سلام دکتر جان خوبین 😔 من امروز رفتم سونو و اندازه ی اون کیسته حدودا دو برابر شده تو دو هفته .
سونوی قبلی ۴.۴ بود ک با متخصص جراح نوزادان حرف زدم گفت مشکلی نیست اما الان نمیدونم چی به چیه 😭 دکتر جان نیاز به ختم زودتر بارداری نیست ؟ چکار کنم استروژنم بیاد پایین ؟ گفت ده روز دیگه بیا آمپول بتات هم بزن زودتر
پرسش (1404/09/01):
بزرگ تر شدن کیست تخمدان جنینم
58
38
1404/09/01
سوال کننده
0
1404/09/01
سوال کننده

0
1404/09/01
سوال کننده

0
1404/09/01
پزشک اوما
voice:|~|638994197472754628|~|2025-11|~|0:05
0
1404/09/01
پزشک اوما
voice:|~|638994197856805491|~|2025-11|~|0:18
0
1404/09/01
پزشک اوما
voice:|~|638994229487071670|~|2025-11|~|0:05
0
1404/09/01
سوال کننده
نه دکتر جان بقیه موارد خوب بود خداروشکر ، امروز هم هزینه رو نقدی بردم مطب و نامه رو بهم دادن که اگه خدایی نکرده شرایط اورژانسی پیش اومد بیمارستان عرفان پذیرشم کنن .
من برا این رشد زیادش ناراحتم 😔 فشار به بقیه اعضا میاره دردش میگیره ؟ چندجا هم خوندم گفتن بزرگ بشه باعث چرخش تخمدان میشه و بعدا شاید باعث درآوردن تخمدانش بشه 😭 این چیزارو که میبینم آتیش میگیرم میگم خدایا ایندفعه که خیالم از نظر سرویکس و چسبندگی راحت شد باید این مشکل جدید پیش میومد
من برا این رشد زیادش ناراحتم 😔 فشار به بقیه اعضا میاره دردش میگیره ؟ چندجا هم خوندم گفتن بزرگ بشه باعث چرخش تخمدان میشه و بعدا شاید باعث درآوردن تخمدانش بشه 😭 این چیزارو که میبینم آتیش میگیرم میگم خدایا ایندفعه که خیالم از نظر سرویکس و چسبندگی راحت شد باید این مشکل جدید پیش میومد
0
1404/09/01
سوال کننده

اینم نامه
0
1404/09/01
سوال کننده
دکتر جان ببخشید تو جاده بودم
0
1404/09/01
سوال کننده
دکتر جان پنجشنبه با دکتر مولائیان تلفنی صحبت کردم و خیلی قاطع گفتن مشکلی نیست و نگران نباش ، یک هفته بعد از تولد میاریش من میبینمش ، ازشون پرسیدم نیازی نیست زودتر ختم بارداری بدن گفتن نه و حتی تا ۴۰ هفته و طبیعی هم میتونی زایمان کنی . اما الان با این ابعاد جدید نمیدونم نظرشون چیه
به دکتر نیرومنش هم گفتم نیازی به ختم زودتر هست گفتن نه و از اونطرف هم مشکلات نارسی رو داریم پس تاجایی که راه داره تلاش میکنیم که به هفته ۳۸ برسیم
به دکتر نیرومنش هم گفتم نیازی به ختم زودتر هست گفتن نه و از اونطرف هم مشکلات نارسی رو داریم پس تاجایی که راه داره تلاش میکنیم که به هفته ۳۸ برسیم
0
1404/09/01
پزشک اوما
voice:|~|638994280183649209|~|2025-11|~|1:45
0
1404/09/01
سوال کننده
نه دکتر جان کلا دکتر خودم هم از اول گفت سزارین ، اصلا اسمی از طبیعی نیورد . هزینه ای که امروز گرفت هم بخاطر سزارین بود .
عذر میخوام من چند بار گوش دادم متوجه نشدم کجا مشاوره تلفنی بگیرم با ایشون ؟ اسکایپ ؟
عذر میخوام من چند بار گوش دادم متوجه نشدم کجا مشاوره تلفنی بگیرم با ایشون ؟ اسکایپ ؟
0
1404/09/01
سوال کننده
به خدا اگه خیالم راحت باشه که بعدش درمان میشه حتی با جراحی که میگن جراحیش راحت و سبکه بازم قلبم آروم میگیره 😔
0
1404/09/01
پزشک اوما
voice:|~|638994481653730590|~|2025-11|~|0:38
0
1404/09/01
پزشک اوما
voice:|~|638994481843349634|~|2025-11|~|0:16
0
1404/09/02
سوال کننده
قربونت برم انقد مهربونی 🥲🥺 خیلی ممنون از لطفی که بهم داری
چشم من دیروز زوپ و دکتر ساینا و گوگل نگاه کردم نداشتن امروز بازم سرچ میکنم اگه نبود مزاحمت میشم دکتر جانم
چشم من دیروز زوپ و دکتر ساینا و گوگل نگاه کردم نداشتن امروز بازم سرچ میکنم اگه نبود مزاحمت میشم دکتر جانم
0
1404/09/02
سوال کننده
خداروشکر 🥲🥲🥲🥲 به خدا تو هر مسئله ای وقتی شما میگی چیزی نیست من خیلیییییی دلم گرم میشه
0
1404/09/02
پزشک اوما
voice:|~|638994991388491340|~|2025-11|~|1:02
0
1404/09/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
0
1404/09/02
سوال کننده
دورت بگردم دکتر مهربونم الهی آمیییین 🥺🥲 امروز رفتیم آتلیه عکس یادگاری بگیریم به خدا هر دفعه چشمم به شوهرم میفتاد گریم میگرفت انقد که مظلومه و انقد که تو این سالها کنار من غصه خورد و اذیت شد 😭 فقط گفتم خدایا دخترشو بهش ببخش دلشو شاد کن بعد از ۸ سال 😭 الهی به حق این شب عزیز خدا بهترینهارو سرراهت قرار بده و خانواده رو برات حفظ کنه قلبم 🫂 همینجور که قوت قلب مایی خدا برات جبران کنه 🤍
0
1404/09/02
سوال کننده
دکتر جان من هر جا میگردم ویزیت آنلاین دکتر حنطوش زاده رو پیدا نمیکنم ، اگه زحمتی نیست که میدونم هست برام شماره رو میفرستین ؟ با اینکه خیالمو راحت کردین خودتون ولی بازم یه مشورت بگیرم اگه بشه
0
1404/09/02
سوال کننده

قربونت من قرار بود تو این تاپیک عکس بفرستم ولی دیگه نیومدین 🫠
0
1404/09/05
پزشک اوما
voice:|~|638997751236300674|~|2025-11|~|2:01
0
1404/09/05
پزشک اوما
+989056218310
0
1404/09/05
پزشک اوما
+989128337622
1
1404/09/05
پزشک اوما
voice:|~|638997752760265524|~|2025-11|~|0:32
1
1404/09/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|102
0
1404/09/05
سوال کننده
قربونت برم ممنون از لطفت دکتر مهربونم 🫂😍🥺 چشم حتما زنگ میزنم و امیدوارم ویزیت آنلاین بهم بدن . خیلی ممنون که پیگیر بودی قلبم 🫂🥲 واقعا نمیدونم چجوری تشکر کنم
0
1404/09/05
سوال کننده
چشممممم
0
1404/09/05
سوال کننده
سلام عزیزم برای ویزیت آنلاین به شماره 09056218310 پیام بدید یا از سایت توراهی اقدام کنید
0
1404/09/05
سوال کننده
دکتر جان این جوابشون بود 👆🏻
گفتم شاید به درد بخوره ☺️😘🤍
گفتم شاید به درد بخوره ☺️😘🤍
0
1404/09/05
پزشک اوما
voice:|~|638997787113506683|~|2025-11|~|1:05
0
1404/09/05
سوال کننده
چشم دکتر جان 🫂 خیلی ممنون و امیدوارم خیر و برکت به زندگیتون بباره 🤍🌻 همینجور که کنار ما هستی خدا کنارتون باشه
1
1404/09/07
پزشک اوما
voice:|~|638999391284946971|~|2025-11|~|0:14
1
1404/09/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




