میگماونی که تاپیکتون باز میکنه زحمت میکشه جواب میده مگه از بدکاریشه؟؟؟؟؟؟خدایی چرا یه عده اینجورن😬😬😬بابا براش پیام میزاری طرف اصلااا به خودش زحمت نمیده جواب بده یا لایک کنه
مثلا همین دکتر اوما با کلی محبت پیام میده طرف شعور نداره سلام بده جواب بده تشکر کنه☹️🙄
حالا اگه جواب ندی فرت فرت پیاممیزارن کسی نبود؟یعنی کسی نمیدونه ؟عجبا 🙄کمی .....
پرسش (1405/03/13):
آقاااااا یه چیزی میگمخداییی بیاید توجیه کنید😬😬😬😬😬😬😬
1487
282
21 روز قبل
سوال کننده
14
21 روز قبل
ماه بانو ،
دقیقا موافقم
0
21 روز قبل
gandom
واییی ارهههههه😑😑
0
21 روز قبل
gandom
سه ساعت تایپ میکنی اخرم هیچ
18
21 روز قبل
حسنا ❤️
وای من اگه تاپیک بزارم هرکسب جواب بده باید دونه دونه جواب بدم تشکر کنم.گاهی میگم نکنه بگن چقد بیکاره 🤣
5
21 روز قبل
leila ♡
منم یبار سر این با یکی بحثم شد🤣
گفتم کوری پیام گزاشتم جوابم نمیدی؟ وقت گزاشتم برات تازه اعلانم روشن کردم ببینم چی میگی🔪
گفتم کوری پیام گزاشتم جوابم نمیدی؟ وقت گزاشتم برات تازه اعلانم روشن کردم ببینم چی میگی🔪
0
21 روز قبل
مامان ارمان
😂😂😂
0
21 روز قبل
مامان ارمان
سلام عزیزم خوبی
2
21 روز قبل
مامان ارمان
از این به بعد اسمش یادت باشه دیگه جواب نده براش.😂
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
بانو بیا حالا بگو از کی شاکی هستی؟
1
21 روز قبل
ماه بانو ،
خودشم تایپیک زدو غیب شد🤣
0
21 روز قبل
مامان m
آخ ممنون که گفتی واقعا حرص آدمو درمیان
0
21 روز قبل
مامان m
حداقل لایک کن لامصب
1
21 روز قبل
سوال کننده
بخدا حرصی میشم
1
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂شاکی ها زیادن
2
21 روز قبل
سوال کننده
دوراز جون شما و دوستان انگار میگن غلط کردی پیام گذاشتی🤣
2
21 روز قبل
سوال کننده
بخدا منم🤣🤣🤣باید کلی فداتشم و بوس و قلب هم بزارم
1
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂😂با چاقو شیکمشو سفره میکردی
1
21 روز قبل
سوال کننده
سلام گلم فدا❤️بابا خو یکی دوتا نیستن😂🤣🤣🤣🤣مگه مغزم چقدر گنجایش داره
1
21 روز قبل
سوال کننده
بماند ماه بانو خیلیا🤣
1
21 روز قبل
سوال کننده
نه فدات اومدم 🤣
1
21 روز قبل
سوال کننده
فدات😂🤣خیلی بخدا انگار مجبور بودیم جواب بدیم
1
21 روز قبل
سوال کننده
لایک همجوابگو نیست دربرابر اون احترامی که بهت گداشتن☹️😁
1
21 روز قبل
ماه بانو ،
یادمه یکی تایپیک زده بود سوال پرسیده بود بعد گفته بود اگر میدونید جواب ندین🤣
1
21 روز قبل
سوال کننده
خب چرا تاپیک زد🤣
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
یادش رفته بود ویرایش بزنه
1
21 روز قبل
مامان m
من به لایکم راضی ام
ولی وقتی جواب دکتر نمیده بقیش پیشکش😛😛
ولی وقتی جواب دکتر نمیده بقیش پیشکش😛😛
1
21 روز قبل
سوال کننده
بخدا میای جکاب میدی از تجربه ت میگی نا دکتر مهربون بخاد بیاد جواب بده حداقل دلداری بشه از نگرانی دربیاد ولی انگار نه انگار
0
21 روز قبل
سوال کننده
طفلی😂
1
21 روز قبل
سوال کننده
اره وفتی جواب دکتر هم نمیده تا ته ماجرارو برو😂🤣
0
21 روز قبل
Nadia Rahimi
حرف حق
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
من چن روز یادم میفتاد غش میرفتم فعال هم نبودم بگم چی میگی🤣
2
21 روز قبل
سوال کننده
والا من یه سوال میزارم صدبار میرم میام ببینم چه شد جواب سوالم
مگه میشه نبینی ؟واقعا نوبره
بخدا پارسال دوتا آنژوکت تو دوتا دستم اونم انگشت شستم چون بدرگم خیلی بستری اورژانسی شدم بچها چقدر پیگیر باز دلم نیومد دونه به دونه اسم نوشتم و تشکر کردم چون برام زحمت کشیدن دعا کردن جویای حالم بودن خیلی بی ادبی بود بخام جواب ندم
مگه میشه نبینی ؟واقعا نوبره
بخدا پارسال دوتا آنژوکت تو دوتا دستم اونم انگشت شستم چون بدرگم خیلی بستری اورژانسی شدم بچها چقدر پیگیر باز دلم نیومد دونه به دونه اسم نوشتم و تشکر کردم چون برام زحمت کشیدن دعا کردن جویای حالم بودن خیلی بی ادبی بود بخام جواب ندم
0
21 روز قبل
سوال کننده
❤️فدا
0
21 روز قبل
سوال کننده
وای خون خونتو میخور زیرآب🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
بدجورررر
1
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂
1
21 روز قبل
مامان ارمان
😂😂😂.رو کاغذ بنویس بچسبون جایی تا یکی تاپیک زد برو نگاه کن ببین اسمش تو لیست هست یا نه،😂😂😂
0
21 روز قبل
مامان ارمان
خب ببند تایپیکو که جواب ندیم ،😂😂😂
0
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂😂اوووو بابا ما شخصیت خودمون نشون میدم اونا هم خودشونو
0
21 روز قبل
مامان ارمان
دقیقا عزیزم ❤️
0
21 روز قبل
سوال کننده
فدات❤️
2
21 روز قبل
مامان آیهان
اخ گفتی .
منم هروقت بیام تو برنامه سعی میکنم تاپیکارو اگه چیزی بدونم جواب بدم.
چون دکتر اوما همینجوریش دیر جواب میده.میگم طرف یکم از نگرانیش کم بشه
منم هروقت بیام تو برنامه سعی میکنم تاپیکارو اگه چیزی بدونم جواب بدم.
چون دکتر اوما همینجوریش دیر جواب میده.میگم طرف یکم از نگرانیش کم بشه
0
21 روز قبل
gandom
اره بخدا😑🤣
0
21 روز قبل
ماه بانو ،
اره والا کلی چیز مینویسی براش دریق از ی لایک گاهی فک میکنم دارم برا ی ربات تایپ میکنم
0
21 روز قبل
مامان الوند و آسمان ❤️
من همونم که جواب نمیده😁😁😁
به خدا وقت نمیکنم😂😂😂😂😂
همین امروز رفتم دستشویی برگشتم دیدم الوند مایع لباسشویی رو تو صورتش خالی کرده.
با همون لباس و دمپایی دویدم سمت اورژانس
خوبیش این بود شوهرم بود وگرنه نمیدونستم آسمان رو چیکار کنم
به خدا وقت نمیکنم😂😂😂😂😂
همین امروز رفتم دستشویی برگشتم دیدم الوند مایع لباسشویی رو تو صورتش خالی کرده.
با همون لباس و دمپایی دویدم سمت اورژانس
خوبیش این بود شوهرم بود وگرنه نمیدونستم آسمان رو چیکار کنم
0
21 روز قبل
مامان الوند و آسمان ❤️
حتی نمی تونستم از حجم فشار پشت فرمون بشینم یا اسنپ بگیرم
الوندم میگفت فقط مامان
واسه همین تا خود بیمارستان دویدم
الوندم میگفت فقط مامان
واسه همین تا خود بیمارستان دویدم
0
21 روز قبل
gandom
الان حالش خوبه؟
از دست این وروجکا🤦🏻♀️
از دست این وروجکا🤦🏻♀️
0
21 روز قبل
مامان الوند و آسمان ❤️
عالیییییی انگار اصلا ایشون نبود.
رفتیم بیمارستان فکر نمیکردن مریض ایشون باشه🤕🤕🤕🤕
رفتیم بیمارستان فکر نمیکردن مریض ایشون باشه🤕🤕🤕🤕
0
21 روز قبل
یه مامان پر انرژی
بانو آروم باش حرص نخور دختر شیرت خشک میشه😂چیشذه امروز انقد شاکی شدی تو
0
21 روز قبل
❤️panah❤Rasta❤ 😍
🤕🤕🤕🥺🥺واقعا درکت میگنم من با اینکه فاصله سنی بچه هام بیشتره ولی از وقتی بیداز میشم تا بخام ناهار خودمون و فسقلم بزارم شده ۳ ب بعد؛
0
21 روز قبل
❤️panah❤Rasta❤ 😍
ازون ورم خونه ترکیده بخام پتوهاجمع وکنم شده غروب ی جاروبرقی بخام بکشم شبو رد کردم
0
21 روز قبل
مریم سلیمانی
همینو بگو🫣
6
21 روز قبل
مریــم بانـــو
من جواب بدن یا مدت برام اهمیت نداره
فقط میگم اگر اطلاعاتی دارم ک برای اون تاپیک مفیده بگم ک یکم نگرانیشون کمتر بشه
تو اکثر تاپیکام هستم اگر دقت کنید
فقط میگم اگر اطلاعاتی دارم ک برای اون تاپیک مفیده بگم ک یکم نگرانیشون کمتر بشه
تو اکثر تاپیکام هستم اگر دقت کنید
6
21 روز قبل
مریــم بانـــو
تازه حتی نگران اونی ام ک تاپیکشو میبنده هم هستم میگم کاش باز بود جوابشو میدادم
2
21 روز قبل
مامان m
آفرین منم اینو همش میگم
0
21 روز قبل
leila ♡
کردم احتمالا🤣
0
21 روز قبل
مریم ۷۷
سلام
حالا من اگ وقت جواب دادن با تایپ رو نداشته باشم لااقل لایکو میکنم تا حداکثر ۲۴ ساعت بعدش 😂
حالا من اگ وقت جواب دادن با تایپ رو نداشته باشم لااقل لایکو میکنم تا حداکثر ۲۴ ساعت بعدش 😂
0
21 روز قبل
سوال کننده
ولی متاسفانه طرف شعور نداره جواب بده
0
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂
1
21 روز قبل
سوال کننده
چون رباتن😂🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
جدی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣نه بخدا منظور تو نبودی چون گاهی جواب میدم یا ریپ میزنم رو پیامت جواب میدی 🤣🤣🤣🤣🤣
وای از دست بچهات فاطمه چقدر شیطونن😂😂😂😂😍😍😍خدارو شکر حالش خوبه❤️
وای از دست بچهات فاطمه چقدر شیطونن😂😂😂😂😍😍😍خدارو شکر حالش خوبه❤️
1
21 روز قبل
سوال کننده
وای عزیزم خدا رحم کرد🥺🫂
1
21 روز قبل
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣تف
0
21 روز قبل
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣دلم به درد اومد از حرص
0
21 روز قبل
سوال کننده
😬😂
0
21 روز قبل
سوال کننده
من گاهی میگم تاپیک نزنم صداش کنم جوابشو بدم😂😬🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
اره دیدم دمت گرم ولی بخدا ما هم اهمیت نداره جواب ندادن میگم احترام باید احترام بیاره
حالا ما هیچ دکتر بیچاره هم کلی وقت میزاره انگار نه انگار
حالا ما هیچ دکتر بیچاره هم کلی وقت میزاره انگار نه انگار
1
21 روز قبل
سوال کننده
تو روحت🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
سلام مریم چطوری
😂😂😂چه بگم من خودم باید کلی جواب بدم
😂😂😂چه بگم من خودم باید کلی جواب بدم
1
21 روز قبل
gandom
عزیزم خداحفظش کنه😂😍
1
21 روز قبل
راحیل رضایی
همین الان داشتم ب همین فکر میکردم توی تاپیک مشاوره اسپارتینا ب یکی بودم براش هفته ب هفته از تغیرات مامانم میگفتم و عوارضش و اینا. دیدم اصلا خواب نمیده همون روز فقط اومد حرفشو زد و رفت🤣
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
جواب
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
من من یک ماهه هنوز بهش پیام میدم 🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
راحل من بی بی من🤣🤣🤣🤣🤣🤣وا بده ول کن
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
اون ول کرد تو ول نمیکتی🤣🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
من خیلی پیله شدم نیمدونم چرا🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣مثل ارسطو
0
21 روز قبل
سوال کننده
نقو نقی نقو نگو🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
مهرسام خابه گفتم تا خابه بشینم فیلم ببینم حالا ک نکاه میکنم فیلمم هنوز نیومده و تایم اومدن فیلمم مصادف میشه با بیدار شدن آقا 🤣🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
یک عدد بدشانس🤣🤣
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
🤣چای از بعد واکسن چهارماهگی تایم خاب این فنچک تغییر کرده مخصوصن عصرا
0
21 روز قبل
سوال کننده
درست میشه یه مدت اینجورن بعد به روال بر میگردن😂
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
قبل واکسن مثل ی بچه آروم خودش میخابید حالا باید بغلش کنم بخابع. کلی هم نق میزنع
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
تا میام دلمو خوش کنم ک آخی بالاخره راحت خابید میبینم عوض شده بچه🤣اخلاقش
0
21 روز قبل
سوال کننده
باید صبوری کنی خوشخ اب تر از دختر من نیست جوری که خودش میره میخابه همه بچها هم شاهدن ولی اون ۴ ماهگی یه ۱ماهی بدقلق شد
0
21 روز قبل
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣😄🤦♀️از دست بچها امروز
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
منم بیشتر از ده دقیقه نمیتونم بغلش کنم بخاطر کمر درد صدای سشوار مغز منو داغون کرده چندروزه نمیزارم براش اذیتم میکنه تا بخابع
1
21 روز قبل
leila ♡
😁
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
لالایی براش میخونم بغض میکنه نمیدونم این صدای نکره خش خش چیه ک دوسدارن
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
لالایی ب ای قشنگی براش میخونم بغض میکنه بچه لوس،🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
خودم خابم میبره این ن
0
21 روز قبل
سوال کننده
وای اصلا عادت نده به اینچیزا من اصن قبول نمیکنم ایطور این چه کاریه اخه تا کی صدای سفید بزاری
0
21 روز قبل
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣لابد غمگین میخونی🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
Zahra Nik
دختر و برادرزاده منم اینجوری بودن.
با کوچکترین آهنگ یا آوای آرومی گریه میکردن 😁😁
با کوچکترین آهنگ یا آوای آرومی گریه میکردن 😁😁
1
21 روز قبل
مامان الوند و آسمان ❤️
خیلیییییی سختهههههههه
1
21 روز قبل
Zahra Nik
ولی عادت به لالایی هم دردسر داره.
زنداداشم سن کم بچهدار شد ، مامانم برای بچه لالایی میخوند ، یک هفته مجبور شد بره مسافرت ، اون هفته لچه نمیخوابید ، ما هم بلد نبودیم ، براش آهنگ هایده میخوندم خوابش میبرد 🤣🤣
زنداداشم سن کم بچهدار شد ، مامانم برای بچه لالایی میخوند ، یک هفته مجبور شد بره مسافرت ، اون هفته لچه نمیخوابید ، ما هم بلد نبودیم ، براش آهنگ هایده میخوندم خوابش میبرد 🤣🤣
1
21 روز قبل
مامان الوند و آسمان ❤️
من دیگه جنازه میشم . بعد از اینکه بچه ها خوابیدن کسی جرئت نداره صدام کنه😂😂😂🤪🤪🤪
0
21 روز قبل
مامان الوند و آسمان ❤️
🥺🤍
0
21 روز قبل
مامان الوند و آسمان ❤️
😁🤍
خیلی دیگه رد دادم از دستشون🤕🤕🤕🥹🥹
خیلی دیگه رد دادم از دستشون🤕🤕🤕🥹🥹
0
21 روز قبل
مامان الوند و آسمان ❤️
من الان خودم میخوام بخوابم حتی اگه تنها باشم باید صدای سفید بذارم😐😐😐
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
ما مامان اولیا والا کسی یادمون نداد چیکار کنیم فقط میگفتن عادتش نده خب چ بدونم بچرو چطور عادت ندم
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
جالبه منم تو حاملگی
0
21 روز قبل
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
سلام خانم کراش😂😂
0
21 روز قبل
پگاه 🍭
بانو تو خودتم جواب نمیدی
0
21 روز قبل
سوال کننده
حق داری فقط شل کن😢❤️😂
1
21 روز قبل
پگاه 🍭
من یبار عکس ارکیده دادی قربون صدقه اش رفتم دیدی و جواب ندادی
به قول کاربر لیلا پیام قبل و بعد من و جواب دادی منو نه
ولی خب من براممهم نبود ک بخام اعتراض کنم بگم چرا الان تاپیک زدی گفتم بگم
به قول کاربر لیلا پیام قبل و بعد من و جواب دادی منو نه
ولی خب من براممهم نبود ک بخام اعتراض کنم بگم چرا الان تاپیک زدی گفتم بگم
0
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂😂😂
1
21 روز قبل
سوال کننده
😨😨😨😨😨😨😨کییییی
پگاه بجان بچهام شاید ندیدم وگرنه من حتی اگر کسی باهام دشمنی کنه بزام پیام بزاره جواب میدم
فقط یبار یادمه گفتی دلم میخاد بخورمش منم همون درجا جواب دادم
احتمالا تو ندیدی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
پگاه بجان بچهام شاید ندیدم وگرنه من حتی اگر کسی باهام دشمنی کنه بزام پیام بزاره جواب میدم
فقط یبار یادمه گفتی دلم میخاد بخورمش منم همون درجا جواب دادم
احتمالا تو ندیدی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
21 روز قبل
سوال کننده
همون روز هم از پیشونی عکس دادی کفتی موهام زیاد کوتاه شد😁
1
21 روز قبل
راحیل رضایی
سلام جیگر ی زمانی کراش بودم دیگ ن 🤣🤣🤣 کراش یکی بودم انقد گزارششم زدین پرید
1
21 روز قبل
پگاه 🍭
اره همینو گفتم ولی ن جواب ندادی مطمئنم
0
21 روز قبل
gandom
🤣🤣🤣
1
21 روز قبل
gandom
من صدا سفید اصن براش نذاشتم ولی لالایی میخوندم الانم لالایی میخونم دودیقه بعد خوابه
من مشکلم اینه حتما باید رو پا باشه😑
بخاطر کمرم زیاد نمیتونم سرپا بزارمش ولی نزارم نمیخابه
من مشکلم اینه حتما باید رو پا باشه😑
بخاطر کمرم زیاد نمیتونم سرپا بزارمش ولی نزارم نمیخابه
0
21 روز قبل
gandom
تاحالا ندیدم بچه ای با لالایی بغض کنه🥺😍🤣
1
21 روز قبل
yalda .
چطوری بانو؟دلت پره ها
ولی واقعا راست میگی دیروز همش سرم تو اوما بود ولی دریغ از یه ممنون
انگار بقیه بیکارند و اونا پر مشغله که جواب نمیدن
حداقل کاش تایپیکش میبست ما نریم هی تایپ کنیم
والااااااا بخدا
ولی واقعا راست میگی دیروز همش سرم تو اوما بود ولی دریغ از یه ممنون
انگار بقیه بیکارند و اونا پر مشغله که جواب نمیدن
حداقل کاش تایپیکش میبست ما نریم هی تایپ کنیم
والااااااا بخدا
0
21 روز قبل
راحیل رضایی
اره به خدا از اول همینطور بود
0
21 روز قبل
مامان هانا❤ ☆☆
خوبی بانو جان
اه چقد بده
برای منم پیش اومده واقعا بیشعوری
اه چقد بده
برای منم پیش اومده واقعا بیشعوری
0
21 روز قبل
سوال کننده
بخدا برات نوشتم (فدات 😂❤️(اینو نوشتم
یه مدت بود اوما قاطی بود تا ریپ مثلا لیلارو نمیدیدی متوجه پیام من نمیشدی دقیقا همون موقع بود
یه مدت بود اوما قاطی بود تا ریپ مثلا لیلارو نمیدیدی متوجه پیام من نمیشدی دقیقا همون موقع بود
0
21 روز قبل
سوال کننده
پگاه حالا من طلبکارم چرا لایک نکردی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
فدات گل
نه بخدا پر نیست کلی گفتم
بعد یلدا جواب دکتر هم نمیدن🤣
نه بخدا پر نیست کلی گفتم
بعد یلدا جواب دکتر هم نمیدن🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
فدات آسیه جون
اره متاسفانه
اره متاسفانه
0
21 روز قبل
leila ♡
😄😄😄😄
0
21 روز قبل
leila ♡
باهات تو زاویه بوده🤣
0
21 روز قبل
leila ♡
عَوَضِ شو درآورد🤣
1
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂
1
21 روز قبل
سوال کننده
اره😂😂😂😂
0
21 روز قبل
سوال کننده
لیلا حرف چندماه پیشه
زمستونی بود
زمستونی بود
0
21 روز قبل
بهار شاملو
من اگه جواب ندم هم جوابای دیگران که حرق منه لایک میکنم همیشه😄
0
21 روز قبل
بهار شاملو
*حرف
0
21 روز قبل
زهرام مامان فرهان و هرمان 🧑💼👶🧒🧕
همون ننه مرده رو میگم😂😂
چقد خندیدیم اون شب
چقد خندیدیم اون شب
0
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
0
21 روز قبل
محمدفاطمه مالکی
من ک تک ب تک جواب میدم اصلا دوس ندارم جواب ندم بااینکه تازه اومدم اوما اما خوب حالیمه ک حداقل ی استیکر جواب دوستان هست این حداقلشه
0
21 روز قبل
فاطمه خانوم
من گاهی یادم میره تاپیک زدم
همه جواب دادن و دکترم جواب داده و من دو روز بعد دیدم😑
چون میخوام از دکتر سوال بپرسم، دیگه نمیتونم یکی یکی پیامای بقیه رو جواب بدم و واقعا شرمنده میشم
ولی اکثرا اوما رو نمیبندم که یادم نره
همه جواب دادن و دکترم جواب داده و من دو روز بعد دیدم😑
چون میخوام از دکتر سوال بپرسم، دیگه نمیتونم یکی یکی پیامای بقیه رو جواب بدم و واقعا شرمنده میشم
ولی اکثرا اوما رو نمیبندم که یادم نره
0
21 روز قبل
leila ♡
نمیدونم چی بوده
من شوخی کردم
من شوخی کردم
0
21 روز قبل
سوال کننده
درستش هم همینه عزیزم
0
21 روز قبل
سوال کننده
😂😂😂😂من حرفم اینه طرف میاد مثلا جواب دکتر میده جواب کاربرا به پشم حساب نمیشه یا جواب کاربر میده دکتر نه
1
21 روز قبل
سوال کننده
میدونم گل
0
21 روز قبل
فاطمه خانوم
تو بیا و بقیه رو هم بزار رو حساب آلزایمر
0
21 روز قبل
فاطمه خانوم
😂
1
21 روز قبل
سوال کننده
چشممممم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
پگاه 🍭
اهان پس همونه قاط زده بوده اوما
0
21 روز قبل
پگاه 🍭
کدومو؟
0
21 روز قبل
پگاه 🍭
ن من جایی بودم نرفتم تا الان سر گوشی
2
21 روز قبل
صدف بوالحسنی
بانو نمیدونم اینستا هستی یا نه ولی اینا همونان که وقتی هم تو اینستا براشون کامنت میذاری یا استوریشونو جواب میدی، فقط یه لایک میکنن.😂😂
0
21 روز قبل
faeze k..
بانو بزرگی
سطح دغدغه ات منو کشت 🤦🏻♀️😂😂
سطح دغدغه ات منو کشت 🤦🏻♀️😂😂
0
21 روز قبل
بهاره 😊
ولی خدایی حافظه هاتون عالیه ک حتی یادتون چی جواب دادین😄
0
21 روز قبل
سوال کننده
بله عزیزم
بخدا من یادمه که جوابتو دادم حتی دیدی نشونه دادم کدوم روز بود
بخدا من یادمه که جوابتو دادم حتی دیدی نشونه دادم کدوم روز بود
0
21 روز قبل
سوال کننده
جواب بوست به ارکیده رو دادم تو لایک نکردی😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
0
21 روز قبل
سوال کننده
نهههه خدارو شکر اینستا ندارم🤣🤣🤣🤣🤣🤣وگرنه کارشون ساخته بود
0
21 روز قبل
سوال کننده
فداتتتت😂😂😂😂😂😂😂چه کنیم مجبوریم اوقات بگذرونیم🤣
1
21 روز قبل
سوال کننده
فداتتت🤣🤣🤣❤️آخه همون روز پگاه یهو پیام گذاشت همیشه تو ذهنم بود😂😂😂😂😂بعد عکس موهاشو گذاشت
1
21 روز قبل
سما مامان ماهک
وای دقیقا. منم بعضی اوقات یه متن طولانی از تجربم مینویسم میبینم طرف یه لایک هم نمیکنه
3
21 روز قبل
نازنین بانو
سلااام
دقیقا موافقم
حالا یکی بود اسم نمیبرم،پیام میزاشت و میرفت،من حرصم گرفت گفتم یعنی چی من وقت میزارم جواب میدم راهنماییت میکنم اصلا ارزش قائل نمیشین یه لایک کنی،وااای بیا و ببین بانو بقیه چه بهشون بر خورد،هی شاید طرف فلان کارو داشته باشه،بسان کارو داشته باشه😒😒
حالا طرف همش تو اوما بودا😐
دقیقا موافقم
حالا یکی بود اسم نمیبرم،پیام میزاشت و میرفت،من حرصم گرفت گفتم یعنی چی من وقت میزارم جواب میدم راهنماییت میکنم اصلا ارزش قائل نمیشین یه لایک کنی،وااای بیا و ببین بانو بقیه چه بهشون بر خورد،هی شاید طرف فلان کارو داشته باشه،بسان کارو داشته باشه😒😒
حالا طرف همش تو اوما بودا😐
2
21 روز قبل
نازنین بانو
ایتقدر بدم میااااد
یسری فامیلو سر این حرکت آنفالو کرده بودم🤣
طرف فلان کَسَکِش فوت کرد کلی براش تسلیت نوشتم بعد هزار سال فقط یه لایک کرد😐
عموم فوت کرده بود طرف فقط لایک کرد
بیشعورا
یسری فامیلو سر این حرکت آنفالو کرده بودم🤣
طرف فلان کَسَکِش فوت کرد کلی براش تسلیت نوشتم بعد هزار سال فقط یه لایک کرد😐
عموم فوت کرده بود طرف فقط لایک کرد
بیشعورا
0
20 روز قبل
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣🤣🤣اونجاس که ادم کفری میشع
1
20 روز قبل
سوال کننده
سلام عزیزم
اره منم میگم همش اوما هستن و پیامارو هم میخونن بعد انگار نه انگار 🙄😂🤣ما هم شعور خودمون میرسونیم جواب میدیم 🤗😍
اره منم میگم همش اوما هستن و پیامارو هم میخونن بعد انگار نه انگار 🙄😂🤣ما هم شعور خودمون میرسونیم جواب میدیم 🤗😍
0
20 روز قبل
سوال کننده
حالا گاهی برا طرف پیام با کلی بوس و قلببب میزاریم فقط مینویسه ممنون
چقدر خشک آخه😆😆😆😆😆😆😆
چقدر خشک آخه😆😆😆😆😆😆😆
1
20 روز قبل
leila ♡
❤️
0
20 روز قبل
leila ♡
😄
0
20 روز قبل
صدف بوالحسنی
بیاااا حسابشونو برس.😂😂
بارها همونجا اومدم این موضوع رو عنوان کنم، دوباره گفتم ولش کن.
بارها همونجا اومدم این موضوع رو عنوان کنم، دوباره گفتم ولش کن.
0
20 روز قبل
صدف بوالحسنی
آفرین.😂😂👌🏻
باید مثل خودشون باشی.😑😑
باید مثل خودشون باشی.😑😑
2
20 روز قبل
نازنین بانو
والا بخدا
دیگه تعارف ندارم😅😅
دیگه تعارف ندارم😅😅
0
20 روز قبل
سوال کننده
تعداد زیاده خسته میشم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣اره بابا بیخیال
0
16 روز قبل
صدف بوالحسنی
😂😂😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام صبح همگی بخیر.سوالی داشتم خدمت پزشک اوما.و دوستان
- کاربر دلشکسته من منتظرتم همش خبری ازت نیست چرا
- کاربر سعیده ۷۴ میشه یه لحظه بیایید عزیزم
- سلام ..دخترا چطوری میشه ی کاربر ک تو اوما بوده رو پیدا کرد؟؟
- کاربر پریسا مامان دنیز و بهاره میشه بیای لطفا
- کاربری به نام zahra hhh
- کاربر خاطره محمدی میای ی لحظه کارت دارم؟؟
- فهمیمه مامان هانا میای عزیزم?
- دوستان اینجا وزن بچه رو زدن!؟
- کاربر 🌹🌹با خدا غیر ممکن ممکن میشود🌹🌹 لطفا یه لحظه بیا




