سلام خانم دکتر عزیز دختر خواهرم
۹ ماهشه
سینش خس خس میکنه
سرفه میزنه
آبریزش بینی و عطسه
داروی خاصی هم استفاده نمیکنه فقط قطره آهن و مولتی ویتامین
رفلاکس هم ندارعه
پرسش (1405/02/09):
خس خس سینه ⭕⭕⭕⭕⭕❗❗اورژانسی
23
19
1405/02/09
سوال کننده
0
1405/02/09
سوال کننده
مولتی
برند نیچر
آهن
برند فروم
برند نیچر
آهن
برند فروم
0
1405/02/09
پزشک اوما
voice:|~|639130762229083739|~|2026-04|~|0:45
0
1405/02/09
سوال کننده
خب الان داروی خاصی نیازه ؟
0
1405/02/09
سوال کننده
قطره پلارژین چمقدار
0
1405/02/09
سوال کننده
3384012089
0
1405/02/09
سوال کننده
این کد ملیشه خانم دکتر
0
1405/02/09
پزشک اوما
voice:|~|639130769393977956|~|2026-04|~|0:32
0
1405/02/09
سوال کننده
فک کنم تامین باشه
0
1405/02/09
سوال کننده
تامین اجتماعی
0
1405/02/09
سوال کننده
سدیم کلراید چند ساعتی
0
1405/02/09
پزشک اوما
الان چک میکنم مامان جان
0
1405/02/09
پزشک اوما
*سازمان تامین اجتماعی*
پزشک محترم سرکار خانم مينا فرخي نسخه با شناسه 12170176418در تاریخ 1405/02/09با نام کاربری شما ثبت گردید.
پزشک محترم سرکار خانم مينا فرخي نسخه با شناسه 12170176418در تاریخ 1405/02/09با نام کاربری شما ثبت گردید.
0
1405/02/09
پزشک اوما
voice:|~|639130778362031214|~|2026-04|~|0:21
0
1405/02/09
سوال کننده
خیلی ممنونم عزیزم
0
1405/02/09
پزشک اوما
voice:|~|639130800129877955|~|2026-04|~|0:09
1
1405/02/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




