Ooma
پرسش (1405/02/12):

بیایین ببینین داخل سونو مشکلی هست؟

سوال دوستم آرزو مامان اردلان هرکسی میدونه بیاد لطفا جواب بده نگرانه
👇🏻👇🏻
سلام دخترا من رفتم آنومالی بعد امروز نشون دکتر دادم گفت چطوری دکتر سونو تشخیص نداده جفت جلو دردت برا همونه
گفت برو سونو کالر داپلر جفت ببینم بخیه چسبیده یا نه؟
به نظرتون الان باید این سونو رو رفت؟
اصلا داخل سونو مشکلی هست؟
اینم بگم درد موقع راه رفتن دارم جا بخیه هام

بیایین ببینین داخل سونو مشکلی هست؟
بیایین ببینین داخل سونو مشکلی هست؟
بیایین ببینین داخل سونو مشکلی هست؟
سلام‌فاطی خوب عزیزوم
منم جفت جلو جنین بود مشکلی نبود
بعد سونو چسبندگی و کالر داپلر رو من ۳۱هفته رفتم سونوی گرونی هم هست بپرسه اگر الان واجب نیست بزاره همون با سونو وزن یبارکی بره چه کاریه دوباره کاری
درود بانو جان
چشم بهش میگم
فدات گل .نگران نباشه
چرا از دکتر اوما نمیپرسه؟
نمیدونم بانو جان
گفت از بچه ها بپرس
درسته
سلام منم جفتم قدامی بود،مشکلی نبود
سلام عزیزم
تو این سونو مشکلی عنوان نشده خداروشکر
چون سابقه سزارین دارید و جفت هم قدامیه و درد هم دارید، پزشک برای اطمینان درخواست کالر داپلر دادن
اگه دردتون افزایشی یا زیاد نیست، احساس فشار زیاد یا کشیدگی غیر عادی ندارید، انجام داپلر ضروری نیست
اگه از زایمان قبلی خیلی نگذشته، درد جای بخیه فکر می کنم طبیعی باشه
درود دوستان
ممنون از نظراتتون
آرزو جان تو تاپیک هستن میخونن نکته هایی که میگین🥰😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه