Ooma
پرسش (1405/03/12):

سونو واژینال stsهیستروگرافی

سلام خانم دکتر و خانوما دیروزهفتم سیکلم رفتم سونوی واژینال گرفت دکترم یعنی دوتا سونو یکی واژینال ساده اونیکی هم واژینالsts هیستروگرافی بعد با یه شیلنگ اب مقطر میزد تو لوله ها ک چک کنه ‌پریودیم دیروز باید تمام میشد ولی امروز و هشتم سیکلمه شکم درد دارم ترشحاتم صورتیه خونیه طبیعیه؟این سونوگرافی قبل از بارداری تاثیری داره؟
کسی بوده که مشکلی نداشته باشه وبا باراولiui بگیره باردار بشه؟؟؟

وای منم این سونو رو انجام دادم برا من لوله بسته بود پدرجدم دراومد از شدت درد تا ۷روز هم خونریزی کامل عین پریودی داشتم
اره برا منم خیلی درد داشت ولی لوله ها من باز بود
این هیستروگرافی همون عکس رنگ میشه یا فرق داره
شبیه عکس رنگیه ولی فک کنم اون جداس
سلام نازنینم به روی ماهتون
بله جانم نگران نباشید تجربه مقداری درد و لکه بینی بعد از این پروسه طبیعی است اما اگر درد افزایشی بود یا تبدیل به خونریزی شد باید مراجعه کنید به علاوه اگر آنتی بیوتیک داده شده منظم استفاده کنید
ممنون دکتر جان
stk: |~|11|~|106_col
خواهش میکنم جان دلم 💜💓
دکتر جان تا چند روز خونابه میاد؟بعد من پنج شیش روز دیگه میخامiui کنم اشکالی نداره؟
نه جانم مشکلی ندارد
ممکن است تا یک هفته هم ادامه داشته باشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه