Ooma
پرسش (1405/03/11):

درود دوستان برای بچه هاتون روروئک یا واکر کدومشون گرفتی استفاده کدوم بیشتر تاثیر

تاثیر داشت
از چند ماهگی تا چند ماهگی قابل استفاده بود؟؟

سلام والا من برا پسرم هم روروئک هم واکر خریدم روروئک که اصلا خوشش نیومد ولی واکره باهاش میرفت
واکرش چوبی بود از،دیجی کالا سفارش دادم خوب بود
از چند ماهگی از واکر استفاده کرد؟؟
من چوبی دیدم داخل دیجی کالا نطرات خوندم منصرف شدم از خریدش
من اصلا نگرفتم واسه دخترم
پسر من ۱۰ ماهگی
برا منم تق و لق بود خودمون اوردیم خونه چسب و اینا زدیم محکمش کردیم
برم ببینم نجاری برام درست میکنه
سلام مامانای گل
واکر و روروئک برای بچه مضر نیستن؟ دکتر به من گفت روروئک رو تایید نمیکنم
والا من از دختر خاله ام شنیدم که دکترش گفته روروئک منسوخ شده
سلام گلم دختر من روروک داشت که به واکر تبدیل میشد. اصلا تو روروک نموند و میترسید ولی با واکر راه میرفت. از نه ماهگی با واکر خودش شروع کرد به راه رفتن. به نظرم واکر خیلی بهتره و کمک میکنه زود مستقل راه رفتن رو یاد بگیرن
دقیقا همینه
دقیقا همینه
البته جفتش هم زمان زیادی استفاده نمیشه. دیگه باید ببینی دوست داری بخری یا نه
دختر من تقریبا دو ماه از واکر استفاده کرد. هفته پیش جمعش کردم. چون دیگه خودش راحت راه میره
میخوام برای همین بخرم زود مستقل بشه
من روروعک گرفتم اصلا اصلا استفاده نکردم‌
خودم مطالعه کردم دیدم خیلی ضرر داره استفاده نکردم
سلام من اصلا کریر استفاده نکردم چون تو زمان کرونا بود جایی نمیرفتیم تو خونه هم میذاشتمش از روش غلت میخورد ولی از روروئکش خیلی استفاده کرد خیلی کمک حالم بود بیشتر غذاهاشو ،میان وعده رو هم روی روروئک میدادم
ولی جدیدا میگن روروئک خوب نیست ولی من خیلی راضی بودم
من اشتباه متوجه شدم فک کردم کریر نوشتی
بچه ها روروئک مناسب نیس
خیلی وقتا ما به مادرا میگیم استفاده نکنن
علتش هم عارصه پنجه روی در اینده هس
هم باعث سفتی عضلات پشت ساق میشه هم باعث حساسیت حسی کف پای بچه میشه و در نتیجع باعث پنجه روی میشه
البته که اینجور نیس تو همه افراد باعث این مشکل بشه
منتهی چون چنین موردایی دیده شده پس توصیه نمیشه

در مجموع واکر وسیله ی بهتریه
من. برای هر دوتا رورویک استفاده کردم
برای همین ک آشپزی میکنی یا کاری داری بچه بزاری داخلش ب کارات برسی خوبه.
در غیر اینصورت بچه تنبل میکنه.
من الان 4 روزه پسرم رورویک نمیزارم از در و دیوار بالا میره.
واکر از ۱۰ ماهگیش گرفتم هنوزم باهاش بازی میکنه
یک سالگیش با کمک واکر راه افتاد
به نظر من واکر بهتر و بی خطر تره. و کمک خوبی هست برا زودتر راه افتادن بچه. من هفته اول خودم دستاش رو میگفتم و از پشت سر نزدیک بهش میرفتم که نترسه. وقتی یاد گرفت خودش باهاش تو خونه و اتاق و اشپزخونه میومد
برم واکر براش بخرم دیگه تونست بشینه ازش استفاده کنهم
ممنون از راهنمايي هاتون
من کلا واسه دخترم نه روروئک گرفتم نه واکر خودش به وقتش که رسید راه رفت
از شما چند ماهگی نشست و رارفت
قطعا واکر بهتره
روروئک منسوخ شده
روروئک تاخیر راه رفتن میاره
بچه رو پنجه راه میره
به زانو و کمرش فشار میاد
و دکترا اصلا توصیش نمیکنن
الان از این مدل دوستان عکس فرستادن میخوام بگیرم
واکر با عکسی که دوستان فرستادن فرق میکنه
درود دوستان برای بچه هاتون روروئک یا واکر کدومشون گرفتی استفاده کدوم بیشتر تاثیر
واکر اینه
روروئک واکر باهم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه