سلام خانم دکتر و دوستان من پریودم ۱۰ روزه هست . شوهرم خیلی شاکیه. آخه یه اخلاق گندی که داره فقط یک هفته بعد از تموم شدن پریودم مدام نزدیکی داره بعد بیخیال میشه . بعد وقتی من پریود میشم همش میگه تو همش پریودی همش خونریزی داری . چون تو اقدام هستم قرص جلوگیری نمیتونم بخورم .به نظرتون چیکار کنم پریودم زودتر قطع بشه؟؟ آخه خونریزیم اینجوریه که تا ۳ روز اول خونریزی دارم بعد تا ۱۰ روز لکه بینی دارم خیلی رو مخه این قضیه 😖
1
1404/10/20
🥰🥰 😍
خب اگه لکه بینی هست وزیادنیس رابطه داشته باش
4
1404/10/20
fatemeh امید به خدا😍
مفنامیک اسید بخور
2
1404/10/20
سوال کننده
گناه داره چون اقدام بارداری داره بچه ای که شکل میگیره میشه ولد حیض .
0
1404/10/20
سوال کننده
برای بارداری تخمکگذاری ضرر نداره؟؟
0
1404/10/20
راحیل رضایی
مفنامیک اسید فقط تا پنج روز مجاز ب خوردنی ب محض قطع شدن قطع کن
0
1404/10/20
راحیل رضایی
دکتر نرفتی ک بدونی چرا ده روزس
0
1404/10/20
fatemeh امید به خدا😍
فک نکنم دکتر در این مورد چیزی نگفت به من
0
1404/10/20
🥰🥰 😍
اهان
1
1404/10/20
🌻 🍃🍃
خب هر بدنی ی جوره
مفنامیک اسید و قرصای مسکن ممکنه خونریزی رو بند بیاره ولی بعد میتونه براتون مشکل ایجاد کنه
چون وقتی خون داخل رحم هست باید تخلیه بشه
خصوصا اینکه میخواید باردار بشید ....
شاید اگه روزای اول دمنوش هایی مثه زیره سیاه دم کنید بخورید یا کاچی بخورید زودتر خونا تخلیه بشه و زودتر خوب بشید
ولی مسکن فقط بند میاره
ب نظرم این اشتباهو نکنید
چون من چند ماه این کارو انجام دادم تازه اونم برا دردهای شدیدی ک داشتم بعدا از پشت پام دراومد چون پریودم نامنظم شد و خیلی اذیت شدم
مفنامیک اسید و قرصای مسکن ممکنه خونریزی رو بند بیاره ولی بعد میتونه براتون مشکل ایجاد کنه
چون وقتی خون داخل رحم هست باید تخلیه بشه
خصوصا اینکه میخواید باردار بشید ....
شاید اگه روزای اول دمنوش هایی مثه زیره سیاه دم کنید بخورید یا کاچی بخورید زودتر خونا تخلیه بشه و زودتر خوب بشید
ولی مسکن فقط بند میاره
ب نظرم این اشتباهو نکنید
چون من چند ماه این کارو انجام دادم تازه اونم برا دردهای شدیدی ک داشتم بعدا از پشت پام دراومد چون پریودم نامنظم شد و خیلی اذیت شدم
0
1404/10/20
سوال کننده
بابا ۴ ماه دکتر رفتم فعلا تونستم پریودم رو تنظیم کنم .
0
1404/10/20
سوال کننده
یه دکتر آنلاین به من گفت از ۳ روز قبل موعدم مفنامیک اسید بخورم تا ۲ روز اول پریودم . آخه من که اقدام هستم چجوری مفنامیک بخورم وقتی نمیدونم باردارم یا نه
0
1404/10/20
sara *
گرمیجات مثله سیاهدانه وعسل بخور یا دمنوش پنج انگشت اگ مشکل پلاکتین نداری باعث میشه همون چندروز اول بیفتی ب خونریزی ،لکه بینی بیشتر بخاطر سردی رحم، میتونی کاچی هم بخوری ،وقتی هم پریودی ازخوردن سردیجات مثله ترشی،خیار،لبنیات خودداری کن
1
1404/10/20
sara *
از روز اول پریودیت تا ده روز بخور اینکارو سه ماه تکرارکن درست میشی
0
1404/10/20
سوال کننده
ممنون
1
1404/10/20
مریم جون
مواد غذایی با طبع گرم زیاد بخور مثلا روز اول کاچی و دم کرده زیره و نبات و زعفران بخور هرشب قرص آهن بخور رحمت گرم بشه درست بشه
درزمان حیض هم نزدیکی نکنین وگرنه بچتون مشکل دار تشکیل میشه
به شوهرتم اهمیت نده بگو همه زنا همینن
درزمان حیض هم نزدیکی نکنین وگرنه بچتون مشکل دار تشکیل میشه
به شوهرتم اهمیت نده بگو همه زنا همینن
0
1404/10/20
سوال کننده
به نظرتون بادکش کردن رحم خوبه؟؟ میشه تو خونه خودمون انجام بدیم؟؟
4
1404/10/20
زی زی مامان
عزیزم اگه از اول اینجوری بودین بنظرم یه جلسه با همسرتون برین دکتر زنان و ایشون همسرتونو توجیه کنن که این روند طبیعی بدن شماست و نباید دستکاری بشه و ایشون باید صبر و درکشونو نسبت به این مساله بیشتر کنن. واقعا ما زنها چقدر در این دنیا مظلومیم
4
1404/10/20
leila ♡
دم دمای پریودت به همسرت یادآوری کن کم مونده پریود شم اگ کاری داری بفرما 😑😂
شاید ۱۰ روز راح تر تحمل کنه
شاید ۱۰ روز راح تر تحمل کنه
1
1404/10/20
پری 💅🏻
😅🤭👍🏻
0
1404/10/20
مهسا سادات
این آقایون چرا اینجورین پریود مارو تحمل ندارن اون وقت نزدیک تخمک گذاری میگیم دو شب پشت هم میگن مگه میخواین رُس مارو بکشین اصلا به هیچ صراطی مستقیم نیستنااااا
0
1404/10/20
مهسا سادات
ببخشید عزیزم تو دوران پریود با معاقشه ارضاشون کن
0
1404/10/20
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
یعنی فقط تا تخمک گذاری رابطه دارین؟
خب معلومه اینطور فاصله زیاد میشه و شاکی میشه.
اون دوهفته ک پریود نیستی رابطه داشته باشین و ۱۰ روز پریودیت رو استراحت کنه
خب معلومه اینطور فاصله زیاد میشه و شاکی میشه.
اون دوهفته ک پریود نیستی رابطه داشته باشین و ۱۰ روز پریودیت رو استراحت کنه
0
1404/10/20
فتانه مامان یه کوچولو
ولش کن اهمیت نده
0
1404/10/20
سوال کننده
چون پشت هم رابطه داره بعدش که میگم با هم باشیم میگه کمرم درد گرفته. 🫤
0
1404/10/20
مامان فاطمه
وای از دست این مردا 🤣🤣
0
1404/10/20
Feri 🙃🤩☹️
سلام 🤩🤩
برگشتی 💐💐💐
برگشتی 💐💐💐
0
1404/10/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
مفنامیک اسید هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید ولی این مساله باید علت یابی گردد سونوگرافی جهت چک ضخامت اندومتر و آزمایش هورمونی انجام دهید چون مصرف مکرر مفنامیک اسید ممکن است روی تخمک گذاری تاثیر منفی داشته باشد
مفنامیک اسید هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید ولی این مساله باید علت یابی گردد سونوگرافی جهت چک ضخامت اندومتر و آزمایش هورمونی انجام دهید چون مصرف مکرر مفنامیک اسید ممکن است روی تخمک گذاری تاثیر منفی داشته باشد
0
1404/10/21
سوال کننده
خانم دکتر هم آزمایش هورمونی دادم هم سونو
0
1404/10/21
سوال کننده

0
1404/10/21
سوال کننده

0
1404/10/21
سوال کننده

0
1404/10/21
سوال کننده

0
1404/10/21
سوال کننده

0
1404/10/21
سوال کننده
خانم دکتر ۸ سال پیش یک ورق قرص ال دی خوردم بعد پریودم دیگه ۱۰ روزه شد
0
1404/10/21
سوال کننده

این هم سونو ماه پیش دادم
0
1404/10/21
پزشک اوما
روز چندم سیکل انجام شده ؟آزمایش هورمونی چطور؟ بابت ذخیره کم آهن مکمل میخورید ؟
0
1404/10/21
سوال کننده
آزمایش را روز ۳ سیکل انجام دادم . دکتر یک ماه بهم آهن داد ولی گفت دیگه قطع کنم
0
1404/10/21
سوال کننده
سونو هم ماه پیش روز ۱۲ سیکل بود
0
1404/10/21
پزشک اوما
نام مکمل آهن مصرفی چه بوده ؟
0
1404/10/21
پزشک اوما
سیکل ها چند روزه هست
0
1404/10/21
سوال کننده
فرفولیک
0
1404/10/21
سوال کننده
الان ۳ ماهه با دوفامد ۲۹ روزه شدم ولی قبلش نامنظم بودم
0
1404/10/21
پزشک اوما
جانم سوال آخر اینکه قبل و مصرف دوفامد طول خونریزی همین ده روز بود؟
0
1404/10/21
سوال کننده
بله خانم دکتر الان ۸ ساله
0
1404/10/22
پزشک اوما
جانم فعلا مفنامیک اسید را شروع کنید ولی نهایتا تا روز 5 یا 6 سیکل بخورید که تخمک گذاری هم تحت تاثیر قرار نگیرد بنظر الگوی طبیعی سیکلتان هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



775

