خواهرا من مقداری پس انداز داشتم که از طریق اپلیکیشن گلدیکا طلای اب شده خریداری کردم به گرمی ۱۷۹۵۰
الان که میبینم هی داره میاد پایینتر، شوهرم میگه امکانش زیاده تا زیر ده تومنم برسع حتی .. حالا چکار کنم؟ چ شانسی دارم بخدا .. از دیشب تا حالا ۱ تومن ضرر کردم، یعنی تاااا خریدم دیدم هی داره میاد پایینتر .. از طرفیم شوهرم اینطوری گفت دلم ریخت .. اشتباه کردم بنظرتون؟؟
پرسش (1405/03/22):
دو دل شدن از خرید طلا
838
50
11 روز قبل
سوال کننده
0
11 روز قبل
mahsa rsd
ببین من تا حالا ندیدم طلا توی ۶ماه بریزه. اگ ۶ماه بیشتر نگهداری میکنی استرس نگیر میره بالا. من خودم ۱۸ونیم خریدم خیلی زیاد. ولی میگم بیاد پایین تا بیشتر بخرم. چون بلاخره میره بالا.
0
11 روز قبل
❤mahur❤ ❤mahak❤
مگه میخوای زود بفروشی ؟چ اشکال داره سال دیگه سودشد میبینی
2
11 روز قبل
ریحانه 💙✨
برا دویست تومن میگی ریزش؟ 😂😶
بیخیال خواهر
بیخیال خواهر
2
11 روز قبل
ریحانه 💙✨
بذار کنار و اصلا چک نکن طلا رو
چند ماه دیگه بیا ببین
چند ماه دیگه بیا ببین
0
11 روز قبل
سوال کننده
نمیدونم خواهر
اینم شانس منه
استرس گرفتم شدید، چون این تنها سرمایهای هست که دارم
اینم شانس منه
استرس گرفتم شدید، چون این تنها سرمایهای هست که دارم
7
11 روز قبل
ریحانه 💙✨
ولی طلات رو فیزیکی تحویل بگیر
اعتباری به آپ و سایت نیست
اعتباری به آپ و سایت نیست
1
11 روز قبل
سوال کننده
نه واسه سال دیگه گذاشتم بمونه
که خدا نکنه به پولش احتیاج پیدا کنم و زودتر بفروشمش
که خدا نکنه به پولش احتیاج پیدا کنم و زودتر بفروشمش
0
11 روز قبل
سوال کننده
اولین بارمه که سرمایه گذاری کردم مثلا
یکم ترسوام تو این موارد
یکم ترسوام تو این موارد
0
11 روز قبل
سوال کننده
وای دائم دارم چک میکنم و بیشتر میشه استرسم
0
11 روز قبل
سوال کننده
همینکارو میکنم احتمال زیاد
0
11 روز قبل
ریحانه 💙✨
ترست میریزه
طلا از یه حدی پائینتر نمیاد نگران نباش
همین ماه پیش تا شونزده اومد و بک زد تا نزدیک بیست
طلا از یه حدی پائینتر نمیاد نگران نباش
همین ماه پیش تا شونزده اومد و بک زد تا نزدیک بیست
1
11 روز قبل
ریحانه 💙✨
احتمال زیاد نه
حتما طلات رو بگیر
حتما طلات رو بگیر
1
11 روز قبل
سوال کننده
چشم عزیزم مرسی از راهنماییت
1
11 روز قبل
مریــم بانـــو
طلا همیشه میگن سودش تو بلند مدته
وقتی خریدی دیگ نباید چک کنی اینجوری استرست بیشتر میشه
هیچ موقعه هم طلا انقد پایین نمیاد دیگ اینو مطمعن باش
وقتی خریدی دیگ نباید چک کنی اینجوری استرست بیشتر میشه
هیچ موقعه هم طلا انقد پایین نمیاد دیگ اینو مطمعن باش
1
11 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
11 روز قبل
مهشید .
کف طلا ۱۷ بسته شده و پایینتر نمیاد.
۱۰ میلیون که دیگه جوکه۱😁
۱۰ میلیون که دیگه جوکه۱😁
0
11 روز قبل
مهشید .
طلا به دید ۶ ماه تا ۱سال اوکیه
0
11 روز قبل
Neda kmp
سخت نگیر من الان یک و نیم توی ضرر هستم ولی دوباره میره بالا نگران نباش هر روز چک نکن
0
11 روز قبل
Neda kmp
من حتی پارسال طلا خریدم تا من خریدم ریزش کرد چن ماه گذاشتم به اصل پولم رسید برداشتم ولی الان هدفم برداشت نیس میخوام پس انداز شه خیالت راحت حتما بالا میره
2
11 روز قبل
مهنا ا
طلای فیزیکی رو تحویل گرفتی؟؟؟
به نظرم اگر تحویل نگرفتی از این بیشتر بترس
خیلی از این اپلیکیشن ها پشتوانه ی طلا ندارن
رو هوا خرید و فروش میکنن
اگه طلاتو تحویل گرفتی که هیچی
اگه نگرفتی سریع بگیرش
به نظرم اگر تحویل نگرفتی از این بیشتر بترس
خیلی از این اپلیکیشن ها پشتوانه ی طلا ندارن
رو هوا خرید و فروش میکنن
اگه طلاتو تحویل گرفتی که هیچی
اگه نگرفتی سریع بگیرش
0
11 روز قبل
Nafas
ما رو ۲۱ خرید کردیم منتظریم یروزی بره بالا بفروشیم😄😕
2
11 روز قبل
Mahdis K
حالا همسرتون خودش میخرید میگف قراره بالای ۳۰ تومن بره. چون شما خریدین همچین میگه. طلای ایران تحت تاثیر دلار بالا و پایین میاد. دلار بیاد رو ۱۲۵ و انس جهانی هم همینطور بریزه سناریو همسرتون جواب میده 😀
0
11 روز قبل
مامان بهار خانم
من بفروشم میره بالا بخرم میکشه پایین 😂😂 اصلا هم برام مهم نیست چون برا بلند مدت گرفتم بهش فک کنم ارزششو ندارن گل من
0
11 روز قبل
🌙⭐️ maman
اگه لازم نداری دست نزن
با ضرر نفروش
از پارسال تنها بازاری که رشد نکرده طلاست
اونم پایین نمیمونه خودشو بالا میکشه
با ضرر نفروش
از پارسال تنها بازاری که رشد نکرده طلاست
اونم پایین نمیمونه خودشو بالا میکشه
0
11 روز قبل
🌙⭐️ maman
زیر ۱۰ تومن که نمیاد
کف کفش ۱۵ میلیونه
کف کفش ۱۵ میلیونه
0
11 روز قبل
بهاره 😊
چقد مگه خریدی؟
0
11 روز قبل
بهاره 😊
همه تحلیل گرا میگن میره بالا
0
11 روز قبل
فرزانه مامان شازده والا
هی خواهر
من ۲۱/۳۵۰خریدم 🥲
من ۲۱/۳۵۰خریدم 🥲
0
11 روز قبل
ماه بانو ،
میره بالا نگران نباش ب محض توافق شدن میره رو سی من نمیگم تحلیلگرا میگن من رو ۱۹خریدم😪
0
9 روز قبل
مریم مامان اقا برهان
من رو ۱۸خریدم
به شوهرم گفتم که عجله نکن گفت نه بیا بخریم میره بالا آخرم خریدیم اومد پایین ولی بازم میره بالا
به شوهرم گفتم که عجله نکن گفت نه بیا بخریم میره بالا آخرم خریدیم اومد پایین ولی بازم میره بالا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




