سلام مامانا من واقعا دیگ نمیدونم چیکار کنم .
شوهر صبح ساعت ۸ میره درمغازه تا ۱۲ شب .دخترمم ک هنوز کوچیکه .رفت امدی هم با کسی ندارم ک بگم کثیف شده خونم .شبا ک شوهرم میاد شام ک میخوریم دخترمو نگه میداره من کارای خون رو انجام میدم .از گردگیری ظرف شستن جارو تا سرویس حموم ..
شب ک میخابیم دخترم ۱۲ ظهر بیدار میشه .دوباره من میفتم بجون خونه .دوباره همین کارارو انجام میدم روزی دوبار میرم حموم تا یکم عرق میکنم میرم خودمو میندازم حموم .روزی چند بار دست صورت دخترم میشورم ...دخترم ۳ باز میخابه من شام ک بار میزارم فک میکنم باز دوباره خونه کثیف شد دوباره جارو گردگیری .دستشویی حموم میشورم .نزدیکایی ک شوهرم میخاد بیاد خونه .بازم همین کارو میکنم اخر شبم همین کارو میکنم ..واقعا دخترم نق میزنه من بازم ب کار خودم میرسم .خسته شدم واقعا ..کل روزا من همش درحال تمیز کاریم شبا ک میخام بخابم از پا درد خوابم نمیبرع .
خیلی دوست بی خیال باشم ولی نمیتونم .همش فک مبکنم خونم کثیف من ک ب سال خونه دارم .دوبار شامپو فرش .دوبار پرده خونمو شستم ..
خواهرم دوسال خونه دار هنوز هیچ کاری نکرده .ولی خونش برق میزنه .
راهنماییم کنید چیکار کنم
پرسش (1404/08/02):
وسواسی بیش از حد .
1072
171
1404/08/02
سوال کننده
4
1404/08/02
الف پ
سلام عزیزم فقط ب خودت ضربه میزنه
0
1404/08/02
سوال کننده
چه غلط املایی دارم ..
ی سال خونه دارم
ی سال خونه دارم
0
1404/08/02
الف پ
ب خودت بیا من اگ جایی تو بودم ماهی ۲ بار جارومیکشیدم تمیزی خوبه ولی اندازه
0
1404/08/02
سوال کننده
واقعا درمونده شدم .خیلی خودم خسته شدم
3
1404/08/02
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
ماشالله به این حوصله ...
ی چند روزی نمیای خونه ما زهرا 😂
ی چند روزی نمیای خونه ما زهرا 😂
10
1404/08/02
sara *
الان جوونی میتونی راحت کاراتو کنی ب این فکرکن سنت بالا بره کسی نیست از دیسک کمرو... ب دادت برسه
دخترت چندسال دیگ بزرگ میشه غرق خودش میشه الان میتونی باهاش وقت بگذرونی و بازی کنی
تمیزی خوبه ولی ب اندازه نهایت تو هفته دوبار تمیزکاری کن اینطوری فقط ب خودت اسیب میزنی
دخترت چندسال دیگ بزرگ میشه غرق خودش میشه الان میتونی باهاش وقت بگذرونی و بازی کنی
تمیزی خوبه ولی ب اندازه نهایت تو هفته دوبار تمیزکاری کن اینطوری فقط ب خودت اسیب میزنی
0
1404/08/02
سوال کننده
ن مرضیه حوصله نیست واقعا .خیلی خسته شدم از این همه کار
0
1404/08/02
الف پ
😂😂😂رها کن خواهر چخبره
5
1404/08/02
الف پ
شبا شوهرت میاد وقتتو بزار برای بچه ات و شوهرت
خونه فرار نمیکنه والا کار خونه ک تمومی نداره
خونه فرار نمیکنه والا کار خونه ک تمومی نداره
0
1404/08/02
سوال کننده
همش دارم دقیقا ب همین فک میکنم ک الان از بزرگ شدن دخترم لذت ببرم ولی جوری شدم ک خونه اولویت شد برام
1
1404/08/02
سوال کننده
واقعا ب همه حرفایی ک زدین فک کردم مثلا اگ ابکش برنج نشورم میگم ولش کن بزار دخترمو نگه دارم وقتی کنار دخترم میشینم .کل فکرم میشه اون ابکشه 😂
0
1404/08/02
sara *
اشتباه نکن خدایی نکرده مریض میشی کار تا اخر عمرت هست بچسب ب بچه ات از زندگیت لذت ببر
0
1404/08/02
الف پ
😕😕😂بیکاری ها
0
1404/08/02
سوال کننده
بخدا خیلی دوست دارم بیکار باشم ولی لامصب نمیزاره 😂😂
0
1404/08/02
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
میدونم عزیزم .... خیلی بده اینجوری
همین ک خودت قبول داری وسواسی، بزرگترین قدم در رابطه با کمک ب خودت و برداشتی
همین ک خودت قبول داری وسواسی، بزرگترین قدم در رابطه با کمک ب خودت و برداشتی
2
1404/08/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
کاش یکمم من اینجوری بودم😁
0
1404/08/02
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
ب نظر من در طول روز کاراتو انجام بده ک شوهرت اومد فقط بمونه ظرفا شام ...دیگه نچسب ب گردگیری و سرویسا...
هفته ای دو بار جارو بزن ....
سرویس و صبح ب صبح بشور ...ی آب خالی
من از خدامه وقت اضاف بیارم و فقط با بچه هام وقت بگذرونم ...
من کل روز و تقریبا تو بدو بدوام ..... فقط واسه ی مرتب کردن و غذا و ظرف ...ما بقی وقتمم ک میرم سرکار ..وقتیم میام اصلا حال ندارم جارو بزنم ...این میشه ک هفته ای دو بار جارو میزنم .....
هفته ای دو بار جارو بزن ....
سرویس و صبح ب صبح بشور ...ی آب خالی
من از خدامه وقت اضاف بیارم و فقط با بچه هام وقت بگذرونم ...
من کل روز و تقریبا تو بدو بدوام ..... فقط واسه ی مرتب کردن و غذا و ظرف ...ما بقی وقتمم ک میرم سرکار ..وقتیم میام اصلا حال ندارم جارو بزنم ...این میشه ک هفته ای دو بار جارو میزنم .....
2
1404/08/02
Zahra Nasiri
ایناهمش بخاطر تنهایی و توخونه موندنه مغزت داره یجوری خلاشوبا تمیزکاری پرمیکنه سعی کن ازهمین الان بزاری کنار وگرنه مثل من بیچاره میشی واسه من که دیگه درد بی درمون شده
0
1404/08/02
سوال کننده
اتفاقا خیلی دنبال شما بودم تو تایپیکا .
شما چیکار میکنی
شما چیکار میکنی
1
1404/08/02
سوال کننده
منظورم شما بودی عزیزم
0
1404/08/02
سوال کننده
خداکنه واقعا بتونم بزارمش کنار
0
1404/08/02
سوال کننده
من همیشه وقتی میدیدم کسی اینجوریه میگفتم خوشبحالش
اینقدر تمیز ولی الان میگم ن بدترین چیزیه
اینقدر تمیز ولی الان میگم ن بدترین چیزیه
0
1404/08/02
سوال کننده
شبا ک تمیز میکنم میگم خوب خوبه دیگ فردا راحتم
باز صبح فک میکنم ی سال تمیز نکردم .میدونی خودم بخدا میرم دستمال مشکی میارم میگم بزا ببینم خاک داره .مثلا رو جا کفشی یکم دستمال مبکشم میبینم یکم فقط گرد هست دوباره همه رو میسابم
باز صبح فک میکنم ی سال تمیز نکردم .میدونی خودم بخدا میرم دستمال مشکی میارم میگم بزا ببینم خاک داره .مثلا رو جا کفشی یکم دستمال مبکشم میبینم یکم فقط گرد هست دوباره همه رو میسابم
0
1404/08/02
Zahra Nasiri
خیلی روخودم کارمیکنم ولی خیلی موفق نبودم
0
1404/08/02
Zahra Nasiri
اینجور وسواس ۵۰درصدش تمیزیه ۵۰درصددیگش فشار روحی روانیه مغز مشکل داره بیمارشده و به درستی عمل نمیکنه بیش ازحد کارمیکنه بیش ازحدفکرمیکنه
0
1404/08/02
Zahra Nasiri
پیشرفتایی داشتم ولی اینکه کامل درمان بشم برای من غیرممکنه
0
1404/08/02
sahar .
