سلام خانما. حقیقتش من از بس اطرافم خیانت مردا رو دیدم یا تو اوما خوندم خیلی بهم ریختم. همش حس میکنم همسرم بهم خیانت کنه. ولی تا الان ک هشت سال از زندگیم میگذره کوچکترین چیزی ازش ندیدم. خیلی دوسش دارم ولی خیانت کردن خیلی فکرمو درگیر کرده. دیشب بهش گفتم حق طلاق بهم میدی؟ امروز هم حق طلاق بهم داد هم حضانت بچه ها رو. حالا نمیدونم کار درستی کردم یا ن؟ این گرفتن حق طلاق رو زندگیم اثر نمیذاره؟
18
21 روز قبل
🌹مریم 🌹
آخی چه مرد خوبی🥲
18
21 روز قبل
nazi ❄️
اینکه اثر میزاره یا نمیزاره بستگی به رفتار خودت و بیشتر همسرت داره
ولی وقتی بدون هیچ حرفی هم حق طلاق داده هم حضانت احتمال اینکه مشکلی پیش بیاد کمه ایشون با اینکار خواستن بهت اطمینان خاطر بدن
امیدوارم زندگی خوبی داشته باشین
ولی وقتی بدون هیچ حرفی هم حق طلاق داده هم حضانت احتمال اینکه مشکلی پیش بیاد کمه ایشون با اینکار خواستن بهت اطمینان خاطر بدن
امیدوارم زندگی خوبی داشته باشین
0
21 روز قبل
سوال کننده
ممنون ازت عزیزم
23
21 روز قبل
آیسان .
یه مرد هم که حسابیه شما بهش گیر بدین😃 خواهر اینا وسواس فکریه سعی کن خودتو مشغول کنی که دیگه به این چیزا فکر نکنی وقتی ۸ ساله کاری نکرده یعنی دوست داره دیگه
1
21 روز قبل
سوال کننده
اره من زیادی حساسم. تازه خونش و ماشین. ماشین سنگین همه رو زده بنام خودم. چون دوسش دارم همش حس میکنم از دستش میدم
14
21 روز قبل
😍فائزه😍 .
ینی شب ازش پرسیدی و روز حق طلاق بهت داد؟همچین مردی نایابه خواهر،همه چیزشم ک به اسمته،دیگه چجوری بهت بفهمونه اول و اخر زندگیش تویی،خودشم بخواد جرئتشو نداره دیگه دست از پا خطا کنه خیالت راحت
1
21 روز قبل
hana s m
سلام
منم به همسرم گفتم و این حق رو بهم داد.
بدون بخشش مهریه و ...
اولش احساس بدی داشتم گفتم چرا حتی اسم حق طلاق آوردم.
اما الان دوتامون یادم رفته.
ولی خب وقتی انقدر بهم اعتماد کرده هیچوقت نامردی نمیکنم در حقش.
منم به همسرم گفتم و این حق رو بهم داد.
بدون بخشش مهریه و ...
اولش احساس بدی داشتم گفتم چرا حتی اسم حق طلاق آوردم.
اما الان دوتامون یادم رفته.
ولی خب وقتی انقدر بهم اعتماد کرده هیچوقت نامردی نمیکنم در حقش.
0
21 روز قبل
سوال کننده
اره دیشب از خیانت مردا بهش گفتم. ازش خواستم بهم حق طلاق بده داد. الانم ب خودم میگم نکنه زندگی براش مهم نباشه ک پذیرفت
0
21 روز قبل
hana s m
نه بابا
0
21 روز قبل
سوال کننده
منم اصلا تو فکرم جدا شدن نیست
0
21 روز قبل
hana s m
یادمون
0
21 روز قبل
سوال کننده
از وقتی از دفترخونه برگشتیم حس بدی دارم
3
21 روز قبل
mahi ♤
اتفاقاً باید هزار برابر حست رو به خودت و همسرت از قبل بهتر و بهتر باشه
وقتی اینقدر راحت همه زندگیشو سپرده به شما قدرشو خیلی بدونید و لحظه ای با حس بد و وسواس زندگیتون رو تلخ نکنین
وقتی اینقدر راحت همه زندگیشو سپرده به شما قدرشو خیلی بدونید و لحظه ای با حس بد و وسواس زندگیتون رو تلخ نکنین
1
21 روز قبل
سوال کننده
ممنونم ازت.
0
21 روز قبل
hana s m
منم چند روز همینطور بودم.
حتی خواستم پاره اش کنم 😅
چون انگار اسم طلاق روش بود.
حالام توی صدتا سوراخ قایمش کردم که چشمم بهش نیفته
حتی خواستم پاره اش کنم 😅
چون انگار اسم طلاق روش بود.
حالام توی صدتا سوراخ قایمش کردم که چشمم بهش نیفته
0
21 روز قبل
سوال کننده
اره منم همینجور حسی دارم. ولی الان بیشتر از قبل بهش اعتماد میکنم
0
21 روز قبل
مهنا ا
سلام عزیزم
الان اگر مهریه و ببخشی دیگه لازم نیست خیلی تلاش خاصی بکنی برای طلاق گرفتن
همینکه به قاضی بگید مثلا خیانت کرده و دیگه نمیخوام باهاش زندگی کنم و مهریه رو میبخشم قاضی حکم طلاق رو صادر میکنه
اون زمان قدیم بود که تا عسر و حرج زن ثابت نمیشد قاضی اجازه ی طلاق نمیداد
بعد هم حضانت بچه ها با مادره مگر اینکه مادر خودش نخواد
بعد از یه سنی هم خود بچه تصمیم میگیره با کی زندگی کنه
دیگه قانون خیلی وقته عوض شده و قاضی بچه رو زور نمیکنه که باید با مثلا پدر زندگی کنی یا مادر
تصمیم گیرنده خود بچه هست و بچه های کوچولو هم کلا با مادره مگر خودش نخواد
این کاری که شما کردین فقط در یک حالت به نفع شماست اون هم اینه که همسرتون وضع مالی خیلی خوبی داشته باشه
که شما اگر دور از جونتون خیانت دیدید مهریه رو بزارید اجرا و کامل بگیریدش و بعد هم با حق طلاق راحت جدا بشید
وگرنه در حال حاضر کمک خاص دیگه ای نمیکنه
الان اگر مهریه و ببخشی دیگه لازم نیست خیلی تلاش خاصی بکنی برای طلاق گرفتن
همینکه به قاضی بگید مثلا خیانت کرده و دیگه نمیخوام باهاش زندگی کنم و مهریه رو میبخشم قاضی حکم طلاق رو صادر میکنه
اون زمان قدیم بود که تا عسر و حرج زن ثابت نمیشد قاضی اجازه ی طلاق نمیداد
بعد هم حضانت بچه ها با مادره مگر اینکه مادر خودش نخواد
بعد از یه سنی هم خود بچه تصمیم میگیره با کی زندگی کنه
دیگه قانون خیلی وقته عوض شده و قاضی بچه رو زور نمیکنه که باید با مثلا پدر زندگی کنی یا مادر
تصمیم گیرنده خود بچه هست و بچه های کوچولو هم کلا با مادره مگر خودش نخواد
این کاری که شما کردین فقط در یک حالت به نفع شماست اون هم اینه که همسرتون وضع مالی خیلی خوبی داشته باشه
که شما اگر دور از جونتون خیانت دیدید مهریه رو بزارید اجرا و کامل بگیریدش و بعد هم با حق طلاق راحت جدا بشید
وگرنه در حال حاضر کمک خاص دیگه ای نمیکنه
0
21 روز قبل
سوال کننده
ممنونم از راهنماییت خواهر
3
21 روز قبل
hana s m
با احترام مخالفم.
1
21 روز قبل
hana s m
قانون قانونه. اصلا اینطوری نیست که حضانت بچه با مادر باشه.
امیدوارم هیچوقت نخواید این مسیر سخت و طاقت فرسا رو در دادگاه طی کنید.
امیدوارم هیچوقت نخواید این مسیر سخت و طاقت فرسا رو در دادگاه طی کنید.
1
20 روز قبل
مهنا ا
😐😐😐😐
من وکیلم دختر
من وکیلم دختر
4
20 روز قبل
مامان ارمان
من اگه اسم حق طلاق.رو بیارم جلو همسرم باید خود برگه طلاق رو امضا کنم😂😂😂
5
20 روز قبل
مامان ارمان
چه راحت شب بهش گفتی صبح پاشد انجام داد.
ی اسفند برا همسرت دود کن چشم نخوره.انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشید❤️😍
ی اسفند برا همسرت دود کن چشم نخوره.انشالله همیشه شاد و خوشبخت باشید❤️😍
0
20 روز قبل
heli *
انشاالله که خوشبخت سالیان طولانی در کنار هم زندگی کنید .
به نظرم اصلا به شوهرت شک نداشته باش اون که همچیشو داده به تو .حتی حق طلاق و حضانت بچه بدون هیچ حرفی .
برای همه اینایی که داده به تو عمرش . پولشو گذاشته
به نظرم اصلا به شوهرت شک نداشته باش اون که همچیشو داده به تو .حتی حق طلاق و حضانت بچه بدون هیچ حرفی .
برای همه اینایی که داده به تو عمرش . پولشو گذاشته
0
20 روز قبل
شادی ....
عزیزم ی راهنمایی ب من میگفتی گفتی وکیل هستی یه سوال داشتم بااجازه صاحب تاپیک.
من برای عقدم لازم هست حق طلاق و حضانت رو بگیرم ؟ یا الان مشکلی نداره دیگ.
من برای عقدم لازم هست حق طلاق و حضانت رو بگیرم ؟ یا الان مشکلی نداره دیگ.
0
20 روز قبل
شادی ....
چون ی سریا حق و حقوق رو میگیرن تو عقد
4
20 روز قبل
مهسا آذین
همسرت هم ب خودش وهم ب شما اعتماد بیش ازاندازه داره چون پولی ک الان باهزارزحمت بدست میاد رو خیلیا نمیزنن ب اسم زنشون چون خیلی اززنا جوگیرمیشن چون سادن البته همه ن اما خیلیا اینجورین
اینک زده ب اسمتون بعد حق طلاق رو داده ینی دودستی کل زندگیشو داده ب شما ک شما باکوچکترین خطایی ازش سرزد میتونی هم خودت بری هم کل زندگیشو باخودت ببری وصفربشه پس خیالت راحت این مرد مثل چشماش بهت اعتماد داره وهمینطور ب خودش واینک خیلیا ب زناشون خیانت میکنن دلیل نمیشه همه ی مدل باشن خیلیا جون میدن برا زنشون باوجود این همه خیانتایی ک هست قدرشو بدون وبشین سرجات 😅😉
اینک زده ب اسمتون بعد حق طلاق رو داده ینی دودستی کل زندگیشو داده ب شما ک شما باکوچکترین خطایی ازش سرزد میتونی هم خودت بری هم کل زندگیشو باخودت ببری وصفربشه پس خیالت راحت این مرد مثل چشماش بهت اعتماد داره وهمینطور ب خودش واینک خیلیا ب زناشون خیانت میکنن دلیل نمیشه همه ی مدل باشن خیلیا جون میدن برا زنشون باوجود این همه خیانتایی ک هست قدرشو بدون وبشین سرجات 😅😉
0
20 روز قبل
مهنا ا
میخوای عقد کنی یا عقد کردی؟
اگر میخوای عقد بکنی خوبه که بگیری خب
هرچی آدم حقو حقوقش بیشتر باشه به نفعشه
ولی در مورد این تاپیک بالا هم نوشتم
خیلی فرق خاصی نمیکنه
اگر میخوای عقد بکنی خوبه که بگیری خب
هرچی آدم حقو حقوقش بیشتر باشه به نفعشه
ولی در مورد این تاپیک بالا هم نوشتم
خیلی فرق خاصی نمیکنه
0
20 روز قبل
جانان ❤️
😅😅😅😅😅
1
20 روز قبل
مریم سلیمانی
چ جالب
امشب ب شوهرم بگم حق طلاق بده بهم،ببینم واکنشش چیه😅
کرمم گرفت🤣
امشب ب شوهرم بگم حق طلاق بده بهم،ببینم واکنشش چیه😅
کرمم گرفت🤣
0
20 روز قبل
❤️panah❤Rasta❤ 😍
😁😁😁😁
0
20 روز قبل
فاطیما احمدی
دقیقا😫🤣
0
20 روز قبل
فاطیما احمدی
خوشبخت باشی عزیزم فکر منفی رو بذار کنار زندگیتو بکن
0
20 روز قبل
بانو ا
قدرش رو بدون عزیزم
0
20 روز قبل
فرزانه خانوم
چقدر خوب
منم یه بار گفتم
گفت دیگه تکرار نکن
خوشش نیومد 😐😐😐
منم یه بار گفتم
گفت دیگه تکرار نکن
خوشش نیومد 😐😐😐
2
20 روز قبل
heli *
حالا من اگه بهش بگم میگه اگه میخوای طلاق بگیری همین الان بلند شو برو خونه بابات 😑
1
20 روز قبل
♥️ ♥️
منم بهش گفتم ، بیا بریم حق طلاقو بهم بده؟
گفت ترش نکنی
بشین سرجات
این یه مورد به تو نیومده ، دخالت کنی
گفت ترش نکنی
بشین سرجات
این یه مورد به تو نیومده ، دخالت کنی
0
20 روز قبل
♥️ ♥️
منم تمرگیدم سرجام🤣🤣🤣
0
20 روز قبل
عاطفه موسوی
منم همینطور ولی فکر کنم وسطش خنده م بگیره
0
20 روز قبل
عاطفه موسوی
صاحب تاپیک با فکرهای ناجور آرامش رو از خودت و زندگیتون دور نکن، خوشبخت باشین واینکه قدرشو بدون
0
20 روز قبل
مهنا ا
میمی و چه به طلاق😄😄😄
0
20 روز قبل
♥️ ♥️
میمی دل نداره🤣🤣🤣🤣
0
20 روز قبل
شادی ....
آره دو هفته دیگ عقدمه
0
20 روز قبل
مریم سلیمانی
خوشی زده زیر دلش🤣
3
20 روز قبل
مریم سلیمانی
توروخدا خواهر عکس پروفایلت عوض کن🥴🥴ترسناکه
0
20 روز قبل
♥️ ♥️
عوضش کنم که دیگه منو نمیشناسید🤣🤣🤣
0
20 روز قبل
محمدفاطمه مالکی
😂😂😂هیچی پیش هیچ کس نگو واز این ب بعد مراقبش باشه خیلی چون ب کوچکترین حرکتت واکنش نشون نده یوخ بلاخره ممکنه یکم حساس شده چون اینکارو کردی براش سنگ تموم بزار تا این روزا بگدرن عادی بشه
0
20 روز قبل
nazi ❄️
خواهش میکنمجونم
0
20 روز قبل
مامان ارمان
اتفاقا منم تو همین فکرم ببینم چی جواب میده .البته جوابش رو میدونم ،😂😂
0
20 روز قبل
مامان ارمان
😂😂
0
20 روز قبل
مامان ارمان
همین شوهر منم همینو میگه .😂😂😂
0
20 روز قبل
sogol .
به نظرم همسرتون اینقدازخودشم مطمعن هست که اینکاروکرده جوری قطعاباهات زندگی کرده میدونه که ازش دل نمیکنی وازخودش خیتلش راحت که دراینده خیانت ....نداره زندگیتوخوب بچسب وهبچوقت حتی به شوخی اسمی ازحق طلاق نیارپیشش
0
20 روز قبل
مهنا ا
😂😂😂😂😂😂
0
20 روز قبل
نازنین بانو
امروز گفتی فرداش بهت داد؟
بابا دمش گرم
به هرچی فکر کنی گلم،اترژیشو خودت میفرستی،همون انرژی به خودت بر میگرده،پس انرژی خوب بفرست
تو این اوضاع نا بسامان سخت چرا الکی برای خودت داستان درست میکنی؟
بابا دمش گرم
به هرچی فکر کنی گلم،اترژیشو خودت میفرستی،همون انرژی به خودت بر میگرده،پس انرژی خوب بفرست
تو این اوضاع نا بسامان سخت چرا الکی برای خودت داستان درست میکنی؟
0
20 روز قبل
نازنین بانو
🤣🤣
0
20 روز قبل
نازنین بانو
آخخخ منم🤣🤣🤣
حتی شوخیشم نمیکنم
مگه ول میکنه،چرا اینو گفتی؟چی شده؟کجا کم گذاشتم؟و.....
بنده خدا رو اذیت نکنم🤣
حتی شوخیشم نمیکنم
مگه ول میکنه،چرا اینو گفتی؟چی شده؟کجا کم گذاشتم؟و.....
بنده خدا رو اذیت نکنم🤣
0
20 روز قبل
نازنین بانو
خیلی دوست دارم بگم با وجود همجین مردی برات متاسفم که همچین افکاری داری،ولی نمیگم😅
0
20 روز قبل
نازنین بانو
همچیو ریخته به پات، علنا خودشو خالی کرده،اوشون باید نگران باشه نه شما
0
20 روز قبل
مامان ارمان
من. دیشب بهش گفتم حق طلاق و حضانت ارمان رو میخوام گفت حق طلاق باشه ولی حضانت نه 😂😂😂
0
20 روز قبل
مامان ارمان
چقدرم نگفتی،😂😂😂
0
20 روز قبل
مامان ارمان
بعدم گفت کسی که بخواد زندگی کنه براش مهم نیست که حق طلاق باکی باشه.ولی وای به حال کسی که تو فکر رفتن باشه 👇😂😂😂😂😂😂
0
20 روز قبل
نازنین بانو
گفتی که آخر🤣
چه پاین شوهراتون🤣
شوهر من بنده خدا فکرش میره هزار جا که چیکار کرده یا نکرده که من همچین حرفی زدم🤣فک میکنه ناراضی باشم😬
چه پاین شوهراتون🤣
شوهر من بنده خدا فکرش میره هزار جا که چیکار کرده یا نکرده که من همچین حرفی زدم🤣فک میکنه ناراضی باشم😬
0
20 روز قبل
نازنین بانو
هنوز نگفتم😂😂
0
20 روز قبل
نازنین بانو
بنده خدا دیگه چی بگه😂
داره غیرمستقیم میگه چته زن😂این چه حرفاییه که میزنی
داره غیرمستقیم میگه چته زن😂این چه حرفاییه که میزنی
0
19 روز قبل
heli *
منم بهش گفتم گفت مهریتو بببخش حق طلاقم میدمت .بعدشم گفت اصلا مهریتو ببخش خودم طلاقت میدم .عشقبینمون زیاده 🤭
0
19 روز قبل
نازنین بانو
زوج باحالی هستین😁😍خدا حفظتون کنه
0
19 روز قبل
مامان ارمان
اره گفتم .میخواستم امتحانش کنم .😂😂
1
19 روز قبل
مامان ارمان
بله درسته ،😂
1
19 روز قبل
مامان ارمان
😂😂😂😂😂
0
19 روز قبل
مامان ارمان
پس اصلا دیگه حتی به شوخی هم دیگه حرفی نزن که برات بد میشه ی موقع میببنی شوخی شوخی جدی میشه ،😂😂😂
0
19 روز قبل
مامان ارمان
ایشالله همیشه خوش باشید ❤️
1
19 روز قبل
نازنین بانو
شیطون بلا😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام کسی میدونه چطوری باید برای گرفتن حق طلاق اقدام کنم؟؟
- سلام خوبید بچها ی سوال درمورد حق طلاق
- خانوما به راهنماییتون احتیاج دارم
- گرفتن حق طلاق ازهمسر
- حق طلاق و مهریه
- حق طلاق کجا میگیرن
- شرایط ب اجراگذاشتن مهریه💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥
- اجرا گذاشتن بخشی ارپز مهریه
- میشه مهریه رو زیاد کرد؟
- خانم های وکیل و عزیزانی ک اطلاعات کامل دارن لطفا ج بدن



1201

