Ooma
پرسش (1405/02/12):

یه سوال خانه داری 😅😅

سلام بچه ها شما سیب زمینی پیازاتون رو کجا میزارین....
من قبلا میذاشتم یخچال
الان چند وقته گذاشتم کابینت کابینت کلا بو پیاز گرفته و زود میگنده
اخه تو حیاط هم ک افتاب میخوره .
نمیدونم کجا بذارم

من تو تراسم
افتابخور نیست میژارم اونجا
من یخچال میزارم
من نیزارم سبد سیب زمینی پیاز داخل مطبخ
سلام ما تو سبد میزاریم
بیرون از یخچال
سلام
من سبد سیب زمینی پیاز دارم تو آشپزخونه
سیب زمینی میگن تو یخچال نزارید
منم تو اشپزخونه تو سبد میزارم خارج از یخچال
توی سبد سیب زمینی پیاز داخل راه پله ها
اخه منم توی جا پیاز سیب زمینی میزارم
شما سبداتون درش بسته ست؟
نه
من بیرون گذاشتم خرابشدن
نه اینجور که بخار میکنن گرم میشه بو میگیرن
من تو سبد داخل کابینت در بسته زیر سینک
کمتر بخرین جاشون باید خنک باشه و سایه
نه
من هفتگی میخرم خراب نمیشن اصلا
جدی سیب زمینی رو چرا می زاشتین یخچال😂😂😂
کم بخرین و بزارین تو همون جا سیب زمینی پیاز تو آشپزخونه.
جا سیب زمینی و جا پیازی
سعی کن بعد خرید خالی کنی ی جای خشک ک هوا بخوره گندیده نمیشه اونطوری بعدم زیاد زیاد نخر من هفته ای میخرم تا ده روز مصرف میشه باز میگیرم
نه
من تو بالکن گذاشتم تو سبد
بزا من اینشکلیه سه طبقه تو آشپزخونه گذاشتم
بزا من اینشکلیه سه طبقه تو آشپزخونه گذاشتم
تو بالکن
تو نایلون
آویز از شیر پکیج🤣
من یخچال میزارم
تو یخچال ؟؟؟؟ 😳😳

من والا همیشه تو سبدای مخصوص تو آشپزخانه کثیف میزارم خیلی هم خنک و خوبه خرابم نشده
تو سبد سیب زمینی پباز تو کابینت زیر سینک
منم توی تراس میزارم
دمای یخچال اصلا متاسب سیب و پیاز نیست
دمای خونه مناسبه
سلام من ی سبد دارم گذاشتم‌ گوشه راه پله ها میزارم تو اون سبد البته اینم بگم خونه ما فقط خودمون هستیم یک طبقه هست.
سلام تا هوا خنک باشه تو سبد سیب زمینی پیاز تو بالکن
گرم بشه چون تو خونه کولر روشنه میزارم تو همون سبد تو آشپزخونه
من ازینا دارم خیلی راضیم گذاشتم تو بالکن
یه سوال خانه داری 😅😅
پیاز تو یخچال؟بعد یخچال بو پیاز نمیگیره ؟
من تو یخچال میزارم ولی تو یخچال نباید زیاد بمونه باید زود مصرف کرد
ن تو کشو یخچال میذاشتم
اتفاقا اصلا خراب نمیشدن
تازه اینقدر هم ترد بودن برا پوست گرفتن
بالکن
باید بزاری جای سایه و خنک
تو همین سبدایی ک دوستان عکس فرستادن اما توی مطبخ زمستون که خنکه خونه تابستونم کولر روشنه
حیاط بغل خونه تو انبار✋🏻
تو سبد توی کابینت
زودم خراب نمیشه
من توی کمد سیب زمینی و پیاز میزارم تو آشپزخونه خراب هم‌نمیشه
واس من همچین چیزیه با یکم تفاوت
واس من همچین چیزیه با یکم تفاوت
وای من چندساله تو باکس یخچال میزارم.
یه باکس و گذاشتم جدا واسه سیب و پیازا
اصلا خراب نمیشن
عمرشون طولانی تره
و بقول دوستمون موقع خرد کردن ترد تر هستن
منم تو سبد سيب زمینی پیاز تو اشپزخونه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه