سلام دوستان
ب نظرتون دوتا بچه همسن تو خانواده مثلا(دوتاپسر عمو. پسر عمه. پسر خاله)همکلاسی بشن خوبه تو ی کلاس باشن؟؟
پسرم با پسر عموش همسن هستن و امسال باید برن کلاس اول. پسر من پسر عموش رو خیلی دوست داره و وابسته اش شده طوریکه هرجا بره میگه آرمین هم باید باشه مثلا اگه برایم بریم پارک. مهمو نی گردش . میگه بریم دنبال آرمین. یااگه خونه پدربز۱رگش باشیم بخایم بیایم خونه همراه ما نمیاد گریه میکنه ک بمونه کنار ارمین بازی کنن اگه حتی ی روز از صب تا شب باهم بازی کنن بازم وقتی میخان ازهم جداشن انقد گریه میکنه ک بذارین کنار هم باشیم و بازی کنیم براینکه آرمین باهاش دوس باشه همه کار براش میکنه ولی پسر عموش اینجوری نیس یعنی وابسته پسر من نیس وقتی بخان از هم جدا بشن اصلا گریه نمیکنه و راحت با پدر و مادرش میره و اینکه تو بازی ها و همه چی پسر عموش ریس پسرم میشه و بهش زور میگه و هرکاری پسرم بکنه میاد چغولی میکنه و به همه میگه مثلا اگه باهم دعواشون بشه یا پسرم ی کاری بکنه میاد میگه حتی هرچی خرابکاری باشه میندازه گردن پسر من ولی پسر من اصلا اینطوری نیس اصلا نمیتونه از خودش دفاع کنه. پسر من پسر عموش رو واقعا دوس داره ولی پسر عموش پسر من رو اونطوری دوس نداره و قهر و آشتی بودن براش مهم نیس. البته پسر منم بدی ها و اذیتای خودش رو داره مثلا باهم دعواشون بشه همدیگرو میزنن و بهم چیزی میگن ولی پسر من قهر بلد نیس و زود میره معدرت خواهی میکنه و اشتی میکنه پسر من شیطونه پسر عموش یکم آرومتر یعنی شیطنتاشون یکیه حتی پسرعموش زورگوتره و مدام سر پسر من داد میزنه ولی زرنگ و با سیاسته
خلاصه ک امسال باید برن کلاس اول و پسر من اصرار داره ک باید با ارمین تو یک کلاس باشن ولی بااین اوصاف نمیدونم باید چیکار کنم. شهرمون ی مدرسه عیرانتفاعی خیلی خوب داره ک معلمش خانم هس با تجربه و تعداد دانش آموزان کمه دوتا مدرسه دولتی هم داره ک شلوغه و تعداد دانش آموزان زیاده و معلمشون مرد. آرمین میره مدرسه غیرانتفاعی ک خوبه من نمیدونم چیکار کنم بفرستم مدرسه دولتی جدا از آرمین باشه یا مدرسه عیر انتفاعی کنار آرمین
شما جای من بودین چیکار میکردین
باهم باشن خوبه یا جدا از هم
پرسش (1405/03/16):
بین دو راهی موندم میشه راهنماییم کنید
793
225
20 روز قبل
سوال کننده
13
20 روز قبل
A M
سلام عزیزم قطعا جدا
این میزان وابستگی قطعا آسیب زننده است
دفعه بعدی که خواست پیش پسر عموش بمونه باهاش حرف بزنید اگه گریه کرد دیگه توضیح ندید و بغلش کنید ببرید با خودتون
درسته بچه هستن ولی در آینده این میزان وابستگی آسیب زیادی به پسرتون میزنه سعی کنید محبت یا هیجانی که دوست داره رو شما و پدرش بهش بدید اولش خیلی سخته ولی بعد یه مدت براش عادی میشه
برای بیرون رفتن هم یه بار ببرید با خودتون یه بار نه
این میزان وابستگی قطعا آسیب زننده است
دفعه بعدی که خواست پیش پسر عموش بمونه باهاش حرف بزنید اگه گریه کرد دیگه توضیح ندید و بغلش کنید ببرید با خودتون
درسته بچه هستن ولی در آینده این میزان وابستگی آسیب زیادی به پسرتون میزنه سعی کنید محبت یا هیجانی که دوست داره رو شما و پدرش بهش بدید اولش خیلی سخته ولی بعد یه مدت براش عادی میشه
برای بیرون رفتن هم یه بار ببرید با خودتون یه بار نه
3
20 روز قبل
A M
اگه توی یه مدرسه هم بودن کلاس هاشون جدا باشه
7
20 روز قبل
ترلان ..
بنطرم توی ی کلاس نباش
واینکه میگین همیشه تو بازی اون رئیسه خیلی بده و اعتماد بنفس پسرشنا هرروز کمتر میشه اینجوری و اصلااا درس نیست تواینده بچه شما تاثیر داره
واینکه میگین همیشه تو بازی اون رئیسه خیلی بده و اعتماد بنفس پسرشنا هرروز کمتر میشه اینجوری و اصلااا درس نیست تواینده بچه شما تاثیر داره
0
20 روز قبل
سوال کننده
مدرسه دولتی چون شلوغه و پایه های بالاتر خیلی شیطونه پسر منم دنبال شیطنت و بازیه میترسم اونجا نتونه خوب درس بخونه و اینکه معلم پایه اول مرد هس و اصلا برای درس دادن خلاق نیس و خیلی سختگیر و خشکه
از طرفی مدرسه عیر دولتی معلمش خانم خیلی مهربون خلاق و با تجربه محیط مدرسه آروم تعدا دانش آموزان خیلی کمه
خودم خیلی دوس داشتم بفرستم مدرسه عیر دولتی ولی الان فهمیدم ک پسر عموش تو مدرسه عیر انتفاعی ثبت نام کرده موندم چیکار کنم ک براش خوب باشه
2
20 روز قبل
ترلان ..
حیفه از الان بچتون بخاد اعتماد ب نفس نداشته باشه و نفر دوم باشه
اعتماد ب نفس بچه الان شکل میگیره
اعتماد ب نفس بچه الان شکل میگیره
0
20 روز قبل
سوال کننده
اینجا فقط ی مدرسه عیر انتفاعی داره ک تعداد دانش آموزان خیلی کمه و هر پایه فقط یک کلاس داره
0
20 روز قبل
سوال کننده
متاسفانه همینطوره اعتماد ب نفسش خیلی پایینه و تو خانواده مدام مقایسه میشن
2
20 روز قبل
ترلان ..
چقد بد
پس حتمااا با مدیر و معلم طی کنین روز اول جاهاشون جدا از هم باشه
پس حتمااا با مدیر و معلم طی کنین روز اول جاهاشون جدا از هم باشه
0
20 روز قبل
سوال کننده
یعنی بفرستمش همون مدرسه عیر انتفاعی کنار پسر عموش
1
20 روز قبل
ترلان ..
از الان روی بچت کار کن نذار اینجوری بشه هیچ وقت نذار مقایسه بشه
1
20 روز قبل
ترلان ..
