با سلام و احترام خانوم دکتر و دوستان عزیز
من رفتم آزمایش بتا تیتیر دادم
عددش ۵۵۹.۱ بود ۱ روز تاخیر دارم
از سه روز پیش تست زدم مثبت شد
پونزدهم ماه قبل پریود شدم معمولا دوره هام ۲۹ یا ۳۰ روزه اس گاها۲۸ روزهم میشم
بتام عددش چحوریه؟
نیاز به تکرار داره؟
کی برم دکتر و سونو؟
پرسش (1405/03/17):
عدد بتا کم نیست؟
406
57
20 روز قبل
سوال کننده
1
20 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
نگاه من برا بارداریم فقط رفتم آزمایش دادم گفت مثبت دیگه نرفتم تا سونو قلب تو هم خودت درگیر نکن نمیدونم واقعا چرا وقتی مثبت باز میرین آزمایش میدین خو اینطور به خودتون استرس وارد میکنید
0
20 روز قبل
سوال کننده
من چون یه سقط تو ۸ هفته داشتم نگرانم
1
20 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
نه بابا خبری نیست
1
20 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
همون ۸ هفته برو سونو قلب
1
20 روز قبل
ارزو far
عددش خوبه عزیزم برا من ۲۸۵ بود
1
20 روز قبل
سوال کننده
ممنونم
0
20 روز قبل
سوال کننده
تو هفته ۴ ؟
1
20 روز قبل
ارزو far
هرچه زودتر بری دکتر بهتره ازمایشات اولیه رو برات مینوسه
0
20 روز قبل
سوال کننده
من خیلی نگرانم
2
20 روز قبل
پردیس ش
سلام عزیزم عالیه ، تا سونو قلب از بارداریت لذت ببر
1
20 روز قبل
ارزو far
اره ۴یا ۵ بود
1
20 روز قبل
ارزو far
نگران نباش از بارداریت لذت ببر
1
20 روز قبل
مهسا آذین
من بعد ده روز تاخیر ۲۰۰بود اما اگ استرس داری بنظرمن برو دکتر زنان اون میگ چیکارکنی بخاطرسقطط ک انشاالله دیگ تکرارنشه چون من رفتم شیش هفته بودم وهماتوم داشتم اگ نمیرفتم میزاشتم هشت هفته تااونموقه استراحت نمیکردم دارومصرف نمیکردم خدایی نکرده مثل تجربه قبلیم سقط میشد بااینک اصلان لکه بینی ن درد هیچی نداشتم سونو واژینال شدم ضربان قلب داشت وهماتوم دکتردارو واستراحت دادتا هشت هفته دفع شد تموم شد
1
20 روز قبل
zeynab ❤️
من اصلا نمیدونم عدد بتام چند بود؟
فقط رفتم ازمایش دادم زنگ زدم گفتن مثبته😐🤦🏻♀️
فقط رفتم ازمایش دادم زنگ زدم گفتن مثبته😐🤦🏻♀️
1
20 روز قبل
سوال کننده
ممنون از همتون انشالله نی نی هاتونو سالمبغل بگیرید
و هر کی منتظره خدا زود بهش نی نی بده
و هر کی منتظره خدا زود بهش نی نی بده
1
20 روز قبل
مامان m
سلام عزیزم خیلی خیلی تبریک میگم ♥️
1
20 روز قبل
مامان m
عددش که عالیه
1
20 روز قبل
مامان m
فقط چون سابقه سقط دارید حتما برید تحت نظر داروهای حمایت کننده استفاده کنید
1
20 روز قبل
مامان m
برای ماهم دعا کنید لطفا 🌹
1
20 روز قبل
سوال کننده
چشم
0
20 روز قبل
سوال کننده
منم بعد ۴ سال یهویی خدا بهم داد
امیدوارم دلتون مثل من شاد شه
امیدوارم دلتون مثل من شاد شه
1
20 روز قبل
مامان m
قربونت عزیییییزم ایشالله خدا این ثمره ی دل رو به همه عطا کنه 🥰
0
19 روز قبل
Hani Banoo
سلام عزیزم
خیلی تبریک میگم
برای من هم دعا کن
خیلی تبریک میگم
برای من هم دعا کن
0
19 روز قبل
M.A .
تبریک عزیزم
منم سابقه سقط داشتم
این سری بعد یک هفته دیدم لکه بینی دارم رفتن سونو هماتوم دارم و استراحتم .
خیلی میترسم ولی سپردم بخدا
منم سابقه سقط داشتم
این سری بعد یک هفته دیدم لکه بینی دارم رفتن سونو هماتوم دارم و استراحتم .
خیلی میترسم ولی سپردم بخدا
1
19 روز قبل
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان میدهد که شما باردار هستید و آنچه اهمیت دارد روند تغییرات بتا در طی ۴۸ ساعت است، اگر درد یا لکه بینی ندارید، سابقه بارداری خارج رحمی و مولار ندارید نیازی به تکرار بتا نیست
فقط اگر دلیل سقط توقف قلب بوده زودتر جهت دریافت داروهای ضد انعقاد مراجعه کنید
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان میدهد که شما باردار هستید و آنچه اهمیت دارد روند تغییرات بتا در طی ۴۸ ساعت است، اگر درد یا لکه بینی ندارید، سابقه بارداری خارج رحمی و مولار ندارید نیازی به تکرار بتا نیست
فقط اگر دلیل سقط توقف قلب بوده زودتر جهت دریافت داروهای ضد انعقاد مراجعه کنید
0
19 روز قبل
سوال کننده
خانم دکتر قبل از سوتوی قلب سقط کردم
تو تقریبا ۸ هفته بود وارد ۸ شدم سقط شد
علتش رو نمیدونم
تو تقریبا ۸ هفته بود وارد ۸ شدم سقط شد
علتش رو نمیدونم
1
19 روز قبل
مامان m
عزیزم ببخشید من جواب میدم
به هرحال سابقه سقط دارید باید دارو مصرف کنید
به هرحال سابقه سقط دارید باید دارو مصرف کنید
1
19 روز قبل
سوال کننده
ممنون
0
18 روز قبل
پزشک اوما
جانم جنین تشکیل شده بود؟
0
17 روز قبل
سوال کننده
نمیدونم
چون تا سونوی قلب ازم سونو نگرقتن و خب تا سونوی قلبم سقط کردم
ولی تقریبا مثل یه پریودی عادی بود ۵ روز خون ریزی داشتم و بعدش ماه بعد باز پریود شدم
و تو سونوییی که موقع سقط ازم گرفتن ۵ساعت تقریبا بعد از خونریزیم بود . نوشته بود جنین مشاهده نشد
چون تا سونوی قلب ازم سونو نگرقتن و خب تا سونوی قلبم سقط کردم
ولی تقریبا مثل یه پریودی عادی بود ۵ روز خون ریزی داشتم و بعدش ماه بعد باز پریود شدم
و تو سونوییی که موقع سقط ازم گرفتن ۵ساعت تقریبا بعد از خونریزیم بود . نوشته بود جنین مشاهده نشد
0
17 روز قبل
پزشک اوما
جانم بنظر من اگر داروی ضد انعقاد و پروژسترون هردو دریافت شوند بهتر است
0
16 روز قبل
سوال کننده
شما میتونید برام بنویسید؟
0
16 روز قبل
پزشک اوما
بله جانم ولی به پریناتولوژیست مراجعه کنید خیالمان راحت تر است
0
16 روز قبل
سوال کننده
بله ممنون
0
15 روز قبل
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




