برای لیزر همورویید هم اتاق عمل میبرن ؟بیهوش میکنن ؟یا از کمر بی حس؟سوند هم میزارن یا ن؟؟
1
17 روز قبل
نازی خانم
سلام گلم، من انجام دادم با لیزر
بیهوش کردن در حد بیست دقیقه و سوند هم لازم نیست
بیهوش کردن در حد بیست دقیقه و سوند هم لازم نیست
0
17 روز قبل
سوال کننده
مرسی عزیزم ک جواب دادی
0
17 روز قبل
سوال کننده
راضی هستی ک لیزر کردین؟؟دوره نقاهتش چن روزه؟
1
17 روز قبل
نازی خانم
خواهش عزیزم
تا یکی دو روز موقع دفع یکم درد داره ولی روز به روز کمتر میشه و تا یک هفته هم باید آش و سوپ و ملین بخوری
من که همیشه به جون دکتر دعا میکنم.
تا یکی دو روز موقع دفع یکم درد داره ولی روز به روز کمتر میشه و تا یک هفته هم باید آش و سوپ و ملین بخوری
من که همیشه به جون دکتر دعا میکنم.
0
17 روز قبل
سوال کننده
کارهای ک بعد لیزر باید انجام بدم ک زود خوبشه چیه؟
0
17 روز قبل
نازی خانم

0
17 روز قبل
نازی خانم
البته عمل با لیزر دیگه پانسمان نداره
0
17 روز قبل
sara .
شما چن وقته عمل کردی؟
0
17 روز قبل
sara .
درجه چند بود بواسیرت؟درد و خونریزی خارشو اینا داشتی قبل از عمل؟
0
17 روز قبل
sara .
منم درگیرم ولی چون دوتادبچه کوچیک دارم نمیتونم فعلا برم برا عمل
0
17 روز قبل
نازی خانم
خیلی وقته هفت هشت سال پیش
0
17 روز قبل
نازی خانم
درجه نمیدونم ولی گریه میکردم از درد
0
17 روز قبل
سوال کننده
من دکترم مرده یکم خجالت میکشم🤣ولی دل زدم ب دریا برم دیگه
0
17 روز قبل
سوال کننده
من درد خونریزی هیچی ندارم ماهی یبار اگ درد بگیره میخام اقدام کنم برا بارداری میگم برم درستش کنم تو بارداری زجرنکشم یا بدتر نشه
0
17 روز قبل
سوال کننده
خانوم هم هستن ولی این آقا جراح گفتن کارش حرف نداره
1
17 روز قبل
فتانه مامان یه کوچولو
من عمل کردم با بیحسی.
آمپول بیحسی فقط درد داشت بعدش دیگه متوجه نشدم.
و بعد بیحسی درد شروع میشه باید مسکن خورد
.معمولا اولین دفع خیلی درد داری ک باید چند روز غذای سنگین نخوری تا زخمت خوب بشه
آمپول بیحسی فقط درد داشت بعدش دیگه متوجه نشدم.
و بعد بیحسی درد شروع میشه باید مسکن خورد
.معمولا اولین دفع خیلی درد داری ک باید چند روز غذای سنگین نخوری تا زخمت خوب بشه
1
17 روز قبل
فتانه مامان یه کوچولو
منم پیش آقا رفتم .
دکتر مسعود تهرانی
تو جردن مطبش بود .
منم بخاطر بارداری رفتم عمل که بعدش مشکل ساز نشه .
واقعااااااا دکتر خوبیه.
من هنوز دعاش میکنم.
چند سال درگیرش بودم و راحت شدم.
سال ۹۹ رفتم پیشش.
دکتر مسعود تهرانی
تو جردن مطبش بود .
منم بخاطر بارداری رفتم عمل که بعدش مشکل ساز نشه .
واقعااااااا دکتر خوبیه.
من هنوز دعاش میکنم.
چند سال درگیرش بودم و راحت شدم.
سال ۹۹ رفتم پیشش.
0
17 روز قبل
سوال کننده
برا شما همورویید تو چ درجه ای بود؟ک عمل کردن عملش با لیزر بود؟
1
17 روز قبل
فتانه مامان یه کوچولو
بیرون زدگی داشتم و عمل شقاق مقعدم داشتم. تنگ بودم 😅😅
کلا خونریزی داشتم موقع دفع .
لیزر انجام دادم و راضیم . واسه همیشه خوب شدم .
دوست دیگه م جای دیگه رفت سنتی انجام داد ولی مجدد دراورده و اصلا راضی نبوده
کلا خونریزی داشتم موقع دفع .
لیزر انجام دادم و راضیم . واسه همیشه خوب شدم .
دوست دیگه م جای دیگه رفت سنتی انجام داد ولی مجدد دراورده و اصلا راضی نبوده
1
17 روز قبل
فتانه مامان یه کوچولو
ولی چون میخوای اقدام به بارداری کنی حتماااا عمل کن .
و ۶ماه از عملت باید بگذره تا اقدام کنی .
ترمیمش زمان می بره
و ۶ماه از عملت باید بگذره تا اقدام کنی .
ترمیمش زمان می بره
0
17 روز قبل
سوال کننده
عه دکتر اوما گفتن شش هفته بعد لیزر میشه اقدام کرد ک
1
17 روز قبل
فتانه مامان یه کوچولو
نه من دکتر رفتم واسه اقدام
گفت چ عمل هایی داشتی
گفتم هموروئید
تاریخ شو پرسید و گفت باید ۶ماه بگذره
گفت چ عمل هایی داشتی
گفتم هموروئید
تاریخ شو پرسید و گفت باید ۶ماه بگذره
0
17 روز قبل
سوال کننده
درد آمپول بی حسی خیلی زیاد بود یا ن قابل تحمله؟؟
0
5 روز قبل
فتانه مامان یه کوچولو
دردش زیاد هست قابل تحمله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هموروئید در ماه های آخر بارداری
- یبوست بعد زایمان دارم😭
- سلام اونایی که عمل همورویید انجام دادن بیان لطفا بگین با لیزر عمل کردین یا سنتی و آیا راضی بودین ؟؟؟
- همورویید دارم بدون یبوست
- بواسیر یا همورویید درحاملگی
- بواسیر و همورویید بعد زایمان
- درمان سنتی بواسیر طب سنتی
- کیا از پماد رینا پلاس برای همورویید و شقاق استفاده کردن؟
- سلام خانومی ک تو بیمارستان میلاد هموروئید عمل کرده بودی میایی یه لحظه لطفن؟؟!!
- لیزر همورویید و شقاق



316