دولتی خیلی شلوغه و اینکه پسر شما هم بازیگوشه میگین یکم تمرکز کمتر میشه
0
20 روز قبل
سوال کننده
من پسرم رو میشناسم یکم هواس پرت و شیطونه مخصوصا وقتی کنار پسر عموش باشه میخاد بیشتر شیطنت کنه و اینکه پیش دبستان باهم بودن پسر عموش مدام تو خانواده چغولی پسر من رو میکرد ک شیطنت میکنه و .. تو خانواده مدام مقایسه میکردن ک اون خوبه پسر من بد
ولی مربی از یادگیری و هوشش خیلی راضی بود میگف درسته هواست پرت میشه و دنبال بازی و شیطنت ولی همه چیو زود یاد میگیره
ولی مربی از یادگیری و هوشش خیلی راضی بود میگف درسته هواست پرت میشه و دنبال بازی و شیطنت ولی همه چیو زود یاد میگیره
0
20 روز قبل
سوال کننده
درسته خودمم همین فکر رو دارم و همه نگرانیم همینه
0
20 روز قبل
سوال کننده
همین چیزا باعث شده اعتماد ب نفس پسرم بیاد پایین
امسال کلاس اولن قرار باشه هرروز بیاد چعولی کنه و همه ب پسرم چیزی بگن رو درسش تاثیر بد میداره
امسال کلاس اولن قرار باشه هرروز بیاد چعولی کنه و همه ب پسرم چیزی بگن رو درسش تاثیر بد میداره
2
20 روز قبل
ترلان ..
من نمیدونم دولتی الان چطوره توجه معلما ب دانش اموز ؟
دوره ی ما فقط ی تعدادی رو توجه میکردن و مثلا من خودم هیچ وقت ریاضیم خوب نبود ولی حفظیاتم عالی بود ولی ازبس توچه رو شاگرد ممتاز کلاس بود انگار مارونادیدهمیگرفتن ما خونمون سال بعد ۷ سال جابجا شد سال سوم راهنمایی مدرسه جدید رفتم من ازبس تو مخمون این بوده شما شاگر ممتازنیستین فک میکردبم همینطور کلی من اونسال ب بعد جزه درس خونا بودم و شاگرد زرنگا
بستگی داره مدرسه دولتی چطور باشه
دوره ی ما فقط ی تعدادی رو توجه میکردن و مثلا من خودم هیچ وقت ریاضیم خوب نبود ولی حفظیاتم عالی بود ولی ازبس توچه رو شاگرد ممتاز کلاس بود انگار مارونادیدهمیگرفتن ما خونمون سال بعد ۷ سال جابجا شد سال سوم راهنمایی مدرسه جدید رفتم من ازبس تو مخمون این بوده شما شاگر ممتازنیستین فک میکردبم همینطور کلی من اونسال ب بعد جزه درس خونا بودم و شاگرد زرنگا
بستگی داره مدرسه دولتی چطور باشه
1
20 روز قبل
ترلان ..
برو تحقیق کن مدرسه دولتی اگر جداشون کن
1
20 روز قبل
ترلان ..
اگر خوبه
0
20 روز قبل
سوال کننده
متاسفانه شنیدم معلم پایه اول مدرسه دولتی فقط ب بچه های آروم و حرف گوش کن توجه میکنه و بچه هایی ک شیطنت دارن و زود هواسشون پرت میشه رو توجه نمیکنه و زیاد ادیتشون میکنه
3
20 روز قبل
A M
من باشم میفرستم مدرسه دولتی تو خونه هم خودم باهاش کار میکنم
ولی اینکه اعتماد به نفسش مدام بخواد توسط کسی که همش پیششه خرد بشه
این چند ماه هم که تا مدرسه ها مونده روی اعتماد به نفس خیلی کار کن و تا جایی که میشه از پسر عموش فاصله بده
بچه دیگه ای هم باشه همش به پسر عموش میچسبه ؟دوست دیگه ای هم داره؟
ولی اینکه اعتماد به نفسش مدام بخواد توسط کسی که همش پیششه خرد بشه
این چند ماه هم که تا مدرسه ها مونده روی اعتماد به نفس خیلی کار کن و تا جایی که میشه از پسر عموش فاصله بده
بچه دیگه ای هم باشه همش به پسر عموش میچسبه ؟دوست دیگه ای هم داره؟
1
20 روز قبل
ترلان ..
خییلی بده اینجوری
0
20 روز قبل
سوال کننده
آره همیشه ب پسر عموش میچسبه . دوستای دیگه ای هم داره ولی اگه جایی باشن ک پسر عموش باشه بیشتر میره سمت پسر عموش تا دوستای دیگه اش مثلا اگه پسر عموش بیاد همراهش اونم میره کنار دوستاش باهاشون بازی کنه ولی در کل تو همه شرایط میخاد وابسته و چسب پسر عموش باشه در صورتیکه ک پسر عموش بهش محبتی نمیکنه
1
20 روز قبل
مریم سلیمانی
توی ی مدرسه
ولی کلاس جدا
ولی کلاس جدا
1
20 روز قبل
ترلان ..
باهاش صحبت کن کتاب بخون براش و بهش توضیح بده که خیلی نچسبه ب پسزعموش
1
20 روز قبل
ترلان ..
فقط ی کلاس داره
0
20 روز قبل
سوال کننده
نمیشه چون فقط ی کلاس داره
0
20 روز قبل
سوال کننده
خیلی باهاش صحبت میکنم اما فایده نداره
من دوستدارم باهم خوب باشن حتی تو یک کلاس برن ولی در صورتیکه پسر عموش هوای پسرمو داشته باشه و دوسش داشته باشه و باهم خوب باشن و دوستیشون ی طرفه نباشه
من دوستدارم باهم خوب باشن حتی تو یک کلاس برن ولی در صورتیکه پسر عموش هوای پسرمو داشته باشه و دوسش داشته باشه و باهم خوب باشن و دوستیشون ی طرفه نباشه
1
20 روز قبل
ترلان ..
برو پیش معلمشون و مدیرشون توصیحات لازم رو بده قطعا علمش رو دارن و میتونن بهتر بهت مشاوره بدن
1
20 روز قبل
ترلان ..
یعنی مدیر اون مدرسه و معلم کلاس که قراره برن
0
20 روز قبل
سوال کننده
ََآره باید باهاشون صحبت کنم ببینم نظرشون چیه
1
20 روز قبل
فقط خدا 🍃
چقدر شبیه پسر منه
1
20 روز قبل
فقط خدا 🍃
پسر منم خیلی به دختر عمش وابسته اس
خیلی دوسش داره
ولی اون خیلی سیاست داره و بهش زور میگه از قول شما انگار رئیسه
میاد خونمون میره تو اتاق پسرم هی چیز به پسرم یاد میده ک بیاد به من بگه
خیلی دوسش داره
ولی اون خیلی سیاست داره و بهش زور میگه از قول شما انگار رئیسه
میاد خونمون میره تو اتاق پسرم هی چیز به پسرم یاد میده ک بیاد به من بگه
1
20 روز قبل
فقط خدا 🍃
وقتی یه بچه دیگه ای بیبینه دیگه به پسرم محل نمیده و باهاش بازی نمیکنه
2
20 روز قبل
فقط خدا 🍃
من اگه باشم ک اصلا نمیزارم تو یه کلاس باشن
1
20 روز قبل
✨کوثَر✨ .
خب شما چطوری با بچتون برخورد میکنین؟؟
0
20 روز قبل
سوال کننده
پسر من وسایلش رو در اختیار پسر عموش میده اصلا رو وسایلش حساس نیس ب همه میده ولی پسر عموش رو وسایلش حساسه و اصلا نمیداره پس
رم ب وسایلش دس بزنه اگه هم وسایلش رو بده انقد غر میزنه و میگه وسایلمو خراب کردی و...
رم ب وسایلش دس بزنه اگه هم وسایلش رو بده انقد غر میزنه و میگه وسایلمو خراب کردی و...
0
20 روز قبل
سوال کننده
اینم همینطوره یکی دیگه بیاد وسطشون پسرمون محل نمیده و ادیتش میکنه
3
20 روز قبل
fariba .
هم آثار معلم بد، قابل توجه هم همکلاسی شدن با پسرعموش.
من باشم معلم و مدرسه دولتی رو انتخاب میکنم تا هر روز هر روز اعصاب خوردی داشته باشم.
الان که خوبه اگر همکلاسی بشن بعدا نتونی جدا کنی یکم بزرگتر شن قشنگ هر روز خدا جنگ اعصاب خواهی داشت. من که اطرافم دیدم چن نفر همینجوری شده الان که دیگه ۱۸ ساله شدن دیگه حتی دوتا خانواده به خون هم تشنه شدن.
دوستمم برای اینکه پسرش در آینده با پسر خواهرشوهرش همکلاسی نشه به زور و خواهش دکترشو راضی کرد ۲۸ شهریور زایمان کنه. چون اونام شهرشون کوچیکه شرایطش مثل شماس
من باشم معلم و مدرسه دولتی رو انتخاب میکنم تا هر روز هر روز اعصاب خوردی داشته باشم.
الان که خوبه اگر همکلاسی بشن بعدا نتونی جدا کنی یکم بزرگتر شن قشنگ هر روز خدا جنگ اعصاب خواهی داشت. من که اطرافم دیدم چن نفر همینجوری شده الان که دیگه ۱۸ ساله شدن دیگه حتی دوتا خانواده به خون هم تشنه شدن.
دوستمم برای اینکه پسرش در آینده با پسر خواهرشوهرش همکلاسی نشه به زور و خواهش دکترشو راضی کرد ۲۸ شهریور زایمان کنه. چون اونام شهرشون کوچیکه شرایطش مثل شماس
2
20 روز قبل
f sh
عزیزم سلام
هرجوری هرطور که میتونی این وابستگی رو کم کن شده مشاوره بری نمیدونم هرکاری که میتونی بکن چون از الان اینجوری عادت کنه بزرگتر هم که شد دوست جدید پیدا کرد خودش رو فدای دوستش میکنه که مبادا ازش ناراحت بشه با موردایی که گفتی این براشت رو داشتم شایدم من اشتباه میکنم
اما خب تو اقوام پیش اومده همچین چیزی بنا به تجربه گفتم که از الان دنبال راه درست باشید که بزرگتر شد نمیتونید کاری کنید
نمیگم قطع کن ارتباطشون روها نه به پسرتون یاد بدید مستقل باشه و برای راضی نگه داشتن کسی دوستش داره اینجوری فداکاری نکنه
هرجوری هرطور که میتونی این وابستگی رو کم کن شده مشاوره بری نمیدونم هرکاری که میتونی بکن چون از الان اینجوری عادت کنه بزرگتر هم که شد دوست جدید پیدا کرد خودش رو فدای دوستش میکنه که مبادا ازش ناراحت بشه با موردایی که گفتی این براشت رو داشتم شایدم من اشتباه میکنم
اما خب تو اقوام پیش اومده همچین چیزی بنا به تجربه گفتم که از الان دنبال راه درست باشید که بزرگتر شد نمیتونید کاری کنید
نمیگم قطع کن ارتباطشون روها نه به پسرتون یاد بدید مستقل باشه و برای راضی نگه داشتن کسی دوستش داره اینجوری فداکاری نکنه
1
20 روز قبل
f sh
تو مدرسه ای میخواید ثبت نام کنید همون یدونه کلاس اول هست؟
1
20 روز قبل
مامان ارمان
سلام پسر منم با دختر عمه اش اینجوری هست حتی ابم بخواد بخوره اول اون.
2
20 روز قبل
مامان ارمان
به نظر من جدا باشند خیلی بهتره.
2
20 روز قبل
مامان ارمان
پسر منم اگه دختر عمه اش رو دید دیگه هیچ کس رو نمیبینه اما دختر عمه اش تا بچه های دیگه میان اصلا محل به پسر من نمیده و حتی کتک کاری هم میکنند.منم خیلی رو این موضوع حرص میخورم .اون هم از این موقعیت استفاده میکنه .خیلی پرو و بد جنس هست اما پسر من نه
0
20 روز قبل
سوال کننده
میدونی پسرم دقیقا عین بچگی های خودم شده منو دختر خاله ام همسن بودیم باهم بزرگ شدیم باهم مدرسه رفتیم من خیییلی وابسته دخترخالم بودم فقط با دخترخالم صمیمی بودم با هیشکی نمیتونستم صمیمی بشم انقد وابسته اش بودم دوسداشتم همیشه پیشش باشم خونه هامون نزدیک هم بود تا آخرش خونشون بودم وقتایی ک مدرسه نمیومد و غایب میشد کل روز غصه داشتم و اصلا سمت کسی نمیرفتم هرکاری میکردم ک اون ازم راصی باشه و هیچوقت بهش نه نمیگفتم و بخاطری دوسم داشته باشه خیییلی جا از خودم گدشتم.. البته اونم خیلی دوسم داشت ولی وابستگی کمتر بود حتی بخاطری ک ازش جدا نشم رفتم رشته ای ک علاقه ای نداشتم من درسم خیلی بهتر از اون بود و شاگرد اول کلاس و منطقه بودم ولی بخاطر اون رفتم رشته ای ک دوس نداشتم اما سال دوم دبیرستان اونا رفتن ی شهر دیگه و من موندم ک تنهایی .ضربه روحی خیلی بدی خوردم و چون فقط با دخترخالم صمیمی بودم دیگه نتونستم با کس دیگه ای ارتباط بگیرم
الان پسرم دقیقا همینطوره بخاطری پسرعموش دوسش داشته باشه همه کار براش میکنه و میگه اگه حرف گوشش نکنم یا فلان کار رو نکنم باهام قهر میکنه حتی ادیتش بکنه یا وسایلش رو خراب کنه چیزی نمیگه
الان پسرم دقیقا همینطوره بخاطری پسرعموش دوسش داشته باشه همه کار براش میکنه و میگه اگه حرف گوشش نکنم یا فلان کار رو نکنم باهام قهر میکنه حتی ادیتش بکنه یا وسایلش رو خراب کنه چیزی نمیگه
0
20 روز قبل
سوال کننده
آخه چطوری هرچی باهاش حرف میزنیم فایده نداره
0
20 روز قبل
سوال کننده
آره فقط یک کلاس اول دارن
0
20 روز قبل
سوال کننده
پسرعموش بدجنس و بد دات نیس
میدونی مشکل از پسر منه زود وابسته میشه چون چن ماهی کوچیکتره و از نظر جثه هم کوچیک تره و اینکه اون تک فرزنده بهش بیشتر اهمیت دادن ولی پسر من بعدش ی بچه دیگه اومد و زیاد بهش توجهی نشد اینجوری شده
میدونی مشکل از پسر منه زود وابسته میشه چون چن ماهی کوچیکتره و از نظر جثه هم کوچیک تره و اینکه اون تک فرزنده بهش بیشتر اهمیت دادن ولی پسر من بعدش ی بچه دیگه اومد و زیاد بهش توجهی نشد اینجوری شده
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
عزیزم دوتا خواهرشوهرم دوتا دختر دارن به فاصله ۲۸ روز سنشون تفاوت داره
این دوتا امسال افتادن یه کلاس به حدی از خون هم تشنه ن که فقط میخان خونه هارو جابه جا کنن
ببین یکیش دقیقا مثل پسرت شیطونه و بی اعتماد بنفس یکیش دقیقا مثل پسر عموی پسرت سیاست مدار و زیرک تو هرچیزی میخاد اول اون باشه و اون یکی واسه اینکه باهاش بازی کنه میپذیره
تو مدرسه اصلا باهاش بازی نمیکنه میره با دوستای خودش اینم یه جا بغ کرده ماتم زده حوریه که اگه نگاهش کنی گریه میکنه حس ترحم بهش دست میده
یعنی مادراشون از دستشون عاصی شدن
فقط بهت بگم نزار برن یه مدرسه کلاس که دیگه جای خود دارد
این دوتا امسال افتادن یه کلاس به حدی از خون هم تشنه ن که فقط میخان خونه هارو جابه جا کنن
ببین یکیش دقیقا مثل پسرت شیطونه و بی اعتماد بنفس یکیش دقیقا مثل پسر عموی پسرت سیاست مدار و زیرک تو هرچیزی میخاد اول اون باشه و اون یکی واسه اینکه باهاش بازی کنه میپذیره
تو مدرسه اصلا باهاش بازی نمیکنه میره با دوستای خودش اینم یه جا بغ کرده ماتم زده حوریه که اگه نگاهش کنی گریه میکنه حس ترحم بهش دست میده
یعنی مادراشون از دستشون عاصی شدن
فقط بهت بگم نزار برن یه مدرسه کلاس که دیگه جای خود دارد
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
بعد عزیزم مگه خود ماها مدرسه غیر انتفاعی بودیم ؟چه نخبه هایی از روستاهای بی امکانات به بالا بالاها رسیدن مگه اونموقع خصوصی بود؟بزار از الان از عهده خودش بر بیاد
بگو کلاس درس جای حرف زدن و شیطنت نیست تو اونجا باید به درس گوش کنی نه اینکه بری با پسر عمو بازی کنی
بگو کلاس درس جای حرف زدن و شیطنت نیست تو اونجا باید به درس گوش کنی نه اینکه بری با پسر عمو بازی کنی
1
20 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
منم میخاستم دخترم با دختر دوستمون یجا نباشه خلاصه اونا گفتن ما فلان مدرسه رفتیم واسه ثبت نام من رفتم یجا دورتر ثبت نام کردم اقا تا فهمیدن نمیدونم چطور. اونا هم دخترشون اوردن همونجا🤭
1
20 روز قبل
مامان دو عشق،❤️❤️ M. R
من صحبت میکنم که تو کلاس کنار هم نباشن .من بیشتر بخاطر اینکه مادرش شاغل مدام میگه بعد مدرسه دختر منم ببرین خونه خودتون من خودم دوتا دارم اونم بیاد اضافه شه دیگه رسما تیمارستان لازم میشم🥴🥴
1
20 روز قبل
Zahra Nik
من تصمیم دارم تحت هر شرایطی تا کلاس ۹ دخترمو بفرستم دولتی بعدش غیر دولتی .
به نظر من بودن توی مدرسه دولتی بهتر بچه هامون رو برای این جامعه و آینده آماده میکنه .
مدارس غیر دولتی با توجه زیاد ، بودن یک قشر به خصوص توی یه محیط ، نمره دادن الکی و ... باعث میشن بچهها اون جوری که باید درس نخونن و زندگی عادی رو یاد نگیرن.
البته نه هر مدرسهای ، پرس و جو میکنم دولتی که نسبتا خوب باشه.
الانم با این شرایط پیش اومده اصلا صلاح نیست با پسرعموش باشه.
این بهانه خوبی میشه با آدمهای جدید آشنا بشه و دوست پیدا کنه.
به نظر من بودن توی مدرسه دولتی بهتر بچه هامون رو برای این جامعه و آینده آماده میکنه .
مدارس غیر دولتی با توجه زیاد ، بودن یک قشر به خصوص توی یه محیط ، نمره دادن الکی و ... باعث میشن بچهها اون جوری که باید درس نخونن و زندگی عادی رو یاد نگیرن.
البته نه هر مدرسهای ، پرس و جو میکنم دولتی که نسبتا خوب باشه.
الانم با این شرایط پیش اومده اصلا صلاح نیست با پسرعموش باشه.
این بهانه خوبی میشه با آدمهای جدید آشنا بشه و دوست پیدا کنه.
2
20 روز قبل
بانو بزرگی
😂😂😂😂😂😂وای یه همسایه دارم دخترش شب روز اینجاس خصوصا موقع شام یعنی من باید به اندازه اونم غذا بزارم بعد جالب اینجاس قهرم میکنه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣اونشبی قهر کرد من جوکر دوست ندارم 🙄بعد رفت صداش زدم اومد به دخترم گفتم عوضش کن
واسه یه خانم دیگه از همسایه گفتم خیلی ناراحت شد گفت منو بازه هرشب این کارا چیه ؟مادرش حیلی تنبله عذا نمیزاره تو که وظیفه نداری اینجوری پیش رفت که الان میاد نطر هم میده
منم دیدم حرفاش حقه با دخترم صحبت کردم فقط کوچه بازی میکنن دیگه
واسه یه خانم دیگه از همسایه گفتم خیلی ناراحت شد گفت منو بازه هرشب این کارا چیه ؟مادرش حیلی تنبله عذا نمیزاره تو که وظیفه نداری اینجوری پیش رفت که الان میاد نطر هم میده
منم دیدم حرفاش حقه با دخترم صحبت کردم فقط کوچه بازی میکنن دیگه
1
20 روز قبل
سوال کننده
منم از همین میترسم ک بخاطر بچه ها برادرا ب جون هم بیفتن الانم ک مهمونی بریم ی ساعت باهم خوبن بعد ی هو باهم دعواشون میشه و کار ب کتک کاری میرسه بعضی وقتا بزرگترا هم میان وسط و دلخوری پیش میاد
بخاطر همین میگم تو یک مدرسه و یک کلاس نباشن
بخاطر همین میگم تو یک مدرسه و یک کلاس نباشن
1
20 روز قبل
بهار 💞
سلام،. به نظر من مدرسه ی جدگانه بفرستید
و آرام آرام تعادل رو تو رابطه ی پسرعموها برقرار کنید.
بزرگتر میشن و این وابستگی داستان ها پیش میاره براشون.
و اینکه از همدیگه خیلی تقلید میکنن و حتی ممکنه شخصیت پسر شما شبیه اون بشه، یا برای جلب توجه اون دست به هر کاری براش بزنه.
با سیاست مراقب پسرتون باشید
و آرام آرام تعادل رو تو رابطه ی پسرعموها برقرار کنید.
بزرگتر میشن و این وابستگی داستان ها پیش میاره براشون.
و اینکه از همدیگه خیلی تقلید میکنن و حتی ممکنه شخصیت پسر شما شبیه اون بشه، یا برای جلب توجه اون دست به هر کاری براش بزنه.
با سیاست مراقب پسرتون باشید
0
20 روز قبل
سوال کننده
درسته مدارس دولتی هم خوبن همکلاسی های خودم دوتاشون پزشک و ماما شدن .
ولی تو دوتا مدرسه دولتی اینجا خیییلی شلوغه هر کلاس ۳۰تا۳۵ دانش آموز داره و اینکه پسرم چون شیطونه و دنبال هیججان و بازیه و بیشتر با بچه های تخس و شیطون و بزرگتر از خودش جور میشه میترسم اونجا دوستای شیطون تر از خودش پیدا کنه و بدتر بشه و درس نخونه
ولی تو دوتا مدرسه دولتی اینجا خیییلی شلوغه هر کلاس ۳۰تا۳۵ دانش آموز داره و اینکه پسرم چون شیطونه و دنبال هیججان و بازیه و بیشتر با بچه های تخس و شیطون و بزرگتر از خودش جور میشه میترسم اونجا دوستای شیطون تر از خودش پیدا کنه و بدتر بشه و درس نخونه
0
20 روز قبل
سوال کننده
خدا صبر بده واقعا 😢پسر من اصلا ب حرف ما گوش نمیده
0
20 روز قبل
سوال کننده
پسر من الان هم همینطور شده برا اینکه باهاش دوست باشه هرکاری میکنه
1
20 روز قبل
نفس مامان K
با چیزایی که شما گفتید بهتره مدرسه جدا باشه،و این که بعضی از دوستان میگن به معلم بگید پیش هم نشینند اصلا نمیشه(پسر شما خیلی وابسته است مطمئنا گریه می کنه،سرکلاس به درس توجه نمیکنه و معلم برای اینکه پسرتون به درس توجه کنه مجبور میشه بزاره پسرتون پیش پسر عموش بنشینه)
0
20 روز قبل
سوال کننده
حرفتون درسته ولی چون پسر من شیطونه و چون از پسر عموش جدا میشه میترسم بره لا بچه های بزرگتر از خودش دوست بشه و بخاطری ک تنها نمونه براشون هرکاری بکنه مثلا میریم پارک همش با بچه های شر و بزرگتر از خودش میخاد بازی کنه
0
20 روز قبل
سوال کننده
دقیقا همینطوره مطمئنم اگه تو یک کلاس باشن همه هواست ب پسرعموش میره و دل ب درس نمیده هم خودش یاد نمیگیره هم باعث میشه پسر عموش هم نتونه درس یاد بگیره
0
20 روز قبل
سوال کننده
بعصی خانواده ها خیلی بیخیال هستن اصن مراعات حال دیگران رو نمیکنن
1
20 روز قبل
مامان هانا❤ ☆☆
من جات باشم اصلا نمیزارم بچم نزدیک پسر عمو باشه.
براش این همه وابستگی خوب نیس.
بعدا خیلی اذیتش میکنه
براش این همه وابستگی خوب نیس.
بعدا خیلی اذیتش میکنه
0
20 روز قبل
مامان هانا❤ ☆☆
اوه
1
20 روز قبل
مامان ارمان
نه من دختر عمه اش بدجنس.اگه خودش هم کاری بکنه میندازه گردن پسر من.یا مثلا اگه بخواد همسرم چیزی براش بخره میره به پسرم میگه که اون به همسرم بگه بابا من مثلا بستنی میخوام.
0
20 روز قبل
سوال کننده
از وقتی ک رفتن پیش دبستان فهمیدم ک نباید تو یک کلاس باشن چون پسر عموی پسرم خیلی چغولی پسرمو میکرد بعنی هرکار تو مهد میکرد میومد تو خونه برا همه تعریف میکرد همه هم سرزنشش میکردن دعوا میکردن مخصوصا شوهرم مدام مقایسه میکرد دعواش میکرد چقد رو بچم فشار بود کلا اعتماد ب نفسش خیییلی اومد پایین از وقتی باهم میرن مهد رفتارشون عوض شد قبلا هم همین مشکلات بود ولی از وقتی رفتن مهد بدتر شده زورش رو پسرم بیشتر شده برا همین تصمیم گرفتم از هم جدا بشن من برنامه ریزی کرده بودم و تو دهنم این بود ک بره غیر انتفاعی چون محیطش نسبت ب مدرسه دولتی خییلی آرومتر . تعداد شاگرد هر کلاس ده نفر بیشتر نیس و اینکه پایه اول تا سوم از پایه چهارم تا ششم جدا هستن ولی مدرسه دولتی پایه اول تا ششم تو یک محیطن و خیلی شلوغه
برا همین دوس داشتم بفرستم غیر انتفاعی اما فهمیدم ک پسر عموش هم عیرانتفاعی ثبت نام کرده برا همین موندم چیکار باید بکنم
برا همین دوس داشتم بفرستم غیر انتفاعی اما فهمیدم ک پسر عموش هم عیرانتفاعی ثبت نام کرده برا همین موندم چیکار باید بکنم
1
20 روز قبل
leila ♡
عزیزم با این توضیحت نزار یجا باشن
جدا کن
بزار کم کم عادت کنه
جدا کن
بزار کم کم عادت کنه
1
20 روز قبل
leila ♡
چطور غیر انتفاعی یدونه س؟
1
20 روز قبل
leila ♡
اینجا هم اشتباه کردی گزاشتی یجا باشن
طفلی بچه چقد حرف شنیده الکی
طفلی بچه چقد حرف شنیده الکی
1
20 روز قبل
سوال کننده
آره دیگه ی مدرسه دیگه میفرستم
1
20 روز قبل
سوال کننده
دوتا غیر انتفاعی بود ولی یکیش جمع شد
0
20 روز قبل
سوال کننده
فک نمیکردم انقد اذیت بشه ولی بااین حال خودش اصرار داره کنار پسر عموش باشه
1
20 روز قبل
leila ♡
چقدر مهربونه 🥺دختر منم اینجوریه
انشالله آسیب نبینن از مهربونیشون
همینجور ک مهربونن مهربونی هم ببینن ❤️
انشالله آسیب نبینن از مهربونیشون
همینجور ک مهربونن مهربونی هم ببینن ❤️
4
20 روز قبل
🌹مریم 🌹
والا از من میشنوی مدرسه دولتی خیلی بهتر از غیرانتفاعیه.
تو دولتی معلمای فارغ التحصیل معلمی میان تو غ انتفاعی هرکی رو پیدا کنن لیسانس داشته باشه یه دوره آموزشش میدن میره سرکلاس. والا من خودم حسابداری خوندم چند سال پیش گفتن بیا غ انتفاعی کلاس اول درس بده با اینکه خیلی دوست داشتم قبول نکردم هم بخاطر حقوقش هم مسئولیتش.
