خانم دکتر و دوستان من 16 اردیبهشت اتاق عمل رفتم بیهوش شدم مگه میشه آخه 😭🥹
بهمن سقط داشتم
پرسش (1405/03/04):
بیبی چک منو ببینید لطفا 🥹
1667
247
1405/03/04
سوال کننده
0
1405/03/04
بانو بزرگی
کو عکس
0
1405/03/04
ماه بانو ،
کجا عکس بده
0
1405/03/04
ماه بانو ،
وووییی چیششششد چشمم خشک شد ب صفحه🤣
6
1405/03/04
سوال کننده

0
1405/03/04
سوال کننده
وای ببخشید
0
1405/03/04
سوال کننده
انقد هول شدم یادم رفته عکس بزارم🤣🤣🤣
3
1405/03/04
ماه بانو ،
خداااایا از این مثبت تر هم مگه دارررریم مباررررکه
0
1405/03/04
سوال کننده
ببین من باورم نمیشه
0
1405/03/04
ماه بانو ،
چن بار اقدام بودی چندم سیکل؟؟
0
1405/03/04
سوال کننده
بیهوشی شدم دستم عمل شده
0
1405/03/04
خدیجه .،،
مبارک خوش به حالتون
0
1405/03/04
ماه بانو ،
قبل عمل رابطه داشتی؟
0
1405/03/04
فرزانه خانوم
مبارکه عزیزم
3
1405/03/04
سوال کننده
12 و 15 سیکل اقدام داشتم
1
1405/03/04
سوال کننده
اره دقیق دو روز قبل
0
1405/03/04
ماه بانو ،
همون دیگه گرفته خداروشکر و خیلی مبارک باشه برامنم دعا کن اگ ب صلاحمه خدا بهم بده
0
1405/03/04
سوال کننده
الان دستم تو گچ عصر باید برم رادیولوژی
0
1405/03/04
خدیجه .،،

0
1405/03/04
ماه بانو ،
برو آزمایش بده و خوشحال باش ایشالا سالم بیاد بغلت
0
1405/03/04
خدیجه .،،
من سه تا زدم دو مثبت یک منفی
2
1405/03/04
ماه بانو ،
اول بهشون بگو فک کنم خطرناک باشه
19
1405/03/04
سوال کننده
ب همین حال خوش دلم دعا میکنم الهی خدا ب هر کی چشم انتظاره دامنشو سبز کنه
0
1405/03/04
ماه بانو ،
برو آزمایش بده
0
1405/03/04
سوال کننده
چند روز تاخیر ؟
0
1405/03/04
سوال کننده
اره باید بگم
0
1405/03/04
ماه بانو ،
چن روز تاخیر اینجوری پررنگ شده؟
0
1405/03/04
سوال کننده
۴ روز
0
1405/03/04
خدیجه .،،
اون دوتا مثبت یک روز قبل پریود اون منفی دو روز تاخیر پریود
0
1405/03/04
فرزانه خانوم
اشعه داره
اول آزمایش بده
اول آزمایش بده
0
1405/03/04
ماه بانو ،
مبارکت باشه ایشالا
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون از همگی بچه ها
0
1405/03/04
خدیجه .،،
اون منفی مارک ویتاسیان
3
1405/03/04
سوال کننده
من تو ۶ هفته یکبار سقط داشتم دعا کنین برام ۹ سال خونه خودمم
1
1405/03/04
ماه بانو ،
اصلا ذره ای بهش فکر نکن ایشالا این ج.جه سالم میاد بغلت
0
1405/03/04
حمیده ....
مبارک باشه عزیزم.
ولی قبلش آزمایش بده اگه مثبت بود ب رادیولوژی بگی کبارداری
ولی قبلش آزمایش بده اگه مثبت بود ب رادیولوژی بگی کبارداری
0
1405/03/04
ماه بانو ،
بپر برو ب شوهرت بگو
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم انشالله
0
1405/03/04
سوال کننده
مرسی عزیزم چشم
0
1405/03/04
سوال کننده
اره گفتم 🤭🤭
1
1405/03/04
motahareh pishgam
مبارک باشه عزیزم خداروشکر که بعد از اون سختی و ناراحتی که داشتی الان دلت خوشحاله انشاالله که جوجه هم صحیح و سالم بیاد بغلت♥️
0
1405/03/04
حمیده ....
