Ooma
پرسش (1405/03/22):

دو دل شدن از خرید طلا

خواهرا من مقداری پس انداز داشتم که از طریق اپلیکیشن گلدیکا طلای اب شده خریداری کردم به گرمی ۱۷۹۵۰
الان که میبینم هی داره میاد پایینتر، شوهرم میگه امکانش زیاده تا زیر ده تومنم برسع حتی .. حالا چکار کنم؟ چ شانسی دارم بخدا .. از دیشب تا حالا ۱ تومن ضرر کردم، یعنی تاااا خریدم دیدم هی داره میاد پایینتر .. از طرفیم شوهرم اینطوری گفت دلم ریخت .. اشتباه کردم بنظرتون؟؟

ببین من تا حالا ندیدم طلا توی ۶ماه بریزه. اگ ۶ماه بیشتر نگهداری میکنی استرس نگیر میره بالا. من خودم ۱۸ونیم خریدم خیلی زیاد. ولی میگم بیاد پایین تا بیشتر بخرم. چون بلاخره میره بالا.
مگه میخوای زود بفروشی ؟چ اشکال داره سال دیگه سودشد میبینی
برا دویست تومن می‌گی ریزش؟ 😂😶
بیخیال خواهر
بذار کنار و اصلا چک نکن طلا رو
چند ماه دیگه بیا ببین
نمیدونم خواهر
اینم شانس منه
استرس گرفتم شدید، چون این تنها سرمایه‌ای هست که دارم
ولی طلات رو فیزیکی تحویل بگیر
اعتباری به آپ و سایت نیست
نه واسه سال دیگه گذاشتم بمونه
که خدا نکنه به پولش احتیاج پیدا کنم و زودتر بفروشمش
اولین بارمه که سرمایه گذاری کردم مثلا
یکم ترسوام تو این موارد
وای دائم دارم چک میکنم و بیشتر میشه استرسم
همینکارو میکنم احتمال زیاد
ترست میریزه
طلا از یه حدی پائین‌تر نمیاد نگران نباش
همین ماه پیش تا شونزده اومد و بک زد تا نزدیک بیست
احتمال زیاد نه
حتما طلات رو بگیر
چشم عزیزم مرسی از راهنماییت
طلا همیشه میگن سودش تو بلند مدته
وقتی خریدی دیگ نباید چک کنی اینجوری استرست بیشتر میشه
هیچ موقعه هم طلا انقد پایین نمیاد دیگ اینو مطمعن باش
مرسی عزیزدلم
کف طلا ۱۷ بسته شده و پایینتر نمیاد.
۱۰ میلیون که دیگه جوکه۱😁
طلا به دید ۶ ماه تا ۱سال اوکیه
سخت نگیر من الان یک و نیم توی ضرر هستم ولی دوباره میره بالا نگران نباش هر روز چک نکن
من حتی پارسال طلا خریدم تا من خریدم ریزش کرد چن ماه گذاشتم به اصل پولم رسید برداشتم ولی الان هدفم برداشت نیس میخوام پس انداز شه خیالت راحت حتما بالا میره
طلای فیزیکی رو تحویل گرفتی؟؟؟
به نظرم اگر تحویل نگرفتی از این بیشتر بترس
خیلی از این اپلیکیشن ها پشتوانه ی طلا ندارن
رو هوا خرید و فروش میکنن
اگه طلاتو تحویل گرفتی که هیچی
اگه نگرفتی سریع بگیرش
ما رو ۲۱ خرید کردیم منتظریم یروزی بره بالا بفروشیم😄😕
حالا همسرتون خودش می‌خرید میگف قراره بالای ۳۰ تومن بره. چون شما خریدین همچین میگه. طلای ایران تحت تاثیر دلار بالا و پایین میاد. دلار بیاد رو ۱۲۵ و انس جهانی هم همینطور بریزه سناریو همسرتون جواب میده 😀
من بفروشم میره بالا بخرم می‌کشه پایین 😂😂 اصلا هم برام مهم نیست چون برا بلند مدت گرفتم بهش فک کنم ارزششو ندارن گل من
اگه لازم نداری دست نزن
با ضرر نفروش

از پارسال تنها بازاری که رشد نکرده طلاست
اونم پایین نمیمونه خودشو بالا میکشه
زیر ۱۰ تومن که نمیاد
کف کفش ۱۵ میلیونه
چقد مگه خریدی؟
همه تحلیل گرا میگن میره بالا
هی خواهر
من ۲۱/۳۵۰خریدم 🥲
می‌ره بالا نگران نباش ب محض توافق شدن می‌ره رو سی من نمیگم تحلیلگرا میگن من رو ۱۹خریدم😪
من رو ۱۸خریدم
به شوهرم گفتم که عجله نکن گفت نه بیا بخریم میره بالا آخرم خریدیم اومد پایین ولی بازم می‌ره بالا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.