روز قبل
سوال کننده
بخدا فروشنده های سوپر مارکتی ها هم بیشتر میگیرن صبح تا ظهر
0
9 روز قبل
leila ♡
اره
0
9 روز قبل
leila ♡
اونم مدرسه هیر انتفاعی که زبون اولیا همیشه درازه روت
0
9 روز قبل
مامانِ لِنا 🧚♀️
ماهی ۶ تومن!!!!!
اشتباه نمیکنید!؟؟
اشتباه نمیکنید!؟؟
0
9 روز قبل
سوال کننده
برا اول خییلی اعصاب میخواد و صبر
0
9 روز قبل
leila ♡
نه عزیزم قرارداد هست
برای معلم باسابقه حتما ک آنقدر نمیشه
برا من ک تازه کارم بله ۶ تومن
برای معلم باسابقه حتما ک آنقدر نمیشه
برا من ک تازه کارم بله ۶ تومن
0
9 روز قبل
leila ♡
اره خیلییی
0
9 روز قبل
leila ♡
یادم بندازید از قرار داد عکس میدم
0
9 روز قبل
leila ♡
دست همسرمه
0
9 روز قبل
مامانِ لِنا 🧚♀️
تو این شرایط خیلییی کمه آخه
الان حقوق وزارت کار هم خیلی بیشتر از اینه
الان حقوق وزارت کار هم خیلی بیشتر از اینه
0
9 روز قبل
مریم .
6 یا 60؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عجب
من الان یکم رفتم وسایل بخرم هیچی نخریدم. هیچی ها. اومدم دیدم 2ونیم تومان خرج کردم. هیجی نخریدم ها😐 دوتا نون فانتزی چنتا کیک یزدی. نیم کیلو شکر نیم کیلو لپه
یدونه پودر کاستر. شیر. اینا شد 2ونیم 😐😐
من الان یکم رفتم وسایل بخرم هیچی نخریدم. هیچی ها. اومدم دیدم 2ونیم تومان خرج کردم. هیجی نخریدم ها😐 دوتا نون فانتزی چنتا کیک یزدی. نیم کیلو شکر نیم کیلو لپه
یدونه پودر کاستر. شیر. اینا شد 2ونیم 😐😐
0
9 روز قبل
مریم .
من میخواستم برم مربی مهد بشم. همین بشینم سرجام انگار سنگین ترم😶
0
9 روز قبل
مهسا 26
حقوق غیر انتفاعی ها خیلی متفاوته مبلغ ثابتی ندارن
0
9 روز قبل
مهسا 26
من کسیو میشناسم ۳۰ میگیره
خواهرش ۱۰
چون سابقه شکمتره
نحوه تدریسش و نوع مدرسه ش ضعیف تره
خواهرش ۱۰
چون سابقه شکمتره
نحوه تدریسش و نوع مدرسه ش ضعیف تره
0
9 روز قبل
مهسا 26
اگر سابقه ی خوبی دارین برین مدارس بهتر
0
9 روز قبل
Banoo .
عزیزم در کل مدارس غیر انتفاعی خیلی حقوق نمیدن
من خودم مدرسه غیر انتفاعی بودم
همیشه هم ماشاالله مادر بچه ها شاکی
بچه های لوس و فوق العاده بی ادب
من خودم مدرسه غیر انتفاعی بودم
همیشه هم ماشاالله مادر بچه ها شاکی
بچه های لوس و فوق العاده بی ادب
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




