سلام مامانا خوبین
من هروقت پول دستم بیاد میخوام مای بیبی بگیرم
روز به روز گرون میشه و فک کنم هر هفته ۳۰۰ـ۴۰۰ میزارع رو قیمتش
از هر سایز چند بسته بگیرم ؟ سر دخترم مولفیکس استفاده میکردم خوب بود اینم میخوام مولفیکس بگیرم فقط نمیدونم از هر سایز چند بسته
ممنون میشم راهنمایی کنید
پرسش (1405/02/12):
راهنمایی برای خرید مای بیبی
553
56
1405/02/12
سوال کننده
1
1405/02/12
فاطمه ****
بسته به وزن بچه ات داره ولی ۵ از همه بیشتر استفاده میشه یعنی ۷۰ تا بسته حساب کن بقیه اش اینجوری نیست مثلا صفر شاید یکی بخوای یا نهایت سه تا
1
1405/02/12
فاطمه ****
یک من یادمه زیاد استفاده نکردم
1
1405/02/12
سوال کننده
صفر کلا نمیگیرم یک بهتره بنظرم
0
1405/02/12
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1405/02/12
فاطمه ****
ولی ۵ میشه گفت از قبل یک سالگی بستم هنوز داره ۵ استفاده میکنه
1
1405/02/12
فاطمه ****
اگه بچه کوچیک باشه میخوای ولی در کل یه بسته بگیر یه بسته استفاده میشه یک بزرگ میشه پس میزنه
0
1405/02/12
سوال کننده
آره منم یادمه سردخترم پنج خیلی استفاده شد از پوشک گرفتمش نصف پنج هم مونده به عروسک هاش میبنده
0
1405/02/12
سوال کننده
دخترم خیلی ریز بود یک گرفتم کلا
1
1405/02/12
فاطمه ****
منم دخترم ریز بود یک پس میزد منم یه بسته گرفته بودم یه بسته بیمارستان داد یکی دیگه گرفتم😂
2
1405/02/12
سیما sima
من برا پسرم تا الان
6 بسته سایز یک
8 تا بسته سایز دو
12 تا سایز سه استفاده کردم
الآنم دارم 4 میبندم چون پسرم تپله یکم سه براش خط میوفتاد قرمز میشد
سایز 4 16تا بسته خریدم
سایز 5 هم 16 تا
فعلا اینارو خریدم
6 بسته سایز یک
8 تا بسته سایز دو
12 تا سایز سه استفاده کردم
الآنم دارم 4 میبندم چون پسرم تپله یکم سه براش خط میوفتاد قرمز میشد
سایز 4 16تا بسته خریدم
سایز 5 هم 16 تا
فعلا اینارو خریدم
1
1405/02/12
fatemah .
من پسرم وقتی به دنیا اومد یک می گرفتم براش
دوماه به بعد دیگه سه گرفتم دو و سه زیاد تفاوت سایزی ندارن
فک کنم دیگه ۶ ماه بع بعد چهار می بستم
یک سال به بعدم ۵
من مای بی بی می بستم براش
دوماه به بعد دیگه سه گرفتم دو و سه زیاد تفاوت سایزی ندارن
فک کنم دیگه ۶ ماه بع بعد چهار می بستم
یک سال به بعدم ۵
من مای بی بی می بستم براش
1
1405/02/12
yalda .
من بچم 6 ماهشه 3 میبندم
تا یکسالگی هم احتمالا 3 اندازه بشه
تا یکسالگی هم احتمالا 3 اندازه بشه
1
1405/02/12
جانان ❤️
عزیزم چقد خوب یادته چندتا بسته استفاده شده
1
1405/02/12
مهسا جهان
پسر من الان ۹ماهشه
الان ۳ماهه ۵ میبندم
الان ۳ماهه ۵ میبندم
1
1405/02/12
مهسا جهان
صفر اصلا استفاده نشد حتی یه دونه
۱ در حد دو بسته
دو هم ۲ بسته
۳ و ۴ بیشتر استفاده شدن
الانم ک چندماهه ۵ میبندم
۱ در حد دو بسته
دو هم ۲ بسته
۳ و ۴ بیشتر استفاده شدن
الانم ک چندماهه ۵ میبندم
1
1405/02/12
زهرا خانوم
سلام من سایز ۱. ۸ بسته گرفتم ۸ تا ۴۰ تایی الان ۳تا مونده.ولی دو سه هرکدوم فعلا ۴ تا ۴۰ تایی گرفتم.سایز ۱ بنظر من خیلی استفاده میشه
1
1405/02/12
ati karimi
من تا جایی که از اطرافیانم شنیدم سایز ۴و پنج و ۶ خیلی استفاده بیشتره مخصوصا ۴ و ۴+
1
1405/02/12
ati karimi
سایز یک و دو بنظرم از این بسته ۴۴ تایی اگه باشه هر کدوم سه چهار بسته بگیر فعلا
1
1405/02/12
مامان نیکان کوچولو .....
من اولش یک بستم تا دو ماه یا دو ماه ونیم بعدش دو شاید کلا دو هفته بستم بعدش سه بستم از پنج ماه و نیم هم ۴ میبندم فعلا
۴ کاربردش زیادتره من خودم از این سایز زیادتر گرفتم مای بی بی هم استفاده میکنم
راستش هانیز و مولفیکس استفاده کردم راضی نبودم
اوایل بیشتر استفاده میکردم تا روزی ۷ تا هم میشد چون شیر خودمو میخورد شکمش روزی ۴ بار کار میکرد از اواسط پنج ماه مصرفش کم شده یه بسته بزرگ ۳۴ تا داره حدودا یک هفته بس میکنه
۴ کاربردش زیادتره من خودم از این سایز زیادتر گرفتم مای بی بی هم استفاده میکنم
راستش هانیز و مولفیکس استفاده کردم راضی نبودم
اوایل بیشتر استفاده میکردم تا روزی ۷ تا هم میشد چون شیر خودمو میخورد شکمش روزی ۴ بار کار میکرد از اواسط پنج ماه مصرفش کم شده یه بسته بزرگ ۳۴ تا داره حدودا یک هفته بس میکنه
2
1405/02/12
سیما sima
برا پسر اولی مو نوشته بودم طبق اون خریدم الآنم پسرم 6 ماهشه اوکی بوده اندازه ها
1
1405/02/12
shima y
اینا بستگی به وزن بچه داره
برای هر بچه ای متفاوته
کسی نمیتونه کمکت کنه جز خودت عزیزم!!!!
برای هر بچه ای متفاوته
کسی نمیتونه کمکت کنه جز خودت عزیزم!!!!
1
1405/02/12
shima y
یکی بچش ۲سالشه ۱۱کیلوعه
یکی دیگه دو سالشه ۱۹کیلوعه
یکی دیگه دو سالشه ۱۹کیلوعه
1
1405/02/12
azin 🧚♀️
ولی یکم ریسکیه
من برا پسرم مای بی بی بستم حساسیت نشون داد اون دوتا بسته مای بی بی رو گذاشتم کنار مولفیکس گرفتم
من برا پسرم مای بی بی بستم حساسیت نشون داد اون دوتا بسته مای بی بی رو گذاشتم کنار مولفیکس گرفتم
3
1405/02/12
🌙⭐️ maman
هععععی خداااا
قبلنا میگفتیم پول دستمون بیاد یه تیکه طلای چیزی پس انداز بگیریم برا روز مبادا
الان باید پوشک و روغن و .... بخریم
چقد غصه داره 😭😭😭
قبلنا میگفتیم پول دستمون بیاد یه تیکه طلای چیزی پس انداز بگیریم برا روز مبادا
الان باید پوشک و روغن و .... بخریم
چقد غصه داره 😭😭😭
1
1405/02/12
setare ..
😭😭😭😭
1
1405/02/13
زهرا گلی
فقط و فقط هانیز خوبه
مای بی بی و مولفیکس کیفیت ندارن زود پر میشه باد میکنه فکر میکنی خیلی جیش کرده تند تند عوض میکنی
مای بی بی و مولفیکس کیفیت ندارن زود پر میشه باد میکنه فکر میکنی خیلی جیش کرده تند تند عوض میکنی
0
1405/02/13
سوال کننده
خیلی غصه داره خدایی 🥲🥲
0
1405/02/13
سوال کننده
از همگی ممنونم لطف کردین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




