سلام خانما یک سوال دارم من بعد زایمان سومم واژنم خوب حس میکنم گشاد تر شده
رفتم دکتر میگه خیلی نیست اما بخوای عمل هم میشه .
کسی انجام دادع راضی باشه دکتری چیزی هم میشناسین ت مشهد .
البته من یکم افتادگی رحم هم دارم باید اولش اونو انجام بدم از این میترسم باید قبل این عمل باشه دیگه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



503
1405/02/14