دولتی خیلی بهتره بابا
تو دولتی معلمای فارغ التحصیل معلمی میان تو غ انتفاعی هرکی رو پیدا کنن لیسانس داشته باشه یه دوره آموزشش میدن میره سرکلاس. والا من خودم حسابداری خوندم چند سال پیش گفتن بیا غ انتفاعی کلاس اول درس بده با اینکه خیلی دوست داشتم قبول نکردم هم بخاطر حقوقش هم مسئولیتش.
دولتی خیلی بهتره بابا
0
20 روز قبل
سوال کننده
من از دل رحمی و مهربونی هاش میترسم میگم دوستاش ازش سواستفاده میکنن شوهرم میگه ساده اس ولی من میگم دل رحم و مهربونه
0
20 روز قبل
سوال کننده
واقعا معلمای عیر دولتی اینطوری آن من فک میکردم باید خیلی خوب باشن البته معلم پایه اول غیر انتفاعی اینجا سابقه چندین سال تدریس داره و خیلی خلاق مهربون و با حوصله اس و با چن تا از مامانا ک بچه هاشون با اسن معلم پایه اول رو گذروندن صحبت کردم میگن از تدریس و اخلاقش خیلی راضی هستیم
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
اصلا نزارشون تو یک مدرسه بخدا بعدا میبینی چه لطفی در حق خودت و بچه ت زندگیت کردی
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
بهتره بخدا
ببین بچه ای که بخاد درس بخونه به شلوغی و خلوتی نیست منم دخترم کلاس ۳۰ نفره ۳۵ نفره هردورو تجربه کرد چه قدر هیجان داشت بره ولی مدرسه غیر دولتی انگار خونه بود رفتیم دیدیم میگف نمیرم حقم داشت از این خونه بره تو سکوت اون خونه
بخدا خیلی عالی یاد گرفت بچهای این دور عجوبه هستن خیلی گیرایی بالایی دارن
ببین بچه ای که بخاد درس بخونه به شلوغی و خلوتی نیست منم دخترم کلاس ۳۰ نفره ۳۵ نفره هردورو تجربه کرد چه قدر هیجان داشت بره ولی مدرسه غیر دولتی انگار خونه بود رفتیم دیدیم میگف نمیرم حقم داشت از این خونه بره تو سکوت اون خونه
بخدا خیلی عالی یاد گرفت بچهای این دور عجوبه هستن خیلی گیرایی بالایی دارن
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
بخدا برا یه شامنیست ولی بچه عادت کرد موقع شام اینجاس هررررشب بعد گاهی بخاییم جایی بریم به دخترم میگه دروغ میگی میخای من نیام خونه تون😬
0
20 روز قبل
بانو بزرگی
😂😂😂
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
من دخترم الان چهارمه
کلاس اول بود یه خانم دخترش خیلی بزرگ بود بهش نمیومد اولی باشه گفت پارسال گذاشتم خصوصی هیچی یاد نگرفت الان دوباره گذاشتم کلاس اول خوب یاد بگیره
من نمیگم همه بد هستن ولی این مشکلات هم هست
کلاس اول بود یه خانم دخترش خیلی بزرگ بود بهش نمیومد اولی باشه گفت پارسال گذاشتم خصوصی هیچی یاد نگرفت الان دوباره گذاشتم کلاس اول خوب یاد بگیره
من نمیگم همه بد هستن ولی این مشکلات هم هست
1
20 روز قبل
الی ام
من دبیرستان غیر انتفاعی بودم تو یه شهر کوچیک
اما مدرسه ما با همه مدارس غیر انتفاعی فرق داشت
ساختمون و حیاط خیلی بزرگ
بهترین معلمها
سخت گیر ترین مدیر از نطر نمره و انضباط
سر کلاس هر نفر شماره صندلی به خصوص داشت
یادش بخیر
اما مدرسه ما با همه مدارس غیر انتفاعی فرق داشت
ساختمون و حیاط خیلی بزرگ
بهترین معلمها
سخت گیر ترین مدیر از نطر نمره و انضباط
سر کلاس هر نفر شماره صندلی به خصوص داشت
یادش بخیر
1
20 روز قبل
الی ام
به نظرم نذار اون مدرسه بره
اما اصلا محدودش نکن با پسر عموش
اتفاقا سنی هس باید با چالشهاش کنار بیاد
وگرنه گسرعموش رو بذار کنار یه بچه دیگه جایگزین پسرعمو پیدا میکنه و همون الگو رو ادامه میده
مشکل پسر عمو نیست.
اما اصلا محدودش نکن با پسر عموش
اتفاقا سنی هس باید با چالشهاش کنار بیاد
وگرنه گسرعموش رو بذار کنار یه بچه دیگه جایگزین پسرعمو پیدا میکنه و همون الگو رو ادامه میده
مشکل پسر عمو نیست.
0
20 روز قبل
سوال کننده
نه تو مدرسه اون نمیفرستمش جدا باشن برا هردوشون بهتره . همون مدرسه دولتی میفرستم آن شاالله ک خیر و صلاحش همین باشه
0
20 روز قبل
سوال کننده
پسر منم خداروشکر هوش و یادگیری عالیه فقط زود هواست پرت میشه و بازیگوشه
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
انشالله یه پسر موفق میشه عزیزم🤩😍بهترین تصمیمه واسه دولتی هم خوب تحقیق کن
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
اون دیگه به تکرار و تمرین خونه نیاز داره
0
20 روز قبل
سوال کننده
میدونم عزیزم . چقد پر رو شده تقصیر پدر و مادرش هس نباید بدارند بچه هرشب هرشب بره خونه همسایه من بااینکه خونه عموش هس نمیدارم بچم بیشتر از دو ساعت اونجا باشه اونم هفته ای دو هفته ای یکبار حتی خونه پدربزرگشم نمیدارم هرروز بره
0
20 روز قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم. تو منطقه خودمون دوتا دولتی هس باید برم پرس و جو کنم ببینم کدومش بهتره
0
20 روز قبل
سوال کننده
آره آن شاالله خودم تو خونه باهاش کار میکنم فقط تنها نگرانی من دوست شدن با بچه هاس میترسم دوستای بدی پیدا کنه
0
20 روز قبل
سوال کننده
من فک میکردم معلمای عیرانتفاعی سطح سواد و دانش و تجربه شون خیلی بالاتر باشه
0
20 روز قبل
سوال کننده
من تجربه عیرانتفاعی ندارم خودم دولتی درس خوندم معلما مون خیلی سختگیر بودن و ادیت میکردن
سال بالایی ها چقد زور میگفتن چ کارا ک نمیکردن
سال بالایی ها چقد زور میگفتن چ کارا ک نمیکردن
1
20 روز قبل
Zahra Nik
اتفاقا یکی از اقوام همسرم کارشناسی شیمی داره ، ارشد الهیات گرفته بدون آموزش معلمی رفت معلم دینی و قرآن یه مدرسه ابتدایی غیردولتی شد.
بعد چند سال رفته یه غیردولتی دیگه معلم کلاس چهارم شده.
درسته مدرک داره اما معلم نیست و آموزش تدریس ندیده
بعد چند سال رفته یه غیردولتی دیگه معلم کلاس چهارم شده.
