Ooma
پرسش (1405/02/09):

خس خس سینه ⭕⭕⭕⭕⭕❗❗اورژانسی

سلام خانم دکتر عزیز دختر خواهرم
۹ ماهشه
سینش خس خس میکنه
سرفه میزنه
آبریزش بینی و عطسه
داروی خاصی هم استفاده نمیکنه فقط قطره آهن و مولتی ویتامین
رفلاکس هم ندارعه

مولتی
برند نیچر
آهن
برند فروم
voice:|~|639130762229083739|~|2026-04|~|0:45
خب الان داروی خاصی نیازه ؟
قطره پلارژین چ‌مقدار
3384012089
این کد ملیشه خانم دکتر
voice:|~|639130769393977956|~|2026-04|~|0:32
فک کنم تامین باشه
تامین اجتماعی
سدیم کلراید چند ساعتی
الان چک میکنم مامان جان
*سازمان تامین اجتماعی*
پزشک محترم سرکار خانم مينا فرخي نسخه با شناسه 12170176418در تاریخ 1405/02/09با نام کاربری شما ثبت گردید.
voice:|~|639130778362031214|~|2026-04|~|0:21
خیلی ممنونم عزیزم
voice:|~|639130800129877955|~|2026-04|~|0:09
stk: |~|11|~|102
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.