Ooma
پرسش (1405/03/05):

التماس دعا دارم میخوام بچمو باز ببرم دکتر

غدد لنفاویش ورم کرده بود دارو خورد فک میکردم داره کوچیک میشه که دیشب حس کردم دو تا هم اضافه شده تو گردنش
خیلی حالم بده
التماس میکنم اگر تجربه دارید بگید چنتا و چقد بود و چقد طول کشید خوب بشه
دعا کنید همه چی خوب باشه و من اشتباه کرده باشم چیزی نباشه خیلی استرس دارم
الهی ب هر چی میخواید برسید مهربونا ♥️

عزیزم من غدد لنفاوی ۶سالم بود بزرگ شد تا اینکه تو سن ۳۳ سالگی بخاطره زیبایی زاویه فک رفتم عمل کردم که اصلا لازم نبود نگران نباش چیزی نیست
من خودم‌موقعی ک مریض‌میشم غددم بزرگ میشه بعد دارو ک میخورم خوب میشه
احتمالا عفونتی تو بدنشه
سلام عزیزم پسرخواهرشوهرم همینطورشد
غددلنفاوی ورم کرد بستری شد عملش کردن وخوب شد
نگران نباش
۳یا۴سالش بودکه اینطورشد
الان کلاس سومه الحمدلله خوبه مشکلی هم نداره
تازه لوزه هاشم عمل کردن
اگه اصفهانی ببرش پیش دکترمصطفوی
سلام عزیزم انشاالله که چیزی نیست
انشاالله با خبر خوش میای
چقد بود برا شما ؟
چقد طول میکشه خوب بشه بعد مصرف دارو ؟
نه نیستیم
شما میدونی چقد شده بود ؟
دلیلش چی بود؟
مرسی فاطمه بردم گفت بقیش مشخصه کوچیک شده
گردنش کمتر
شنبه یکشنبه یسری آزمایش و سونو نوشت بدم اگر کوچیکتر نشدن
خیلی حالم بده
خورد به تعطیلات دکتر شاهان ویزیت آنلاین میکنه ؟
من ک بعد دارو باز یکم‌متورم بودن یکم زمان میبره کوچیک بشن
فقط هی دستکاری نکن
انشاالله که کوچیک میشه
دکتر خودش که نه
دکتر جراحش که رفته بودیم پیشش چند تا اینجور اومده بودن پیشش برو گوگل سرچ کن ببین ویزیت آنلاین نداره
اسمش دکتر علی طالبی جراح کودکان در رشت
باشه خداخیرت بده کمک کردی
آهان باشه مرسی عزیزدلم
دیروزم سوال پرسیدی خیلی لطف کردی ♥️😘
اندازه غددش؟
آره
۴سانت دیگه بعدعمل انقدر استرس داشتم دکتر تو گوشیش یه عکس نشون داد گفت امروز برای یکی عمل کردم اندازه کلیه بود برای تو که چیزی نبود
عه
از اولش همینقد بود یعنی یا ب مرور بزرگتر شده
اگه از اول اینقد باشه که برا پسر من کوچیکتره
خداخیرت بده نگرانیم کمتر شد
آزمایشو سونو اینا نداده بودین ۶سالگی؟
آره برای من تو ۶سالگی خیلی کوچک بود اصلا کسی متوجه نمیشد حتی بزرگم شدم معلون نبود بعضی ها که دقت میکردن میگفتن چیه البته وقتی من رفتم دکتر گفت چیزی که چندسال خوب نشده باید پیگیری کنی بعد سی تی کردم زد تومور کاروتید بادی برای همین عمل کردم گفتن خوش خیمه نترس رفتم عمل کردم گفتن غدد لنفاوی بود میدونستم عمل نمیکردم
نه پدر من اصلا اون موقع اهمیت نداد به من گفت دکتر گفته هیجی نیست یه حرف میتونه جون یه نفر و نجات بده منم بدون استرس زندگی کردم خدا بابامو خیر بده خودم پیگیر شدم گفتن تومور شبا از ترس تنم میلرزید میگفتم چه جوری عمل کنم بعد عمل فهمیدم هیچی نبود
برو سونو اگه گفت غددلنفاوی ول کن چیزی نیست
مرسی کامل توضیح دادی عزیزم
آره بردم سونو غدد لنفاویه
خیالم راحت شد یکم
خدا خیرت بده عزیزم
به سلامتی بغل بگیری فسقلیتو ♥️♥️♥️♥️😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه