Ooma
پرسش (1404/09/30):

مدفوع نوزادم چرا اینجوریه

گاهی مدفوعش حالت فرنی داره گاهی هم این مدلیه که تو عکس میفرستم نفخ و گاز زیادیم داره
دو ماهشه
اینفاکول لاکتاز بی بی کر زینک سولفات و آد مصرف میکنه
وزن تولد ۲/۳۰۰
وزن الان ۴/۳۰۰
نارس ۳۵هفته
شیر خشک آپتامیل pdfمصرف میکنه

مدفوع نوزادم چرا اینجوریه
مدفوع نوزادم چرا اینجوریه
ببینید گاهی مدل بالاییه گاهی پایینی
اون تیکه های سفید تو عکس بالاییرم اولین باره میبینم
موقع شیر خوردن خیلی شکمش میپیچه و قرمز میشه زور میزنه میگوزه برای اینکه موقع شیر خوردن ازوم باشه صدای سشوار میزارم براش
voice:|~|639019149146408705|~|2025-12|~|0:06
بی بی کر پنج قطره
خیلی نگرانم خانم دکتر اون تیکه های سفید تو عکس چی هستن?
چرا گاهی اون مدلی میشه مدفوعش
میگم نکنه بعد از مدفوع ادرار کرده و ایونجوری جذب پوشک شده مدفوع
voice:|~|639019177872370507|~|2025-12|~|0:19
voice:|~|639019178377352735|~|2025-12|~|0:34
voice:|~|639019179086668205|~|2025-12|~|1:05
مدفوعش روزی یکبار هست و یا یک روز،درمیان
پس خداروشکر فعلا مورد نگران کننده ای نیست
voice:|~|639019202627405879|~|2025-12|~|0:22
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.