Ooma
پرسش (1404/11/28):

من استراحت مطلق هستم انوکسا میخوام

من چون سرکلاژ شدم استراحت مطلق هستم میخواستم برام انوکساپارین ۴۰۰۰ ثبت کنین

voice:|~|639069352142003124|~|2026-02|~|0:21
voice:|~|639069423184592888|~|2026-02|~|0:07
عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.