Ooma
پرسش (1404/12/07):

علائم سقط جنین در یازده هفته

سلام عرض ادب خانم دکتر دیشب ساعت یک شب یهو دیدم لباس زیرم خونی شده نه خون زیاد ولی شده بود بعدش با هزار استرس خوابیدم وامروز شیاف پروژسترون گذاشتم ویه آمپول پروژسترون هم زدم هیچگونه دردی ندارم دیشب هم پد گذاشتم صبح کاملا تمیز تمیز بود الانم هیچ خونی ندارم که بیاد روپد ولی دستمال میکشم لکه قهوه ای دارم.هشت هفته لودم رفتم سونو صدای قلبشو شنیدن هماتوم نداشتم همه چی نرمال بود الان چرا اینطوری شده از اول بارداری تا الان حتی یه قطره خون یا لکه ندیدم بجز دیشب.ممکنه بچه ام سقط شده باشه اگه سقط شده باشه چه علائمی داره واینکه این خون دلیلش چی میتونه باشه.
میشه برام یه سونوگرافی تجویز کنید واسه شنبه انجام بدم بیمه سلامت دارم

voice:|~|639077227914149381|~|2026-02|~|0:40
نه هیچکدومو نداشتم دیروز با ماشین فقط یه مسافت چهل دقیقه ای رو اومدم اونم طوری نبوده که فشار بهم بیاد ولی خب ساعت تقریبا هشت و نه شب اون مسافت رو با ماشین اومدم
الان کد ملی میفرستم خدمتتون
4073251899
09165595140اینم شماره تلفنم
خانم دکتر من دیروز ظهر یه چیزی شکلات مانند که مخلوطی از کنجد دانه خشخاش ودارچین با یه چیز شیرین مانند مثل عسل بود هم خوردم ممکنه برا اون باشه؟
voice:|~|639077258238817929|~|2026-02|~|0:29
نسخه با کد رهگیری 57906 و با کد توالی 3 با موفقیت ثبت شد.
voice:|~|639077279372040332|~|2026-02|~|0:07
ممنون خانم دکتر یعنی بنظرت بچه ام سقط نشده یا رشدش متوقف نشدههس
نشده
هیچ دردی نداشتم وندارم فقط دیشب لباس زیرم خونی شده بود اونم نه انچنان عین وقتی تازه پریود میشی دقیقه اولشه والان دستمال میکشم خون قهوه ای بسیار کمی هست
voice:|~|639077444685724711|~|2026-02|~|0:26
خدا از دهنت بشنوه دعا کن برام
هیچگونه دردی ندارم شیاف وامپول پروژسترون هم گذاشتم وزدم قبل اینکه هم بزنم پد اصلا کثیف نمیشد ولی دستمال میکشیدم میشد الان قطع شد کامل
voice:|~|639078193807865152|~|2026-02|~|0:09
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.