اگر قبلا اینجوری نبودی و تازگی اینجوری شدی میتونه ریشه در مشکلات دیگه ای مثل افسردگی داشته باشه . باید اون حل بشه اول بهتره با یه روانشناس خوب حتی انلاین صحبت کنی کمکت کنه مشکلت چیزی سختی نیست الان که اوکی نشه ولی مطمان باش طولانی شه وسواست نه فقط تمیزی به انواع وسواس دچار میشی و الانم که دخترت داره تو رو میبینه روش شدیدا تاثیر میزاره و اون دیگه خیلی براش سخت میشه در آینده
1
1404/08/02
مامان رادمهر
سلام عزیزم لطفا به روانپزشک مراجعه کن.
من خودم وسواس فکری دارم مدتهاس که زیر نظر روانپزشک هستم.
الان شاید برات مسئله ی جسمی ایجاد نکنه ولی اگر به همین شیوه ادامه بدی(طبق گفته خودتون همین الانم شبا پادرد داری)
یکی دو سال آینده به بدنت واقعا آسیب میزنی
من خودم وسواس فکری دارم مدتهاس که زیر نظر روانپزشک هستم.
الان شاید برات مسئله ی جسمی ایجاد نکنه ولی اگر به همین شیوه ادامه بدی(طبق گفته خودتون همین الانم شبا پادرد داری)
یکی دو سال آینده به بدنت واقعا آسیب میزنی
1
1404/08/02
مامان رادمهر
کوچولوتون هنوز به سن ریخت و پاش کردن نرسیده
تو یه سنی همه بچه ها دوست دارن دورشونو پر کنن از اسباب بازی
تمایل به مستقل غذا خوردن پیدا میکننن بنابراین کثیف کاریاشون موقع وعده های غذایی بیشتر میشه و...
اینجوری شما باید تمام روز فقط بشوری و بسابی.
تو یه سنی همه بچه ها دوست دارن دورشونو پر کنن از اسباب بازی
تمایل به مستقل غذا خوردن پیدا میکننن بنابراین کثیف کاریاشون موقع وعده های غذایی بیشتر میشه و...
اینجوری شما باید تمام روز فقط بشوری و بسابی.
0
1404/08/02
saf farah
چون شوهرت اصلا خونه نیست و دنبال کاره شما هم میخایید خودتون را مشغول کار کنی. باید کم کم بزاری کنار. مثلا اگر میخایی گرد گیری کنی به خودت غلبه کن اصلا سراغ دستمال نرو بجاش بچتو بردار ببر پیاده روی یا خانه بازی
0
1404/08/02
فهیمه N
حالا ما دو نفریم من دوهفته یکبار خونه رو جارو میکنم
سه روز یکبار گرد گیری
سرویس هم هر موقع کثیف شد
حموم ماهی بکیار
حس شلختگی بهم دست داد با تایپیکت
😂😂😂😂😂
سه روز یکبار گرد گیری
سرویس هم هر موقع کثیف شد
حموم ماهی بکیار
حس شلختگی بهم دست داد با تایپیکت
😂😂😂😂😂
0
1404/08/02
mom(N) 😌😌
🚶♀🚶♀دقیقا منم
0
1404/08/02
sara .
ببین بنظرم ک برو مشاور و اینکه برا خودت سرگرمی درست برو بیرون برو خرید و...
