Ooma
پرسش (1405/01/19):

استرس و اضطراب شدید

سلام.۳۰ سالمه
بنده ۲۷ بهمن عمل لاپاراسکوپی انجام دادم لوله رحم سمت راست رو برداشتم دلیلشم این بود انتقالام منفی میشد دکتر گف لوله سمت راستت هیدرو هس برداریم.بعد از اون روز من اصلاحالم خوب نمیشه همش پاهام یخ میکنه عرق یخ بدنم داره لرز تو بدنمه ضربان قلبم میره بالا رفتم پیش دکترم سرم اهن و امپول نوروبیون و تقویتی های دیگه بهم داد ولی بازم خوب نشدم. ازمایشات اورژانسی دادم برا عفونت و التهاب و کمبود اهن مشکلی نداشتم سنوگرافیمم خوب بود. دکتر میگه بخاطر شرایط استرس و اضطرابت بالاس بهم قرص آنسترا ۵۰ داده روزی نصف بخورم دیروز خوردم نصف ولی میگن اعتیاد اوره منو ترسوندن نظر شما چیه بخورم یا نخورم ؟

voice:|~|639112648680358522|~|2026-04|~|0:18
۶۰ تا قرص بهم دادن روزی نصف میشه ۴ ماه میتونم چند روز بخورم خوب ک شدم اروم اروم قطع کنم یا حتما باید تا اخر بخورم؟
این علائم ک نوشتم از استرس هس؟ چون حوصله کسی رو هم ندارم حس میکنم اگه کسی بیاد خونم حالم بد میشه شروع میکنه بدنم ب یخ کردن
از عمل نمیشه؟
voice:|~|639114416472881538|~|2026-04|~|0:09
voice:|~|639114417203950876|~|2026-04|~|0:28
voice:|~|639114417550135054|~|2026-04|~|0:14
voice:|~|639114418203628788|~|2026-04|~|0:45
سلام خسته نباشید از اون روزی ک اینجا پیام فرستادم با روان پزشک صحبت کردم گف با توجه به علائمت آسنترا نصف برات کمه بعد چهار روز ۱ کامل بخور روزی دوتا پوکساید ‌.پوکساید خیلی بیحالم میکنه و انگار اصلا تاثیری روم نداره
قرص پوکساید چی اون اعتیاداور نیس؟
همین استرس این داروها هم استرسم رو بیشتر میکنه
روزی دوتا میخورم اونی ک صبح میخورم رو الان میتونم کم کنم همون شبی یکی بخورم؟
پوکساید رو منظورمه دوتا میخورم
voice:|~|639118789202525508|~|2026-04|~|0:30
voice:|~|639118796221641213|~|2026-04|~|1:21
voice:|~|639118797618934233|~|2026-04|~|0:30
voice:|~|639118799029850785|~|2026-04|~|0:52
voice:|~|639118804452223644|~|2026-04|~|0:26
۲۰ ۲۱ فروردین یک دونه بود از ۲۲ فروردین روزی دوتا
نه اصلا گر گرفتگی ندارم
نه تب مالت هنوز ازمایش ندادم ممکنه از تب مالت باشه؟
voice:|~|639118813817281947|~|2026-04|~|0:52
اره گوسفند دارن مادرشوهرم
ولی خب خودشون ک چیزیشون نشده تاحالا
voice:|~|639118815737403837|~|2026-04|~|1:25
voice:|~|639118815737403837|~|2026-04|~|1:25
voice:|~|639118817094033929|~|2026-04|~|1:38
voice:|~|639118818259751648|~|2026-04|~|1:52
فعلا ک هیچی خوشحالم نمیکنه حال و حوصله جایی رفتن رو ندارم دوست دارم ی جا بیفتم تو گوشی ببینم بقیه با آسنترا چجوری بودن اینا
پس فعلا همون دوتا پوکساید و ی دونه آسنترا بخورم کافیه؟
voice:|~|639118819501310332|~|2026-04|~|0:21
voice:|~|639118820020185610|~|2026-04|~|0:22
voice:|~|639118977426606628|~|2026-04|~|1:11
voice:|~|639119333118023990|~|2026-04|~|0:58
voice:|~|639119333370755490|~|2026-04|~|0:18
سلام خانم دکتر من بعد از خوردن قرص آسنترا گاهی روزا دچار افت قند میشه نمیدونم افت فشار چی میشم یکم حالت تهوع و عرق سرد میکنم از عوارضشه؟ وگرنه اون استرس و اضطراب اینا خیلی کم شده و لرزش ندارم
پوکساید صبح رو قط کردم شبم نصف میخورم علتش میشه قط پوکساید باشه؟
voice:|~|639123926323690533|~|2026-04|~|1:46
اخه خانم دکتر خیلی بی حالم میکرد که حال هیچ کاری رو نداشتم.جمعه صبح رو نصف کردم تا روز یک شنبه نصف خوردم دیگه صبح رو نخوردم از یک شنبه شب رو هم نصف خوردم تا امشب همش نصف خوردم
دیدم حالم بهتره کم خوردم الان چیکار کنم همین نصفه شب بخورم یا فردا صبح دوباره نصف بخورم؟
ازمایش تب مالتمم منفی بود
اخه انگار امشب یکم لرز دارم 😩😩
میترسم علائمام دوباره برگرده دوبار لرز بیفته تو دلم 😩😩😩
خانم دکتر چیکار کنم دوباره بدنم یخ میکنه و لرز توشه چ خاکی تو سررمم بریزم😭😭😭
سلام خانم دکتر خواهش میکنم جوابم رو بدید الان ک من این کار رو کردم و دوباره لرزش و بدن یخی اومده سراغم باید چیکار کنم میتونم دوباره پوکساید رو صبح و شب یکی بخورم یا نه؟
تازه حالم خوب شده بود داشتم از زندگی لذت میبردم 😭😭
voice:|~|639124742489943135|~|2026-04|~|0:22
یک اسنترا ۵۰ و دو تا پوکساید . الان دکتر خودم گف شب رو کامل بخور روز رو نمیخواد
از وقتی نصف کردم و دوباره کامل شب خوردم مثه قبل ک یکی شب میخوردم سریع خوابم میگرف خوابم نمیگیره
کلا خوابم کم شده
بعد خانم دکتر من ب تشنج شک کردم ممکنه تشنج کنم هردفعه ک لرز دارم؟ یا لرزم همون ب خاطر استرس هس؟
دیشب خواب خواب بودم تو خواب یهو لرز کردم درصورت ک تو روز حالم خوب بود لرز نداشتم
بخاطر همین میگم ممکنه تشنج باشه یا نه؟
voice:|~|639126308946165720|~|2026-04|~|1:02
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.