من تو ماشین کیپ میشه اینجوری میکنم😁
برپا واستا خم شو به سمت زمین
من یادمه بچه بودیم گوشامون کیپ میشد دوتا سنگ رو ج
نزدیک گوش محکم میزدیم بهم تا باز شه😂😂😂😂😂😂😂
امیدوارم به استئومای مجرای گوش دچار نشده باشی.
سلام عزیزم برو دکتر گوش و حلق و بینی معاینه کنه من یبار سرما خورده بودم گوشام کامل کیپ شده بود دارو داد خوردم درست شد،یبارم جرم گرفته بود بردم ساکشن کرد درست شد،حتما برو معاینه
نگاه دهنت هی باز و بسته کن منم خودم تو ماشین میشینم همینطور میشم با این روش گوشام باز میشه
بی فایده اس همه کاری کردم درست نشد
یساعت تمام کیسه آبگرم نگهداشتم رو گوشم بازشد