حداقل شبا شامو ببرید پارکی جایی بخورید با شوهدت برید یه دوری بزنید ک وقت فک کردن به تنیزی کثیفی بیخودی رو نداشته باشی
حداقل شبا شامو ببرید پارکی جایی بخورید با شوهدت برید یه دوری بزنید ک وقت فک کردن به تنیزی کثیفی بیخودی رو نداشته باشی
0
1404/08/02
sara .
تمیزی
0
1404/08/02
روشنا ...
وااای من فقط خوندم و جای تو کلافه و خسته شدم، چه خبره دختر اینهمه تمیزکاری؟؟؟؟ قطعاااا خونه تمیزه تو وسواس گرفتی
0
1404/08/02
روشنا ...
منم همینم بخدا 😑🤣
0
1404/08/02
سوال کننده
عزیزم ..درکت میکنم .
0
1404/08/02
سوال کننده
از مجردی اینجور بودم .ولی تقریبا ۱ ماهی میشه ک خیلی شدیدتر شد
0
1404/08/02
سوال کننده
اره الان بعضی روزا ک خسته میشیم فک میکنم در اینده ن چندان دور ارتمیس ک بزرگتر بشه من چجوری برسم ب کارا
0
1404/08/02
سوال کننده
دقیقا
0
1404/08/02
سوال کننده
😂😂عزیزم .ن خیلی بده .همینجور شما ادامه بده ب برنامه ریزیت
1
1404/08/02
سوال کننده
🤦🤦
0
1404/08/02
سوال کننده
اره ابجیمم میگ من وقتی حس میکنم خونم کثیفه میرم بیرون .ولی من .نمیتونم ب دلایلی
1
1404/08/02
سوال کننده
ببین مثلا من تمیز کردم بعد ب خودم میگم خوب این همه تمیز کردی کی گفت دستت درد نکنه یا مدال دادن بهت .باز ۳ ساعت بعد شروع میکنم 😐😐
1
1404/08/02
S@A رضاییان
واقعا هم همینه
کارخونه اصلا به چشم نمیاد
سعی کن کمترش کنی اینجوری خودت و بدن تو داغون میکنی دختر
تونستی پیش روانپزشک برو
کارخونه اصلا به چشم نمیاد
سعی کن کمترش کنی اینجوری خودت و بدن تو داغون میکنی دختر
تونستی پیش روانپزشک برو
0
1404/08/02
سپیده 🐣
زهرا من سوال برام پیش اومد شوهرت ساعت ۱۲ میاد خونه تو شروع میکنی تمیز کاری چند میرسی بخوابی؟؟؟ارتمیسو چند میخابونی؟؟دخترتو زود بخوابون اون تایمو با شوهرت باش کار چی تورو خدا
1
1404/08/02
سوال کننده
انشالله
0
1404/08/02
سوال کننده
تا بخوابم ۳ میشه.
ارتمیس ۲ ب تازگیا میخابع
چند شب خیلی تلاش کردم ۹ بخوابونمش باز ۱۰ بیدار میشد
ارتمیس ۲ ب تازگیا میخابع
چند شب خیلی تلاش کردم ۹ بخوابونمش باز ۱۰ بیدار میشد
1
1404/08/02
سپیده 🐣
نه نمیشه یهو ۹ بخوابونیش اول بیار یک بعد نیم ساعت نیم ساعت بیار عقب کم کم عادتش بده.اینطور نه صبحانه میخوره نه خوابش سر ساعته
1
1404/08/02
سوال کننده
عه چه ایده خوبی. بذهن خودم نرسید حتما همین کارو میکنم ممنونم ازت
0
1404/08/02
فهیمه N
شل کن لذت ببر
ولی جدی برو دکتر از پا میافتی دختر خوب
یه دل مشغولی برای خودت درست کن سرت بند بشه
و اینکه خونه خودت اینجوری یا خونه کسی هم میری داری این رفتار و
ولی جدی برو دکتر از پا میافتی دختر خوب
یه دل مشغولی برای خودت درست کن سرت بند بشه
و اینکه خونه خودت اینجوری یا خونه کسی هم میری داری این رفتار و
0
1404/08/02
سوال کننده
خونه همه
0
1404/08/02
سوال کننده
وقتی میرم خونه مامانم همشو میریزم دوباره میچینم😂
0
1404/08/02
سوال کننده
خونه مادرشوهرمم
0
1404/08/02
S@A رضاییان
وااای🥴🤦🏻♀️
2
1404/08/02
بانو بزرگی
بی زحمت یه سر بیا اینجا آرتمیس رو هم با جون و دل نگه میدارم😀
2
1404/08/02
مهربانو ❤️
من بعضی وقتا ظرفارو مثل کوه تو سینک پر میکنم هر موقعه بتونم میشورم😅
0
1404/08/02
فهیمه N
اوه خیلی دیگه اذیت میشی پیگیرش باش
0
1404/08/02
فهیمه N
من خونه مادر شوهرم دست ب هیچی نمیزنم حتی ظرفم نمیشورم 😂😂😂
0
1404/08/03
S@A رضاییان
🤣🤣بنده خدا
2
1404/08/03
S@A رضاییان
منم اصلا کاری نمیکنم
نهایتش خیلی کمک بکنم غذا کشیدن یا سفره پهن کردن و جمع کرده😐😂
نهایتش خیلی کمک بکنم غذا کشیدن یا سفره پهن کردن و جمع کرده😐😂
0
1404/08/03
🤱maryam flh
دختر تو دیونه ای ، بخدا این روزا دیگه برنمیگرده
ببین خودت خونه رو کثیف کن فقط اینطوری میتونی حالتو بهتر کنی
ظرفارو نشور شام خوردی بشین کنار شوهر و بچت
یه عالمه اسباب بازی بریز رو زمین با بچه بشین ساعت ها با اون اسباب بازی ها بازی کنین
به قول بقیه تو هم همراه بچه ات بچه شو بفکر هیچی نباش
به این فکر کن با تمییزی به کجا میخوای برسی بهت جام کدوم طلا رو میدن بهت
ببین منم مثل بقیه خونمو تمییز میکنم و کارامو میکنم ولی نه مثل تو
ببین خودت خونه رو کثیف کن فقط اینطوری میتونی حالتو بهتر کنی
ظرفارو نشور شام خوردی بشین کنار شوهر و بچت
یه عالمه اسباب بازی بریز رو زمین با بچه بشین ساعت ها با اون اسباب بازی ها بازی کنین
به قول بقیه تو هم همراه بچه ات بچه شو بفکر هیچی نباش
به این فکر کن با تمییزی به کجا میخوای برسی بهت جام کدوم طلا رو میدن بهت
ببین منم مثل بقیه خونمو تمییز میکنم و کارامو میکنم ولی نه مثل تو
0
1404/08/03
🤱maryam flh
من دلم میخواد فقط خونه مامانم برم که یکم استراحت کنم نه اینکه اونجا هم برم کار کنم😐
خونه مادرشوهرم برم یه ظرف میشورم همین فقط
خونه مادرشوهرم برم یه ظرف میشورم همین فقط
0
1404/08/03
سوال کننده
چشم غصه چی میخوری
0
1404/08/03
سوال کننده
من ی لیوان ک میخام بشورم کل سینکو مایع میزنم
0
1404/08/03
سوال کننده
اره واقعا
0
1404/08/03
سوال کننده
نه من ااینجور نیستم من مثلا اگ دخترم اب بخوره اگ چندتا لیوان یا ظرف تو سینکشون باشه همرو باهم میشورم
0
1404/08/03
سوال کننده
اره واقعا خیلی دوست دارم اینجوری بشه .
دیشب ظرفا شستم .دستمال برداشتم .گردگیری کنم کابینت گاز ک پاک کردم .گفتم خوب فردا همینارو انجام بده .
دیگ. هیچ کاری نکردم
دیشب ظرفا شستم .دستمال برداشتم .گردگیری کنم کابینت گاز ک پاک کردم .گفتم خوب فردا همینارو انجام بده .