درسته مدرک داره اما معلم نیست و آموزش تدریس ندیده
1
20 روز قبل
Zahra Nik
با توضیحات شما به نظرم پسرتون رو مشاور خوبی ببرید که ریشه این وابستگی پیدا و حل بشه. حالا پسرعمو نه یکی دیگه ، این نوع ارتباطش آسیب زنندهست.
دور از جون سن بالاتر با تعارف دوستش ممکنه دست به کارهای خطرناک بزنه ، حتی اگر ته دلش راضی نباشه
دور از جون سن بالاتر با تعارف دوستش ممکنه دست به کارهای خطرناک بزنه ، حتی اگر ته دلش راضی نباشه
0
20 روز قبل
سوال کننده
مدرسه رو ک با راهنمایی دوستان تصمیمم قطعی شد ک جدا کنم
ولی حرف شما هم کاملا درسته بالاخره من مادرش پسرمو میشناسم مشکل از پسر منم هس ولی نمیدونم چکار باید بکنم ک اینطوری نباشه
بخدا همه نگرانیم همینه میگم نکنه با هرکی دوس بشه همینطور وابسته بشه و بخاطر توجه و محبت اونا کاری کنه ک ازش سواستفاده کنن
ولی حرف شما هم کاملا درسته بالاخره من مادرش پسرمو میشناسم مشکل از پسر منم هس ولی نمیدونم چکار باید بکنم ک اینطوری نباشه
بخدا همه نگرانیم همینه میگم نکنه با هرکی دوس بشه همینطور وابسته بشه و بخاطر توجه و محبت اونا کاری کنه ک ازش سواستفاده کنن
0
20 روز قبل
سوال کننده
پس اینهمه پول برا چی میگیرن وقتی معلم های خوبی ندارن
1
20 روز قبل
فقط خدا 🍃
دختر عمه پسرم هم خیلی بدجنسه
اون سری اومده بود خونمون به پسرم یاد داده بود ک به بابات بزن
پسر ساده ی من هممیزد
دیگه عصبانی شدم هرچی از دهنم در اومد بهش گفتم
گفتم چقدر بی ادبی ک این چیزا یادش میدی مامانت ادب یادت نداده
اون سری اومده بود خونمون به پسرم یاد داده بود ک به بابات بزن
پسر ساده ی من هممیزد
دیگه عصبانی شدم هرچی از دهنم در اومد بهش گفتم
گفتم چقدر بی ادبی ک این چیزا یادش میدی مامانت ادب یادت نداده
0
20 روز قبل
سوال کننده
درسته حرفتون همه نگرانی منم همینه. باید با مشاور صحبت کنم امیدوارم دسر نشده باشه و بتونم بهش کمک کنم
1
20 روز قبل
سوال کننده
پسر منم پسر عموش هر کار بگه اونم میکنه ب حرف ما گوش نمیده ولی ب حرف اون گوش میده
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
بخدا منپ دوتا خواهر شوهرم دوکوچه فاصله ن هر دو هفته با خودم میبرم گاهی پیش بیاد تنها بره که عوضش اونا هم میان
خودشون باید درک کنن من شوهرم عصر میاد خونه دوست داره راحت باشه لباس راحت بپوشه دیدم اینجور نمیشه حقیقت رک گفتم عصرا موردی نداره ولی شب دیگه بچها خونه نیان شوهرم میخاد استراحت کنه
خودشون باید درک کنن من شوهرم عصر میاد خونه دوست داره راحت باشه لباس راحت بپوشه دیدم اینجور نمیشه حقیقت رک گفتم عصرا موردی نداره ولی شب دیگه بچها خونه نیان شوهرم میخاد استراحت کنه
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
فدات
اره میتونی از خانواده ها بپرسی
اره میتونی از خانواده ها بپرسی
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
فدات
نه نگران نباش بخدا دختر من انقد ارومه و ساکت من خیلی نگران بودم اخرش جفتشو پیدا کرد یکی پیشش بود از خودش ارومتر😂😂😂😂😂😂😂بچها لنگه خودشون پیدا میکنن
سال دوم گذاشتمش پیش یه زبون دراز گفتم اینم یاد بگیره دیدم بیچاره رو میبلعه سال سوم گداشتم پیش یکی دیگه به رئیس مدرسه گفتم فلانی تو کلاسش نباشه الان دوساله به یکی از بچهاس گاهی میاد خونه مون گاهی دخترم میره خیلی خوبه و راصی سال دیگه هم زنده باشیم باهمن
نه نگران نباش بخدا دختر من انقد ارومه و ساکت من خیلی نگران بودم اخرش جفتشو پیدا کرد یکی پیشش بود از خودش ارومتر😂😂😂😂😂😂😂بچها لنگه خودشون پیدا میکنن
سال دوم گذاشتمش پیش یه زبون دراز گفتم اینم یاد بگیره دیدم بیچاره رو میبلعه سال سوم گداشتم پیش یکی دیگه به رئیس مدرسه گفتم فلانی تو کلاسش نباشه الان دوساله به یکی از بچهاس گاهی میاد خونه مون گاهی دخترم میره خیلی خوبه و راصی سال دیگه هم زنده باشیم باهمن
1
20 روز قبل
بانو بزرگی
درصورتی خوبن که بنظرم معلم بازنشسته باشن وگرنه همه لیسانسه هستن
معلمای دولتی آموزش دیده هستن
معلمای دولتی آموزش دیده هستن
0
20 روز قبل
سوال کننده
درستش همینه آدم باید حد و مرز رو رعایت کنه درسته شما بزرگواری میکنی چیزی نمیگی ولی اون همسایه باید بدونه ک وقت و بی وقت بچش رو نفرسته خونه شما درست نیس اصلا
0
20 روز قبل
سوال کننده
خدا دخترای گلت رو برات حفط کنه و موفقیت و عاقبت بخیری شون رو ببینی
امیدوارم پسر منم ی دوست خیلی خوب پیدا کنه من اصلا دوس ندارم پسرم با بچه های بزرگتر از خودش دوس بشه دوس ندارم دوستای زیادی داشته باشه فقط یکی دوتا دوست صمیمی و خوب و آروم داشته باشه ک تاثیر مثبت رو پسرم داشته باشه دوستی ک چهوای همو داشته باشن و منفعت طلب نباشه
امیدوارم پسر منم ی دوست خیلی خوب پیدا کنه من اصلا دوس ندارم پسرم با بچه های بزرگتر از خودش دوس بشه دوس ندارم دوستای زیادی داشته باشه فقط یکی دوتا دوست صمیمی و خوب و آروم داشته باشه ک تاثیر مثبت رو پسرم داشته باشه دوستی ک چهوای همو داشته باشن و منفعت طلب نباشه
0
20 روز قبل
مامان ارمان
من که چند روز پیش بخاطرش با همسرم دعوام شد
0
19 روز قبل
بانو بزرگی
بله همینطوره هرچیزی اندازه ای داره
دختر منم میره اونجا ولی بخدا خودشون زنگ میزنن میره وگرنه میگم شاید یکی به استراحت نیاز داشته باشه اونا براشون مهم نیست ولی سبک زمدگی هرکی فرق داره من نمیتونم ۲۴ساعته شلوغی بچها رو تحمل کنم
دختر منم میره اونجا ولی بخدا خودشون زنگ میزنن میره وگرنه میگم شاید یکی به استراحت نیاز داشته باشه اونا براشون مهم نیست ولی سبک زمدگی هرکی فرق داره من نمیتونم ۲۴ساعته شلوغی بچها رو تحمل کنم
0
19 روز قبل
بانو بزرگی
فداتشم گلم ❤️❤️😍نگران نباش بچها کوچولو هستن درست ولی خودشون جفت خودشون پیدا میکنن پسرت مطمئن باش با کسی دوست میشه که باهاش راحت باشه و رفیق
نگران نباش خودت اول سال که بری شخصیتا دستت میاد و با معلم صحبت میکنی خودش میدونه چطور بچینه
ما سال اول یه فرم دادن خانواده ها شخصیت بچه رو نوشتیم با توجه به اون فرم معلم میدونست دختر من آروم هست و کنار یکی مثل خودش نشوندتش
یا بهش مسئولیت میداد که روش باز بشه
با توجه به اون فرم سالهای بعد معلما شخصیت بچها دستشون بود جوری که رئیس مدرسه بارها میگفت من ارغوان دوست دارم کل شخصیت دخترم دستش بود
پس نگران نباش عزیزم😘
نگران نباش خودت اول سال که بری شخصیتا دستت میاد و با معلم صحبت میکنی خودش میدونه چطور بچینه
ما سال اول یه فرم دادن خانواده ها شخصیت بچه رو نوشتیم با توجه به اون فرم معلم میدونست دختر من آروم هست و کنار یکی مثل خودش نشوندتش
یا بهش مسئولیت میداد که روش باز بشه
با توجه به اون فرم سالهای بعد معلما شخصیت بچها دستشون بود جوری که رئیس مدرسه بارها میگفت من ارغوان دوست دارم کل شخصیت دخترم دستش بود
پس نگران نباش عزیزم😘
0
19 روز قبل
مامان ارمان
وای امان از کسانی که برا راحتی خودشون بچه هاشون رو میفرستند خونه یکی دیگه نمیگن اونا هم میخوان استراحت کنند میخوان برند بیرون و هزار کار دیگه.صبح تا شب خونه دیگران بچه هاشون پلاس هستند
0
19 روز قبل
فقط خدا 🍃
هر چندوقت یکبار زنگ میزنه کمیخوام بیامخونتون
یه بار زنگ زد شوهرم جواب داد گفت خونه این بیام شوهرمجواب داد نه میخواییم بریم بیرون
باز دوباره شبش مادرشوهرم زنگ زد ک فاطمه میخواد بیاد خونتون شوهرم گفت ما خودمون میخواییم بیاییم
نزاشت بیاد دلم خنک شد
یه بار زنگ زد شوهرم جواب داد گفت خونه این بیام شوهرمجواب داد نه میخواییم بریم بیرون
باز دوباره شبش مادرشوهرم زنگ زد ک فاطمه میخواد بیاد خونتون شوهرم گفت ما خودمون میخواییم بیاییم
نزاشت بیاد دلم خنک شد
0
19 روز قبل
فقط خدا 🍃
از کوچیکی اصلا دوستش نداشتم
اینقدر زبون درازه
فکرکنرفته بودیم مسافرت اینقدر رو من زبون درازی میکرد میگفت بهت میزنم
اینقدر زبون درازه
فکرکنرفته بودیم مسافرت اینقدر رو من زبون درازی میکرد میگفت بهت میزنم
0
19 روز قبل
مامان ارمان
من چون با مادرشوهرم تو ی ساختمان هستیم هر بار بیاد اینجا ۲۴ساعت بالاست.من نه خواب دارم نه خوراک از دستش.اومدنش معلوم نیست ی موقع میببنی کل هفته اینجاست ی موقع دو هفته نمیاد.
خوشبحالت من شوهرم میگه بیاد چیکارش داری .حتی وقتی هم اینجا نباشه میخوایم بریم بیرون میگه بریم. نبالش.
خوشبحالت من شوهرم میگه بیاد چیکارش داری .حتی وقتی هم اینجا نباشه میخوایم بریم بیرون میگه بریم. نبالش.
0
19 روز قبل
بانو بزرگی
☹️😬😬😬والا چه بگم یه عده بیخیالن البته بچها خودشون هم سریش هستن خیلی
0
19 روز قبل
مامان ارمان
این هردوتاش هست😂
0
19 روز قبل
بانو بزرگی
بلا بدور فقط😁😂
0
19 روز قبل
مامان ارمان
شاید باورت نشه ولی بخدا ی بار اومده بود اینجا تاشب ساعت۱۲زنگ زدم به خواهر شوهرم گفتم کجایی بیا بچه ات رو ببر ما میخوایم بخوابیم گفت من خونه مادرشوهرمم بره پایین پیش مامانم بخوابه تا من بیام چون اون موقع مادرشوهرمم خواب بود مجبور شدم پیش خودم بخوابونمش تا ساعت۲,خانم اومد دنبالش
0
19 روز قبل
فقط خدا 🍃
ای بابا خیلی سخته
من همیشه خداروشکر میکنم خونمون نزدیک خونه مادرشوهرم نیست وگرنه اینم بیست چاری اینجا بود
من همیشه خداروشکر میکنم خونمون نزدیک خونه مادرشوهرم نیست وگرنه اینم بیست چاری اینجا بود
0
19 روز قبل
مامان ارمان
نزدیک مادرشوهر بودن هم خوبه هم بد.
0
19 روز قبل
بانو بزرگی
چه بی درک و ملاحظه
متاسفانه یه عده شخصیتشون اینجور شکل گرفته اصلا آرامش کسی براشون مهم نیست
متاسفانه یه عده شخصیتشون اینجور شکل گرفته اصلا آرامش کسی براشون مهم نیست
1
19 روز قبل
مامان ارمان
دقیقا
0
19 روز قبل
فقط خدا 🍃
خوب نیست اصلا
0
19 روز قبل
مامان ارمان
چرا وقتی کار داری جای میخوای بری ی دقیقه بچه ات رو میبری پایین.وقتی خالت خوب نیست بهش غذای که میخوای بپزی رو میدی پایین میگی برات بپزه،،و....😂
0
19 روز قبل
فقط خدا 🍃
نه بابا مادرشوهرم من دیگه توقع داره همش من براش غذا درست کنم برم خونشو تميز کنم
0
19 روز قبل
مامان ارمان
منم میرم کمکش.کاری داشته باشه براش انجام میدم کمک کردنمون دوطرفه است
1
19 روز قبل
فقط خدا 🍃
خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام سوال بی ربط به بارداری مامانهای بچه مدرسه ای ها بیاید
- خانماکسی مربی پیش دبستانی هس ک تومدرسه سرکارباشه؟
- 👩🎓🧑🎓مدارس مهرماه آنلاین هستن یا حضوری؟📕📖✏💼
- سلام مامانا که بچه مدرسه ای و نینی دارید بیاید
- بارداری ومعلم بودن وحضوردرمدرسه
- اگ نینی مهر دنیا بیاد همراه نیمه اولیا میره مدرسه یا عقب میفته یکسال؟
- دخترم چندسالگی باید بره مدرسه؟
- مربی مهد یا معلم ابتدایی تو مشهد
- سلام خانما کیا بچه هاشون زود میرن پیش دبستانی
- چرا همش این کد میاد برام؟+عکس