انشالله با خبر خوش بیای
1
1405/03/04
سوال کننده
ممنونم عزیزم انشالله قسمت شما
0
1405/03/04
سوال کننده
❤️❤️❤️
0
1405/03/04
لیلا 💕
مبارک باشه عزیزم. خداروشکر که خدا جاشو برات سبز کرد🌱 تخمک گذاری میدونی چند سیکل بوده؟ فقط همین دوبار اقدام داشتی؟
0
1405/03/04
🧸Ayda🌹 .
مبارکه قشنگم الهی که بسلامتی بغل بگیریش اول صبحی چه ذوقی کردم
1
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم
من معمولا بین ۱۲ تا ۱۶ تخمک گذاری دارم دقیق نمیدونم چون کیت نذاشتم
من معمولا بین ۱۲ تا ۱۶ تخمک گذاری دارم دقیق نمیدونم چون کیت نذاشتم
0
1405/03/04
سوال کننده
قربونت برم انشالله قسمت شما
0
1405/03/04
mahsa poor
وای قلبممممم 🥹🥹🥹😍😍😍مبارکت باشه عزیزم
جواب ازمایشتم حتما بگو بهمون😁❤️😘
جواب ازمایشتم حتما بگو بهمون😁❤️😘
1
1405/03/04
سوال کننده
فداتشم ممنونم حتما
2
1405/03/04
♥️ ♥️
مبارکت باشه قشنگم
بمونه برات تاابد و یک روز ♥️
بمونه برات تاابد و یک روز ♥️
0
1405/03/04
♥️ ♥️
فقط اینکه حتما آزمایش بده
قبل از رفتن به رادیولوژی
اینجا منتظرت میمونیم😍
قبل از رفتن به رادیولوژی
اینجا منتظرت میمونیم😍
0
1405/03/04
Nazi ❤🥰)
مبارکت باشه عزیزم
0
1405/03/04
ریحانه 💙✨
چه پر رنگ هم هست 😀
0
1405/03/04
ریحانه 💙✨
سومی هم انگار هاله داره
0
1405/03/04
سمیرا ....
مبارکه گلم . عین بیبی چکای من... همین قدر پر رنگ و خونی 😍😍😍🧿🧿🧿
0
1405/03/04
فاطمه جوهری
اره من هم حال دیدم
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم حتما دعا کن برام
0
1405/03/04
سوال کننده
عزیزمی ممنون
1
1405/03/04
فاطیما احمدی
سلام مبارکه خیلی قشنگ و شیک داره بهت میگه مامان من دارم میام انشاالله سالمو صالح بیاد بغلت
1
1405/03/04
مامان آروشا کوچولو
عزیزم چون قبلا سقط داشتی لطفا زود به دکترت بگو که آنوکساپارین تزریق کنی و آسپرین
من حتی آزمایشم ندادم ولی اینارو استفاده کردم با توجه به سقط قبلی
من حتی آزمایشم ندادم ولی اینارو استفاده کردم با توجه به سقط قبلی
0
1405/03/04
مامان آروشا کوچولو
مبارکت باشه ان شالله به سلامتی زایمان کنی
0
1405/03/04
•zaria •
دیگ از این پررنگ تر مبارررکه عزیزم
0
1405/03/04
بهاره 😊
سلام عزیزم مبارک باشه🤩🤩
0
1405/03/04
Eli B
چه مثبت خوشگلی
مبارکه عزیزم ♥️😍
مبارکه عزیزم ♥️😍
0
1405/03/04
Eli B
من تایپک دیروز شما رو دیدم ک پرسیده بودین ایا بیهوشی باعث تلخیزی پریودی میشه یا نه
همونجا هم خواستم بگم بیهوشی تاثیری نداره
من یه عمل داشتم فردای عملم پریود شدم
همونموقع نت و اوما برام پرید
و الان خیلی خوشحالم بابت این تایپکتون
با دل خوش بغل بگیریش ایشالا 😍🙏🌷♥️
همونجا هم خواستم بگم بیهوشی تاثیری نداره
من یه عمل داشتم فردای عملم پریود شدم
همونموقع نت و اوما برام پرید
و الان خیلی خوشحالم بابت این تایپکتون
با دل خوش بغل بگیریش ایشالا 😍🙏🌷♥️
0
1405/03/04
Eli B
تاخیر پریودی *
0
1405/03/04
Atefe kiani
ای جانم مبارک باشه با حال خوبت برای منم دعا کن
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم اره دیدم دکتر جواب نداد تاپیک پاک کردم
3
1405/03/04
سوال کننده
برای همه دعا میکنم
چون خودم تجربش کردم و میدونم چقدر انتظار سخته
چون خودم تجربش کردم و میدونم چقدر انتظار سخته
1
1405/03/04
سوال کننده
من ناشکری کردم گفتم من حتی باردار نمیشم که بگم مثلا سقط شد
دقیقا بهمن سقط کردم بی دلیل
هیچ کار خدا بی حکمت نیست
دقیقا بهمن سقط کردم بی دلیل
هیچ کار خدا بی حکمت نیست
0
1405/03/04
Atefe kiani
علایم داشتی
0
1405/03/04
هانیه ✨
مبارکه عزیزم😍🫂
0
1405/03/04
Atefe kiani
من یه سری درد از تخمکگذاری افتاده به جونم از کمر درد و پادرد نمیتونم تکون بخورم گاهی سمت چپم تیر میکشه ولی درد اصلی توی لگنم هست تا حالا اینجوری نبودم از ۱۰ سیکل درد دارم سینهام گاهی درد دارن تهوع خفیف گاهی دارم همین نمیدونم علایم پریوده یا نه انگار کمرم شکسته از درد
0
1405/03/04
sahar سحر
😍😍😍😍😍😍😍مبارکه عزیزم
الهی سالم و سلامت باشید هردوتون
۹ماه رو بسلامت و دل خوش بگذرونی بدون استرس و اذیت🥰
الهی سالم و سلامت باشید هردوتون
۹ماه رو بسلامت و دل خوش بگذرونی بدون استرس و اذیت🥰
0
1405/03/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
مبارکه😍😍😍
0
1405/03/04
Momi 💙 🍼 🧸
مبارکه عزیزم 😍 ب سلامتی بغلش کنی ❤️
1
1405/03/04
پرستو مهاجر
مبارک باشه عزیزم بنظرم اصلاااا نرو واسه رادیولوژی محیطشم خوب نیس ممکن اشعه باشه زنگ بزن بگو یا شوهرت بفرست بگه برو دکتر بهت دارو بده ایشالا ک سالم بیاد بغلت
0
1405/03/04
مریــم بانـــو
چه مثبت قشنگییییی😍😍😍
پس تاخیرت برا عمل نبود😁
پس تاخیرت برا عمل نبود😁
0
1405/03/04
لیلا زمانپور
سلام خوبی عزیزم مبارک باشه انءشاالله به سلامتی بیابغلت گلم
برو آزمایش بده انءشاالله جواب آزمایش مثبت ببینید گلم 💖❤️
برو آزمایش بده انءشاالله جواب آزمایش مثبت ببینید گلم 💖❤️
0
1405/03/04
لیلا زمانپور
سلام خوبی عاطفه جون شما یک بی بی چک بزنم انءشاالله مثبت ببینید گلم 💖💞
0
1405/03/04
فاطیما احمدی
منفی نیس سومی هم هاله داره
0
1405/03/04
فاطیما احمدی
حتما برو دکترت بهت انوکساپارین و اسپرین بده
1
1405/03/04
بهاره 😊
برا رادیولوژی یه لباس دارن بهش وگان میگن اگ اشتباه نگم اونو میپوشن تنت ک شکمت رو بپوشونه
من سه ماه ک بودم بخاطر کرونا سی تی اسکن دادم اونو پوشوندن برام
من سه ماه ک بودم بخاطر کرونا سی تی اسکن دادم اونو پوشوندن برام
0
1405/03/04
بهاره 😊
منم هاله میبینم سومی رو
چند روز گذشته؟
چند روز گذشته؟
1
1405/03/04
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
سلام عزیزم ...چقدررررر خوشحال شدم واست ..مثبت از این قشنگترم مگه داریم مگه هست. ......
الهی ک سلامتی و دل خوش جیگر گوشت و بغل کنی ....عزیزم چون هم دیر باردار شدی هم با توجه ب سقط قبلیتون خواهش میکنم از همین الان ک آزمایش دادین برید زیر نظر دکتر پریناتولوژیست ..تا اگه لازم باشه امپول شروع کنه ک دیگه خیالت راحته راحت باشه واسه سلامتی خودت و نی نی
الهی ک سلامتی و دل خوش جیگر گوشت و بغل کنی ....عزیزم چون هم دیر باردار شدی هم با توجه ب سقط قبلیتون خواهش میکنم از همین الان ک آزمایش دادین برید زیر نظر دکتر پریناتولوژیست ..تا اگه لازم باشه امپول شروع کنه ک دیگه خیالت راحته راحت باشه واسه سلامتی خودت و نی نی
0
1405/03/04
مامان اسرا و محمدکسرا
به به چ مثبت قشنگی انشاءالله قسمت همه ی چشم انتظارامون🥹🥹
انشاءالله صحیح و سالم بغلش بگیری عزیزم ....خدایاشکرت😍😍
انشاءالله صحیح و سالم بغلش بگیری عزیزم ....خدایاشکرت😍😍
0
1405/03/04
Atefe kiani
لیلا جون جمعه موعدم هست صبر میکنم ببینم چی میشه
0
1405/03/04
سوال کننده
دردای پریودی حتی الان هم دارم
0
1405/03/04
مامان اسرا و محمدکسرا
تایپک رو فعال میکنم تا جواب آزمایشتون رو ببینم وای خدا چرا من بعد از ۴ تا بچه انقد ذوق بی بی چک مثبت رو دارم😅😃
0
1405/03/04
سوال کننده
انشالله تاپیک بزنی آزمایشت مثبت شده
1
1405/03/04
سوال کننده
🥹❤️
0
1405/03/04
خدیجه .،،
دو روز از موعدم
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم چشم
0
1405/03/04
Atefe kiani
مرسی عزیزم ایشالله که شماهم بسلامتی نی نی جون بغلش کنی😍
0
1405/03/04
سوال کننده
قربونت برم ممنون
0
1405/03/04
سوال کننده
اره دقیقا
0
1405/03/04
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1405/03/04
سوال کننده
❤️
0
1405/03/04
فاطمه🙋🙋 🤍✨
سلام عزیزم منفی نیس هاله کمرنگ داره
0
1405/03/04
خدیجه .،،
نمیدونم بخدا گیج شدم دیگه امید نه دارم
0
1405/03/04
Nafas
سلام عزیزم دوخطی به این قشنگی به به مبارکت باشه انشالله بسلامتی باشه.
عزیزم رادیولوژی اشعه داره تو بارداری اصلا نباید بری اول ازمایش بده بعدشم با دکترت صحبت کن
عزیزم رادیولوژی اشعه داره تو بارداری اصلا نباید بری اول ازمایش بده بعدشم با دکترت صحبت کن
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم
اره رفتم آزمایش منتظر جوابم
اره رفتم آزمایش منتظر جوابم
0
1405/03/04
♥️ ♥️
اینجا
منتظریم همچنان 😍
منتظریم همچنان 😍
0
1405/03/04
بانو بزرگی
چقد منتظر بودم خوابم برد🤣
0
1405/03/04
بانو بزرگی
مبارکه😍😍😍اشکال نداره فسقلی دلش خواست اتاق عمل ببینه از شیطونیش بگذر😂😂😂
1
1405/03/04
ثنا 79
عزیزم نباید تو بارداری بری رادیولوژی اشعه باعث سقط میشه
1
1405/03/04
دلآرام
ان شالله که بتات یه مثبت خوشگله😍 با یه نی نی شیطون و ضربان قلب منظم ان شالله 🤲🏻🫂❤️
7
1405/03/04
سوال کننده
دوستان مثبت شد
عدد بتا ۲۵۰۰
عدد بتا ۲۵۰۰
1
1405/03/04
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1405/03/04
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1405/03/04
سوال کننده
عصر میرم پیش دکترم ببینم چی میگه
0
1405/03/04
نرگس میرزایی
عزیزم منم ۲۸ دی عمل شدم نکنه حامله هستم رفتم دکتر گفت چون خیلی هفته بارداریت کمه یعنی یه ماهه هیچی نمیشه اگه میشد همون موقع سقط میسد مبارکه منم هنوز ۳ ماه نشده بود سقط کرده بودم نترس همه چی خوبه
0
1405/03/04
سوال کننده
انشالله ممنون عزیزم
0
1405/03/04
لیلا زمانپور
سلام خوبی بارداری مبارک باشه عزیزم انءشاالله بسلامتی بیابغلت گلم انءشاالله برو زیر نظر دکتر خوبه بهت قرص آسپرین آمپول انوکسا پارین بزنید
خیلی برایت خوشحال شدم
خیلی برایت خوشحال شدم
0
1405/03/04
مریــم بانـــو
بری سونو ساک بارداری هم مشخص میشه چون بتا بالای۲۰۰۰
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم اره شنبه میرم انشالله
0
1405/03/04
سوال کننده
انقد سری قبل استرس کشیدم و اذیت شدم این دفعه صبورترم و میزارم هفته دیگه برم انشالله
3
1405/03/04
مریــم بانـــو
اره هرچی دیرتر بری بهتره
انشالله که همه اقدامیا اینجوری عکس بی بی چک بزارن
انشالله که همه اقدامیا اینجوری عکس بی بی چک بزارن
2
1405/03/04
سوال کننده
الهی امین
1
1405/03/04
Eli B
ای جان 😍♥️
تبریک
تبریک
0
1405/03/04
لیلا زمانپور
سلام خوبی تیکر بارداری جلوی اسم بزار عزیزم 💞💖❤️
2
1405/03/04
پری 💅🏻
خیلی برات خوشحالم خوشگل خانوم ، امیدوارم که همه چی با خوبی و راحتی طی بشه برات ، حتما دکتر خوب برو و دارو هارو شروع کن ، آسپرین و انوکسا خیلی به حفظ بارداری کمک میکنه شاید لازم باشه بزنی ، دیگه انتظار تموم شد 😍
دکتر رفتن رو عقب ننداز
دکتر رفتن رو عقب ننداز
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1405/03/04
سوال کننده
زدم😍
1
1405/03/04
زینب مامان آنیا
خیلی برات خوشحال شدم انشالا خدا برات نگهش داره سالم بیاد بغلت توعم این حس قشنگو تجربه کنی مادر شدن قشنگ ترین لذت دنیاس
0
1405/03/04
fahim m
بارداریت مبارکه مامانِزیبا🌹 انشاالله بارتو ب موقع و سالم بذاری زمین 🫂
0
1405/03/04
زینب مامان آنیا
من بااینکه یکی دارم بازم دلم میخاد😍😍😍😍😍
0
1405/03/04
زینب مامان آنیا
از حالا به بعدباید تاپیک های حالت تهوع و سوزش سر دل اینار ببینیم از مامان مریم 😂😍
0
1405/03/04
مامان اسرا و محمدکسرا
جانم مبارک باشه😍😍😍😍
0
1405/03/04
پرستو مهاجر
من یه بارداری شیمیایی داشتم سری بعدی ک بی بی چکم مثبت شد گفتم دیگه نمیرم دکتر تا دوهفته ک برم سونو قلب بعد یه هفته لک خون روشن دیدم کلی گریه کردم گفتم اینم مثل قبل شد حتی نمیخواستم برم آزمایش بدم ب اصرار بچه های اوما رفتم آزمایش دیدم بتام۲۴۵۰رفتم دکتر و سونو معلوم شد هماتوم دارم بهم قرص و شیاف داد خدارو شکر گل پسرم حفظ شد وگرنه معلوم نبود چی میشد
0
1405/03/04
پرستو مهاجر
باتوجه ب سقط قبلیت بنظرم بری دکتر بهتره بازم خودت میدونی ایشالا ب سلامت بیاد بغلت
0
1405/03/04
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
جانم مبارکتان باشد به پزشکتان بگویید که اگر مقدور هست عکس گرفتن را به تاخیر بیندازند اگر نشد با گاید سربی روی شکم آن هم در صورتی که واقعا چاره ای نباشد و نتوان بررسی را به تاخیر انداخت💖
جانم مبارکتان باشد به پزشکتان بگویید که اگر مقدور هست عکس گرفتن را به تاخیر بیندازند اگر نشد با گاید سربی روی شکم آن هم در صورتی که واقعا چاره ای نباشد و نتوان بررسی را به تاخیر انداخت💖
0
1405/03/04
ستاره +ـ+
سلام عزیزم مبارکه😍
0
1405/03/04
♥️ ♥️
ای جااااانم😍 سالم بارتو زمین بذاری
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنونم عزیزم گفتن عکس نمیگیرن
0
1405/03/04
سوال کننده
اره حتما میرم
بخاطر تعطیلی ها شنبه میرم چون دکترم نیست
بخاطر تعطیلی ها شنبه میرم چون دکترم نیست
0
1405/03/04
سوال کننده
❤️❤️
0
1405/03/04
سوال کننده
نگم برات که هر چی میخورم انگار توی گلوم گیر کرده
0
1405/03/04
سوال کننده
❤️❤️❤️
1
1405/03/04
sori R
عزیزم چون سقط داشتی اصلا معطل نکن حتما فورا برو دکتر دارو بگیر زودتر انشالله که بسلامتی نی نی تو صحیح و سالم دنیا میاری
0
1405/03/04
sori R
نه عزیزم چون سقط داشتی اینکارو نکن دور از جون خودتو نی نیت منم همین کارو کردم گفتم فعلا دکتر نمیرم ولی متاسفانه بازم سقط کردم اصلا صبر نکن حتما زودتر برو دکتر دارو های جلوگیری از سقط بهت بده
0
1405/03/04
سوال کننده
باشه حتما
ممنونم عزیزم
ممنونم عزیزم
1
1405/03/04
♥️ ♥️
چقدر صریح حرف میزنید اونم با یه مادری که تازه بیبیش مثبت شده
یه دور از جونِ شما
یه ، بدن با بدن فرق میکنه
نمیدونم حالا هرچی
بهنرنبود به کارببرید که تو دل تازه مامان خالی نشه!!!!!!
یه دور از جونِ شما
یه ، بدن با بدن فرق میکنه
نمیدونم حالا هرچی
بهنرنبود به کارببرید که تو دل تازه مامان خالی نشه!!!!!!
0
1405/03/04
عارفه .......
عزیزممم مبارک باشه ایشالا سلامت بغلش میکنی
0
1405/03/04
عارفه .......
خیلی خوشحال شدم
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1405/03/04
سوال کننده
🥹❤️
0
1405/03/04
Hani Banoo
سلام مریم جان عزیزم
خیلی بهت تبریک میگم
واقعاااا خوشحال شدم
انشالله دوران بارداری خوبی رو بگذرونی و بچت صحیح و سالم باشه عزیزم❤️ 💕
خواهش میکنم برای منم دعا کن 😪
خیلی بهت تبریک میگم
واقعاااا خوشحال شدم
انشالله دوران بارداری خوبی رو بگذرونی و بچت صحیح و سالم باشه عزیزم❤️ 💕
خواهش میکنم برای منم دعا کن 😪
1
1405/03/04
Hani Banoo
یادمه چندین سال اقدام بودی
واقعا خیلی برات خوشحال شدم
انشالله همه چشم انتظارا همینطور مثل تو سورپرایز بشن👌🏻 ❤️ 🥹
واقعا خیلی برات خوشحال شدم
انشالله همه چشم انتظارا همینطور مثل تو سورپرایز بشن👌🏻 ❤️ 🥹
0
1405/03/04
سوال کننده
ممنون عزیزم
الهی قسمت همه چشم انتظار ها
من ۷ سال اقدامم دکتر هم زیاد رفتم iui هم کردم سقط هم داشتم
ولی اینو فهمیدم تا خدا نخواد هرچقدر هم تلاش کنیم نمیشه واقعا
الهی قسمت همه چشم انتظار ها
من ۷ سال اقدامم دکتر هم زیاد رفتم iui هم کردم سقط هم داشتم
ولی اینو فهمیدم تا خدا نخواد هرچقدر هم تلاش کنیم نمیشه واقعا
0
1405/03/04
پزشک اوما
خداروشکر نازنینم که نیازی نبوده، فولیک اسید را منظم بخورید و تحت نظر پزشک باشید تا به امید خدا اینبار همه چیز عالی جلو برود مبارکتان باشد 😘💖
0
1405/03/05
Fatemeh 💖
مبارکه مبارکه مبارکهههههه
0
1405/03/05
Hadise .
مبارکت باشه عزیزم انشالله بسلامتی و صحیح وسالم بغلش کنی 🌹
0
1405/03/05
heli *
خیلی خوشحال شدم برات ان شالله بغل کنی
0
1405/03/05
heli *
نینی رو
0
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
چشم ممنونم
0
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
❤️❤️❤️
1
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
حدود 1 ماه قبل
لیلا زمانپور
سلام خوبی عزیزم کار سنگین نکن مواظب خودت باشه تا شنبه میروید پیش دکتر گلم❤️💖💞
0
حدود 1 ماه قبل
سوال کننده
سلام عزیزم باشه حتما
0
حدود 1 ماه قبل
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💖💖💞❤️
0
حدود 1 ماه قبل
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام بچها شقایقم التماس دعا دارم ازتون🙏 من بستری شدم امکان داره تا آخر هفته عملم کنن
- بیمارستان ارش تهرانپارس تهران🤕🤕کمک کنید پلیز
- منم اخرش زایمان کردم
- بیاین زاییدم ینی خاک ب سرم ک انقدر ترسیده بودم
- مهسا مامان مهرسام و اونایی ک زایمانشون نزدیکه
- سوال راجب عمل سزارین
- درمان سرفه شدید پس از زایمان
- منم وقت زایمانم رسید🥰😍
- ترس از اتاق عمل
- سلام دوستانی ک همورییدشون لیزر کردن بیان




