سلام دکتر عزیز. من دوازدهم اردیبهشت باید پریود می شدم اما از از نهم تا همین الان فقط لکه بینی دارم و گاهی دل درد پریودی،واقعا خسته شدم از این وضعیت،ماه های پیش هم پریودم نامنظم شده بود اوایل سه روز زودتر می شدم اما از دو سه ماه پیش با ده روز تاخیر پریود می شدم این ماه هم که هیچی. روزی یک عدد قرص سولفاسالازین پانصد و دوتا سلکسیب مصرف می کنم به خاطر روماتیسم،ممکنه از عوارض سولفاسالازین باشه؟ دوتا هم بچه دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



283
1404/02/24


