Ooma
پرسش (1405/03/16):

چجوری خودمو بیمه سلامت کنم؟

سلام خانوما اینجا کسی هست خودشو بیمه سلامت کرده باشه؟
باید حضوری مراجعه کنم یا اینترنتی هم میشه؟
اگه کسی میدونه در موردش لطفا راهنمایی کنه ممنون

سلام عزیزم برو دفتر خدماتی ها بگو میخوام بیمه سلامت بشم اگه دهک یک تا۵باشی رایگان بیمه میشی اگه۵ به بالا باشی باید پول پرداخت کنی که اونم زیاد نیست
ممنون عزیزم
برنامه بیمه سلامت من دانلود کن اونجا میتونی خودتو بیمه کنی
ممنون عزیزم🌹
فکر کنم سالانه ۲, تا دونیم هست
نه خودت انجام نده. برو دفتر خدماتی
من برای مامانم تو خونه ثبت نام کردم، خرابکاری شد مجبور شدن تماس بگیرن و.... کلی کار کردن تا ثبت نام کنسل شد و از دوباره خودشون انجام دادن
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسش‌هایی که به صورت تخصصی مطرح می‌شن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخ‌گویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمی‌کنید
برنامه سلامت من فقط مال اینکه بدونی کجا ها بیمه ات رو قبول میکنند و چه مدت از بیمه ات مونده.
من خودم از سایت بیمه سلامت بیمه کردم
پارسال۹۰۰دادم 6ماهشو
امسال6ماه۱۶۰۰
یکساله۳۳۰۰
نه عزیزم
از طریق اپ هم میشه
مامانمو از اپ بیمه کردم
اینترنتی ثبت نام کردم
ممنون از همه خانوما که وقت گذاشتین🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه