سلام خانوما شب بخیر
مقدار دادن این شربت برای کودک سه ساله کسی میدونه چقدره؟
شربتش انگاری جدیده قبلا میدادم کوریزان با طعم توت فرنگی بود و دیفن و استامینوفن نداشت
4 سی سی بهش دادم عین چی پشیمونم
پرسش (1404/11/20):
مقدار شربت کوریزان برای سه سال
119
31
1404/11/20
سوال کننده
0
1404/11/20
سوال کننده

اینه
0
1404/11/21
عارفه .......
من دو تا کوریزان دارم وایسا پیداش کنم
0
1404/11/21
عارفه .......

این سرما خوردگی پنج سی سی
0
1404/11/21
عارفه .......

این برا تب شیش سی سی
0
1404/11/21
عارفه .......
پسرمم هم سن پسر شماست
0
1404/11/21
عارفه .......
وزنشم یازده کیلو
0
1404/11/21
سوال کننده
کوریزان کلا دوتا بود همیشه یکی سرماخوردگی یکی تب
برا سرماخوردگی قبلا از داروخانه سوال کردم گفت 5 سی سی دو بار در روز بهش بده
الان اینو باباش آورده انگاری جدیده هم سرماخوردگی هم استامینوفن داره و دیفن
کلا تا دادم بهش گیج شد
برا سرماخوردگی قبلا از داروخانه سوال کردم گفت 5 سی سی دو بار در روز بهش بده
الان اینو باباش آورده انگاری جدیده هم سرماخوردگی هم استامینوفن داره و دیفن
کلا تا دادم بهش گیج شد
0
1404/11/21
سوال کننده
اره همین قبلا داده بودم
0
1404/11/21
عارفه .......
آره عزیزم این ترکیبی
0
1404/11/21
سوال کننده
ممنون عزیزم
اما این فرق داره با مال شما
اما این فرق داره با مال شما
0
1404/11/21
عارفه .......
تب داره پسرت؟
0
1404/11/21
سوال کننده
نه نداشت اصلا
سرفه خشک داشت و گفت گلوم درد میکنه با یکمی آبریزش
سرفه خشک داشت و گفت گلوم درد میکنه با یکمی آبریزش
0
1404/11/21
عارفه .......
اگه تب ندارع اینو نده به نظرم ولی نگران نباش اون مقداری که داده فک نکنم اصلا زیاد باشه تن
0
1404/11/21
سوال کننده
اره بهش نمیدم دیگه
فردا برم یه کوریزان معمولی بگیرم براش
فردا برم یه کوریزان معمولی بگیرم براش
0
1404/11/21
عارفه .......
تنشو نگاه کن احتمالا نوشته برای پسر سه سال چقدر باید بدی چون اینا ترکیبین دوز استامینوفن توش کمه نگران نباش
0
1404/11/21
عارفه .......
آره بهتره
0
1404/11/21
سوال کننده
نوشته زیر 6 سال طبق دستور پزشک
0
1404/11/21
عارفه .......
پس این احتمالا برای بچه های بزرگ تر باید باشه بازم نمیدونم حالا اصلا خودتو نگران نکن مقداری ندادی که نگران بشی همون فردا برو یکی دیگه بگیر خیالتو راحت کن
0
1404/11/21
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
اینو پسرم خورد یبار 5 سی سی دادمش بعدشم خابید
تب داشت البته
4سالشه وزن 16
تب داشت البته
4سالشه وزن 16
0
1404/11/21
سوال کننده
یاشه عزیزم ممنونم
1
1404/11/21
عارفه .......
قربونت
0
1404/11/21
سوال کننده
طبق نظر دکتر دادی؟
یزدان 14 کیلو وزنش 4 سی سی دادمش تب هم نداشته اصلا
یزدان 14 کیلو وزنش 4 سی سی دادمش تب هم نداشته اصلا
0
1404/11/21
nafas 🌺🌸
من امشب به پسرم دادم، روی جعبش نوشته بود ۲ تا ۶ سال نصف تا ۱ فاشق چای خوری
0
1404/11/21
سوال کننده
مطمئنی همین بود؟
با طعم انگور؟
با طعم انگور؟
0
1404/11/21
nafas 🌺🌸
نه انگور نیست
عکسش رو میفرستم برات
عکسش رو میفرستم برات
0
1404/11/21
f m
۲و نیم سی سی بده بهش دختر من ۴ سالشه ۲و نیم سی سی هر ۱۲ ساعت داده با طعم انگور
0
1404/11/21
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
اره طوری نیس نترس خیلی ندادی ک
الان خوبه پسرت؟
الان خوبه پسرت؟
0
1404/11/21
سوال کننده
ممنون عزیزم دیگه ندادم بهش اخه تب یا چیزی نداشت
0
1404/11/21
سوال کننده
اره خداروشکر خوبه مشکلی نداشت اتفاقا صبح بیدار شد خیلی سرحال بود 😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مصرف شربت سرماخوردگی کوریزان برای نوزاد ۴ ماه
- میزان مصرف شربت کوریزان
- سرماخوردگی در بارداری خر است😣
- سرماخوردگی و ترشحات قهوه ای
- وای سرما خوردم چیکارکنم
- سرماخوردگی و گلو درد در هفته ۳۵بارداری
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- راه حل برای سرماخوردگی چیست؟
- سرما خوردگی در بارداری
- درمان سرماخوردگی در بارداری




