تاثیر داشت
از چند ماهگی تا چند ماهگی قابل استفاده بود؟؟
268
41
22 روز قبل
سوال کننده
0
22 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
سلام والا من برا پسرم هم روروئک هم واکر خریدم روروئک که اصلا خوشش نیومد ولی واکره باهاش میرفت
0
22 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
واکرش چوبی بود از،دیجی کالا سفارش دادم خوب بود
0
22 روز قبل
سوال کننده
از چند ماهگی از واکر استفاده کرد؟؟
0
22 روز قبل
سوال کننده
من چوبی دیدم داخل دیجی کالا نطرات خوندم منصرف شدم از خریدش
1
22 روز قبل
مهربانو ❤️
من اصلا نگرفتم واسه دخترم
0
22 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
پسر من ۱۰ ماهگی
0
22 روز قبل
مهسا مامان ۳ فرشته مهربون
برا منم تق و لق بود خودمون اوردیم خونه چسب و اینا زدیم محکمش کردیم
0
22 روز قبل
سوال کننده
برم ببینم نجاری برام درست میکنه
3
22 روز قبل
زی زی مامان
سلام مامانای گل
واکر و روروئک برای بچه مضر نیستن؟ دکتر به من گفت روروئک رو تایید نمیکنم
واکر و روروئک برای بچه مضر نیستن؟ دکتر به من گفت روروئک رو تایید نمیکنم
1
22 روز قبل
پردیس ش
والا من از دختر خاله ام شنیدم که دکترش گفته روروئک منسوخ شده
0
22 روز قبل
🌼vajihe🌼 n
سلام گلم دختر من روروک داشت که به واکر تبدیل میشد. اصلا تو روروک نموند و میترسید ولی با واکر راه میرفت. از نه ماهگی با واکر خودش شروع کرد به راه رفتن. به نظرم واکر خیلی بهتره و کمک میکنه زود مستقل راه رفتن رو یاد بگیرن
0
22 روز قبل
🌼vajihe🌼 n

دقیقا همینه
0
22 روز قبل
🌼vajihe🌼 n
البته جفتش هم زمان زیادی استفاده نمیشه. دیگه باید ببینی دوست داری بخری یا نه
دختر من تقریبا دو ماه از واکر استفاده کرد. هفته پیش جمعش کردم. چون دیگه خودش راحت راه میره
دختر من تقریبا دو ماه از واکر استفاده کرد. هفته پیش جمعش کردم. چون دیگه خودش راحت راه میره
0
22 روز قبل
سوال کننده
میخوام برای همین بخرم زود مستقل بشه
0
22 روز قبل
Banoo .
من روروعک گرفتم اصلا اصلا استفاده نکردم
خودم مطالعه کردم دیدم خیلی ضرر داره استفاده نکردم
خودم مطالعه کردم دیدم خیلی ضرر داره استفاده نکردم
0
22 روز قبل
مامان فارا 🍒❤
سلام من اصلا کریر استفاده نکردم چون تو زمان کرونا بود جایی نمیرفتیم تو خونه هم میذاشتمش از روش غلت میخورد ولی از روروئکش خیلی استفاده کرد خیلی کمک حالم بود بیشتر غذاهاشو ،میان وعده رو هم روی روروئک میدادم
ولی جدیدا میگن روروئک خوب نیست ولی من خیلی راضی بودم
ولی جدیدا میگن روروئک خوب نیست ولی من خیلی راضی بودم
0
22 روز قبل
مامان فارا 🍒❤
من اشتباه متوجه شدم فک کردم کریر نوشتی
2
22 روز قبل
الی ام
بچه ها روروئک مناسب نیس
خیلی وقتا ما به مادرا میگیم استفاده نکنن
علتش هم عارصه پنجه روی در اینده هس
هم باعث سفتی عضلات پشت ساق میشه هم باعث حساسیت حسی کف پای بچه میشه و در نتیجع باعث پنجه روی میشه
البته که اینجور نیس تو همه افراد باعث این مشکل بشه
منتهی چون چنین موردایی دیده شده پس توصیه نمیشه
در مجموع واکر وسیله ی بهتریه
خیلی وقتا ما به مادرا میگیم استفاده نکنن
علتش هم عارصه پنجه روی در اینده هس
هم باعث سفتی عضلات پشت ساق میشه هم باعث حساسیت حسی کف پای بچه میشه و در نتیجع باعث پنجه روی میشه
البته که اینجور نیس تو همه افراد باعث این مشکل بشه
منتهی چون چنین موردایی دیده شده پس توصیه نمیشه
در مجموع واکر وسیله ی بهتریه
0
22 روز قبل
مامان هانا❤ ☆☆
من. برای هر دوتا رورویک استفاده کردم
برای همین ک آشپزی میکنی یا کاری داری بچه بزاری داخلش ب کارات برسی خوبه.
در غیر اینصورت بچه تنبل میکنه.
من الان 4 روزه پسرم رورویک نمیزارم از در و دیوار بالا میره.
برای همین ک آشپزی میکنی یا کاری داری بچه بزاری داخلش ب کارات برسی خوبه.
در غیر اینصورت بچه تنبل میکنه.
من الان 4 روزه پسرم رورویک نمیزارم از در و دیوار بالا میره.
0
22 روز قبل
nafas 🌺🌸
واکر از ۱۰ ماهگیش گرفتم هنوزم باهاش بازی میکنه
یک سالگیش با کمک واکر راه افتاد
یک سالگیش با کمک واکر راه افتاد
0
22 روز قبل
🌼vajihe🌼 n
به نظر من واکر بهتر و بی خطر تره. و کمک خوبی هست برا زودتر راه افتادن بچه. من هفته اول خودم دستاش رو میگفتم و از پشت سر نزدیک بهش میرفتم که نترسه. وقتی یاد گرفت خودش باهاش تو خونه و اتاق و اشپزخونه میومد
0
22 روز قبل
سوال کننده
برم واکر براش بخرم دیگه تونست بشینه ازش استفاده کنهم
0
22 روز قبل
سوال کننده
ممنون از راهنمايي هاتون
0
22 روز قبل
مریم جون
من کلا واسه دخترم نه روروئک گرفتم نه واکر خودش به وقتش که رسید راه رفت
0
22 روز قبل
سوال کننده
از شما چند ماهگی نشست و رارفت
0
21 روز قبل
maman fandogh 🌹🍃
قطعا واکر بهتره
روروئک منسوخ شده
روروئک منسوخ شده
0
21 روز قبل
maman fandogh 🌹🍃
روروئک تاخیر راه رفتن میاره
بچه رو پنجه راه میره
به زانو و کمرش فشار میاد
و دکترا اصلا توصیش نمیکنن
بچه رو پنجه راه میره
به زانو و کمرش فشار میاد
و دکترا اصلا توصیش نمیکنن
0
21 روز قبل
سوال کننده
الان از این مدل دوستان عکس فرستادن میخوام بگیرم
0
21 روز قبل
nafas 🌺🌸
واکر با عکسی که دوستان فرستادن فرق میکنه
0
21 روز قبل
nafas 🌺🌸

0
21 روز قبل
nafas 🌺🌸
واکر اینه
0
21 روز قبل
سوال کننده
روروئک واکر باهم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




