Ooma
پرسش (1405/02/14):

عمل زیبایی و افتادگی رحم

سلام خانما یک سوال دارم من بعد زایمان سومم واژنم خوب حس میکنم گشاد تر شده
رفتم دکتر میگه خیلی نیست اما بخوای عمل هم میشه .
کسی انجام دادع راضی باشه دکتری چیزی هم می‌شناسین ت مشهد .
البته من یکم افتادگی رحم هم دارم باید اولش اونو انجام بدم از این میترسم باید قبل این عمل باشه دیگه ؟

سلام عزیزم
میتونی عمل افتادگی و زیبایی رو همزمان انجام بدی
موردی نداره
سلام
دکتر نگفت هزینه ش چقد میشه ؟
ن باید برم از پذیرش بپرسم فقط
چه خوب فکر میکردم باید قبلش انجام بدم افتادگی رو
ن میتونی همزمان انجام بدی ،مامانمم همین کارو کرد
مامانتون راضی هستن ببخشید میگم .
و این عمل افتادگی خیلی درد داره ؟
کجا انجام دادن
آره اوکیه خداروشکر
آره اذیت میشد تا چن وقت ،بعدش رسیدگی زیاد میخواد
تا چن وقت باید چیزای سنگین بلند نکنی و کارای سنگین انجام ندی ک ی موقع رحم دوبارهه نیوفتهه
راستی یک چیز دیگه من ۳ ماه پیش آیودی هم گذاشتم .
میشه یا باید برش دارم
خوب خداروشکر‌ که خوبن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه