من دقیقا همچین حسی رو دارم....ولی طول سرویکسم از رو شکم خوب بوده....دکترم واسم واژینال نوشته نمیدونم برم یا ن
حتماً سونو واژینالت رو برو عزیزم
اون دقیقتره
نگران نباش اصلا ولی حتما برو
هفته ای که هستی سونو واژینال هیچ ایرادی نداره ولی حتما برو. چون به شکمی اعتمادی نیس. ولی حتما پیش کسی برو که کار بلد باشه و درس اندازه بگیره که مشکلی پیش نیاد
الان طول سرویکسم رو از رو شکم زده ۴۴ من میگم اگه دقیق هم نباشه دیگه زیر ۳۰ که نیست هست؟
خیلییییییییییی میترسم
باور کن یه شیاف میزنم پدرم درمیاد
قبل بارداریم رفتم میدونم چجوریه ولی الان که شرایطم اینجوریه احساس میکنم اصلا نیمتونم
الان برم اندازه بزنه اگه خدایی نکرده عددش زیر ۳۰ باشه باید چیکار کرد؟
نه عزیزم
ولی تجربه من اینجوری بوده ک شکمی با واژینالم فرق داشت نگران نباش خیلی نیس فقط اون دقیقتره
چرا عزیزم مشکلی نبود
این احساس سنگینی رو من سر دخترمم داشتم ک تو سونو های اول هم مشکلی نبود یهو تو ۲۶ هفته دهانه رحم باز شد
البته دیدم اکثرا این حس رو دارن و مشکلی نبوده تا آخر بارداری
ولی خب نگران شدم