سلام بچه ها شما سیب زمینی پیازاتون رو کجا میزارین....
من قبلا میذاشتم یخچال
الان چند وقته گذاشتم کابینت کابینت کلا بو پیاز گرفته و زود میگنده
اخه تو حیاط هم ک افتاب میخوره .
نمیدونم کجا بذارم
پرسش (1405/02/12):
یه سوال خانه داری 😅😅
1090
117
1405/02/12
سوال کننده
5
1405/02/12
مریــم بانـــو
من تو تراسم
افتابخور نیست میژارم اونجا
افتابخور نیست میژارم اونجا
4
1405/02/12
ماه بانو ،
من یخچال میزارم
6
1405/02/12
بانو بزرگی
من نیزارم سبد سیب زمینی پیاز داخل مطبخ
8
1405/02/12
فقط خدا 🍃
سلام ما تو سبد میزاریم
بیرون از یخچال
بیرون از یخچال
13
1405/02/12
sahar ....
سلام
من سبد سیب زمینی پیاز دارم تو آشپزخونه
من سبد سیب زمینی پیاز دارم تو آشپزخونه
6
1405/02/12
بانو بزرگی
سیب زمینی میگن تو یخچال نزارید
3
1405/02/12
مامان دلا 😍😍
منم تو اشپزخونه تو سبد میزارم خارج از یخچال
2
1405/02/12
Merida A
توی سبد سیب زمینی پیاز داخل راه پله ها
0
1405/02/12
سوال کننده
اخه منم توی جا پیاز سیب زمینی میزارم
شما سبداتون درش بسته ست؟
شما سبداتون درش بسته ست؟
4
1405/02/12
مریــم بانـــو
نه
1
1405/02/12
ماه بانو ،
من بیرون گذاشتم خرابشدن
1
1405/02/12
بانو بزرگی
نه اینجور که بخار میکنن گرم میشه بو میگیرن
2
1405/02/12
سمانه ودنیز🌊👶🏻
من تو سبد داخل کابینت در بسته زیر سینک
4
1405/02/12
بانو بزرگی
کمتر بخرین جاشون باید خنک باشه و سایه
0
1405/02/12
sahar ....
نه
من هفتگی میخرم خراب نمیشن اصلا
من هفتگی میخرم خراب نمیشن اصلا
0
1405/02/12
Hadis Nori
جدی سیب زمینی رو چرا می زاشتین یخچال😂😂😂
0
1405/02/12
Hadis Nori
کم بخرین و بزارین تو همون جا سیب زمینی پیاز تو آشپزخونه.
0
1405/02/12
Leila 💫
جا سیب زمینی و جا پیازی
0
1405/02/12
Leila 💫
سعی کن بعد خرید خالی کنی ی جای خشک ک هوا بخوره گندیده نمیشه اونطوری بعدم زیاد زیاد نخر من هفته ای میخرم تا ده روز مصرف میشه باز میگیرم
0
1405/02/12
Leila 💫
نه
0
1405/02/12
سیما sima
من تو بالکن گذاشتم تو سبد
1
1405/02/12
Leila 💫

بزا من اینشکلیه سه طبقه تو آشپزخونه گذاشتم
1
1405/02/12
حسنا ❤️
تو بالکن
تو نایلون
آویز از شیر پکیج🤣
تو نایلون
آویز از شیر پکیج🤣
0
1405/02/12
احلام زرگانی پور
من یخچال میزارم
0
1405/02/12
faeze k..
تو یخچال ؟؟؟؟ 😳😳
من والا همیشه تو سبدای مخصوص تو آشپزخانه کثیف میزارم خیلی هم خنک و خوبه خرابم نشده
من والا همیشه تو سبدای مخصوص تو آشپزخانه کثیف میزارم خیلی هم خنک و خوبه خرابم نشده
0
1405/02/12
khanoomfateme 💕💕
تو سبد سیب زمینی پباز تو کابینت زیر سینک
0
1405/02/12
M.A .
منم توی تراس میزارم
2
1405/02/12
مهشید .
دمای یخچال اصلا متاسب سیب و پیاز نیست
دمای خونه مناسبه
دمای خونه مناسبه
0
1405/02/12
مامان ارمان
سلام من ی سبد دارم گذاشتم گوشه راه پله ها میزارم تو اون سبد البته اینم بگم خونه ما فقط خودمون هستیم یک طبقه هست.
0
1405/02/12
fatemah .
سلام تا هوا خنک باشه تو سبد سیب زمینی پیاز تو بالکن
گرم بشه چون تو خونه کولر روشنه میزارم تو همون سبد تو آشپزخونه
گرم بشه چون تو خونه کولر روشنه میزارم تو همون سبد تو آشپزخونه
0
1405/02/12
مهتاب هستم
من ازینا دارم خیلی راضیم گذاشتم تو بالکن
0
1405/02/12
مهتاب هستم

0
1405/02/12
مهربانو مامان کیانمهر و رادمهر
پیاز تو یخچال؟بعد یخچال بو پیاز نمیگیره ؟
0
1405/02/12
سحر 🍀🍀
من تو یخچال میزارم ولی تو یخچال نباید زیاد بمونه باید زود مصرف کرد
1
1405/02/12
سوال کننده
ن تو کشو یخچال میذاشتم
اتفاقا اصلا خراب نمیشدن
تازه اینقدر هم ترد بودن برا پوست گرفتن
اتفاقا اصلا خراب نمیشدن
تازه اینقدر هم ترد بودن برا پوست گرفتن
0
1405/02/12
Zahra7667 ...
بالکن
1
1405/02/12
جانان ❤️
باید بزاری جای سایه و خنک
0
1405/02/13
فاطمه ~
تو همین سبدایی ک دوستان عکس فرستادن اما توی مطبخ زمستون که خنکه خونه تابستونم کولر روشنه
0
1405/02/13
فاطما نظرکرده
حیاط بغل خونه تو انبار✋🏻
0
1405/02/13
هانیه ✨
تو سبد توی کابینت
زودم خراب نمیشه
زودم خراب نمیشه
0
1405/02/13
دریا جعفری
من توی کمد سیب زمینی و پیاز میزارم تو آشپزخونه خراب همنمیشه
1
1405/02/13
دریا جعفری

واس من همچین چیزیه با یکم تفاوت
1
1405/02/13
سحر مامان سلین و دلوین
وای من چندساله تو باکس یخچال میزارم.
یه باکس و گذاشتم جدا واسه سیب و پیازا
اصلا خراب نمیشن
عمرشون طولانی تره
و بقول دوستمون موقع خرد کردن ترد تر هستن
یه باکس و گذاشتم جدا واسه سیب و پیازا
اصلا خراب نمیشن
عمرشون طولانی تره
و بقول دوستمون موقع خرد کردن ترد تر هستن
0
1405/02/13
zahra g
منم تو سبد سيب زمینی پیاز تو اشپزخونه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




