من بینیم گوشتی بود پیش دکتر بصام عمل کردم هرکی میبینه میگه عالی عمل کرده
bassam سرچ کن پیج اینستاشو میاره برات
دکتر حامد عباسی در تهران
کارش خیلی خوبه
البته یکم قیمتش بالاست
دکتر ناهید که مشهد معروفه
من پسر خواهر شوهرم جای اون عمل کرده واقعا بینیش عالی شده. دخترش هم میخواد بره عمل کنه
ممنونم عزیزم پیج اینستا داره؟؟
اول یه Dr بزن مخفف دکتر البته فارسی هم بزنید میاد
خواهش میکنم. اینا چون راضی بودند گفتم. الان دختر خواهر شوهرم بینیش یکم انحراف داره میخواد بره جای همین چون بینی برادرش قشنگ شده
دکتر سبزاری خواهر من بینی کامل گوشتی بود عمل کرده 4 ساله راضیه کارشون عالیه
دوستم برای بهمن ماه پیش دکترجلائیان نوبت داره
تو کلینیک گهرسا عمل میکنه