سلام.۳۰ سالمه
بنده ۲۷ بهمن عمل لاپاراسکوپی انجام دادم لوله رحم سمت راست رو برداشتم دلیلشم این بود انتقالام منفی میشد دکتر گف لوله سمت راستت هیدرو هس برداریم.بعد از اون روز من اصلاحالم خوب نمیشه همش پاهام یخ میکنه عرق یخ بدنم داره لرز تو بدنمه ضربان قلبم میره بالا رفتم پیش دکترم سرم اهن و امپول نوروبیون و تقویتی های دیگه بهم داد ولی بازم خوب نشدم. ازمایشات اورژانسی دادم برا عفونت و التهاب و کمبود اهن مشکلی نداشتم سنوگرافیمم خوب بود. دکتر میگه بخاطر شرایط استرس و اضطرابت بالاس بهم قرص آنسترا ۵۰ داده روزی نصف بخورم دیروز خوردم نصف ولی میگن اعتیاد اوره منو ترسوندن نظر شما چیه بخورم یا نخورم ؟
پرسش (1405/01/19):
استرس و اضطراب شدید
125
59
1405/01/19
سوال کننده
0
1405/01/19
پزشک اوما
voice:|~|639112648680358522|~|2026-04|~|0:18
0
1405/01/19
سوال کننده
۶۰ تا قرص بهم دادن روزی نصف میشه ۴ ماه میتونم چند روز بخورم خوب ک شدم اروم اروم قطع کنم یا حتما باید تا اخر بخورم؟
0
1405/01/19
سوال کننده
این علائم ک نوشتم از استرس هس؟ چون حوصله کسی رو هم ندارم حس میکنم اگه کسی بیاد خونم حالم بد میشه شروع میکنه بدنم ب یخ کردن
0
1405/01/19
سوال کننده
از عمل نمیشه؟
0
1405/01/21
پزشک اوما
voice:|~|639114416472881538|~|2026-04|~|0:09
0
1405/01/21
پزشک اوما
voice:|~|639114417203950876|~|2026-04|~|0:28
0
1405/01/21
پزشک اوما
voice:|~|639114417550135054|~|2026-04|~|0:14
0
1405/01/21
پزشک اوما
voice:|~|639114418203628788|~|2026-04|~|0:45
0
1405/01/26
سوال کننده
سلام خسته نباشید از اون روزی ک اینجا پیام فرستادم با روان پزشک صحبت کردم گف با توجه به علائمت آسنترا نصف برات کمه بعد چهار روز ۱ کامل بخور روزی دوتا پوکساید .پوکساید خیلی بیحالم میکنه و انگار اصلا تاثیری روم نداره
0
1405/01/26
سوال کننده
قرص پوکساید چی اون اعتیاداور نیس؟
0
1405/01/26
سوال کننده
همین استرس این داروها هم استرسم رو بیشتر میکنه
0
1405/01/26
سوال کننده
روزی دوتا میخورم اونی ک صبح میخورم رو الان میتونم کم کنم همون شبی یکی بخورم؟
0
1405/01/26
سوال کننده
پوکساید رو منظورمه دوتا میخورم
0
1405/01/26
پزشک اوما
voice:|~|639118789202525508|~|2026-04|~|0:30
0
1405/01/26
سوال کننده
voice:|~|639118796221641213|~|2026-04|~|1:21
0
1405/01/26
سوال کننده
voice:|~|639118797618934233|~|2026-04|~|0:30
0
1405/01/26
سوال کننده
voice:|~|639118799029850785|~|2026-04|~|0:52
0
1405/01/26
پزشک اوما
voice:|~|639118804452223644|~|2026-04|~|0:26
0
1405/01/26
سوال کننده
۲۰ ۲۱ فروردین یک دونه بود از ۲۲ فروردین روزی دوتا
0
1405/01/26
سوال کننده
نه اصلا گر گرفتگی ندارم
0
1405/01/26
سوال کننده
نه تب مالت هنوز ازمایش ندادم ممکنه از تب مالت باشه؟
0
1405/01/26
پزشک اوما
voice:|~|639118813817281947|~|2026-04|~|0:52
0
1405/01/26
سوال کننده
اره گوسفند دارن مادرشوهرم
0
1405/01/26
سوال کننده
ولی خب خودشون ک چیزیشون نشده تاحالا
0
1405/01/26
پزشک اوما
voice:|~|639118815737403837|~|2026-04|~|1:25
0
1405/01/26
پزشک اوما
voice:|~|639118815737403837|~|2026-04|~|1:25
0
1405/01/26
پزشک اوما
voice:|~|639118817094033929|~|2026-04|~|1:38
0
1405/01/26
پزشک اوما
voice:|~|639118818259751648|~|2026-04|~|1:52
0
1405/01/26
سوال کننده
فعلا ک هیچی خوشحالم نمیکنه حال و حوصله جایی رفتن رو ندارم دوست دارم ی جا بیفتم تو گوشی ببینم بقیه با آسنترا چجوری بودن اینا
0
1405/01/26
سوال کننده
پس فعلا همون دوتا پوکساید و ی دونه آسنترا بخورم کافیه؟
0
1405/01/26
سوال کننده
voice:|~|639118819501310332|~|2026-04|~|0:21
0
1405/01/26
سوال کننده
voice:|~|639118820020185610|~|2026-04|~|0:22
0
1405/01/27
پزشک اوما
voice:|~|639118977426606628|~|2026-04|~|1:11
0
1405/01/27
سوال کننده
voice:|~|639119333118023990|~|2026-04|~|0:58
0
1405/01/27
سوال کننده
voice:|~|639119333370755490|~|2026-04|~|0:18
0
1405/02/01
سوال کننده
سلام خانم دکتر من بعد از خوردن قرص آسنترا گاهی روزا دچار افت قند میشه نمیدونم افت فشار چی میشم یکم حالت تهوع و عرق سرد میکنم از عوارضشه؟ وگرنه اون استرس و اضطراب اینا خیلی کم شده و لرزش ندارم
0
1405/02/01
سوال کننده
پوکساید صبح رو قط کردم شبم نصف میخورم علتش میشه قط پوکساید باشه؟
0
1405/02/01
پزشک اوما
voice:|~|639123926323690533|~|2026-04|~|1:46
0
1405/02/01
سوال کننده
اخه خانم دکتر خیلی بی حالم میکرد که حال هیچ کاری رو نداشتم.جمعه صبح رو نصف کردم تا روز یک شنبه نصف خوردم دیگه صبح رو نخوردم از یک شنبه شب رو هم نصف خوردم تا امشب همش نصف خوردم
0
1405/02/01
سوال کننده
دیدم حالم بهتره کم خوردم الان چیکار کنم همین نصفه شب بخورم یا فردا صبح دوباره نصف بخورم؟
0
1405/02/01
سوال کننده
ازمایش تب مالتمم منفی بود
0
1405/02/01
سوال کننده
اخه انگار امشب یکم لرز دارم 😩😩
0
1405/02/01
سوال کننده
میترسم علائمام دوباره برگرده دوبار لرز بیفته تو دلم 😩😩😩
0
1405/02/01
سوال کننده
خانم دکتر چیکار کنم دوباره بدنم یخ میکنه و لرز توشه چ خاکی تو سررمم بریزم😭😭😭
0
1405/02/02
سوال کننده
سلام خانم دکتر خواهش میکنم جوابم رو بدید الان ک من این کار رو کردم و دوباره لرزش و بدن یخی اومده سراغم باید چیکار کنم میتونم دوباره پوکساید رو صبح و شب یکی بخورم یا نه؟
0
1405/02/02
سوال کننده
تازه حالم خوب شده بود داشتم از زندگی لذت میبردم 😭😭
0
1405/02/02
پزشک اوما
voice:|~|639124742489943135|~|2026-04|~|0:22
0
1405/02/04
سوال کننده
یک اسنترا ۵۰ و دو تا پوکساید . الان دکتر خودم گف شب رو کامل بخور روز رو نمیخواد
0
1405/02/04
سوال کننده
از وقتی نصف کردم و دوباره کامل شب خوردم مثه قبل ک یکی شب میخوردم سریع خوابم میگرف خوابم نمیگیره
0
1405/02/04
سوال کننده
کلا خوابم کم شده
0
1405/02/04
سوال کننده
بعد خانم دکتر من ب تشنج شک کردم ممکنه تشنج کنم هردفعه ک لرز دارم؟ یا لرزم همون ب خاطر استرس هس؟
0
1405/02/04
سوال کننده
دیشب خواب خواب بودم تو خواب یهو لرز کردم درصورت ک تو روز حالم خوب بود لرز نداشتم
0
1405/02/04
سوال کننده
بخاطر همین میگم ممکنه تشنج باشه یا نه؟
0
1405/02/04
پزشک اوما
voice:|~|639126308946165720|~|2026-04|~|1:02
0
1405/02/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