دیگ. هیچ کاری نکردم
0
1404/08/03
پشتیبانی اوما
سلام عزیزم 🌸
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسشهایی که به صورت تخصصی مطرح میشن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخگویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمیکنید
طبق قوانین بخش پرسش و پاسخ اپلیکیشن اوما، پرسشهایی که به صورت تخصصی مطرح میشن، باید خطاب به دکتر نوشته بشن.
در غیر این صورت چون امکان پاسخگویی سایر کاربران هم وجود داره، پاسخی از طرف دکتر دریافت نمیکنید
0
1404/08/03
سوال کننده
اها ممنون
1
1404/08/03
مـــ💞ـــرضیه .
واااای من جای شما خسته شدم 😅
چقدر سخته اینمدلی
چقدر سخته اینمدلی
1
1404/08/03
طهورا 💚
عزیزم
بچت بازی با تو رو میخواد محبت و توجه از سوی تو رو میخواد
نه خونه برق زده رو ...
گرچه شما فکر میکنی همه کارها بخاطر بچست
ولی اون این جور فکر نمیکنه
چند بار بیخیال باشی عادت میکنی
بالاخره خونه بچه دار با بچه ندار فرق داره دیکه نه؟ وگرنه یه نفر این وسط متلاشی شده از خستگی
بچت بازی با تو رو میخواد محبت و توجه از سوی تو رو میخواد
نه خونه برق زده رو ...
گرچه شما فکر میکنی همه کارها بخاطر بچست
ولی اون این جور فکر نمیکنه
چند بار بیخیال باشی عادت میکنی
بالاخره خونه بچه دار با بچه ندار فرق داره دیکه نه؟ وگرنه یه نفر این وسط متلاشی شده از خستگی
0
1404/08/03
فهیمه N
من خونه مامانمم کمکش میکنم در حد ب غذا سر بزنم یا ظرف بشورم
ولی خونه مادرشوهرم هیچکار نمیکنم چون اصلا ادم نیست
ولی خونه مادرشوهرم هیچکار نمیکنم چون اصلا ادم نیست
0
1404/08/03
شهرزاد 🍃
من از وقتی بچه دار شدم ب خدا ک اگه برسم ماهی ی بار جارو برقی بکشم
الان ی هفته س دارم برنامه ریزی میکنم در ورودی رو تمیز کنم وقت نمیکنم
چون تمام وقتمو برا پسرم گذاشتم
ب نظرم بچه ها خیییییلی مهم ترن
الان بیشتر وقتتو باید برا بچه بزاری
الان ی هفته س دارم برنامه ریزی میکنم در ورودی رو تمیز کنم وقت نمیکنم
چون تمام وقتمو برا پسرم گذاشتم
ب نظرم بچه ها خیییییلی مهم ترن
الان بیشتر وقتتو باید برا بچه بزاری
0
1404/08/03
شهرزاد 🍃
بچه ت بعدا اصلا یادش نمیاد خونه تون کثیف بود یا تمیز
سرویس برق میزد یا نه
ولی اینکه تو چطوری باهاش وقت گذروندی رو خوب یادش میمونه
اگه دقت کنی ساعت خواب بچه تم کلا بهم خورده
ساعت ۲ اصلا زمان مناسبی برای خواب بچه نیس
بچه این سنی نهایتا ۱۰ دیگه باید خواب عمیق باشه
حتما ی مشاوره برو
اذیت میشی اینجوری
سرویس برق میزد یا نه
ولی اینکه تو چطوری باهاش وقت گذروندی رو خوب یادش میمونه
اگه دقت کنی ساعت خواب بچه تم کلا بهم خورده
ساعت ۲ اصلا زمان مناسبی برای خواب بچه نیس
بچه این سنی نهایتا ۱۰ دیگه باید خواب عمیق باشه
حتما ی مشاوره برو
اذیت میشی اینجوری
0
1404/08/03
سوال کننده
بله متاسفانه
0
1404/08/03
سوال کننده
درسته عزیزم حرفات انشالله ک بتونم بزارمش کنار .
0
1404/08/03
سوال کننده
من برنامه ریزی داشتم .ک مثلا چند شنبه تمیز کنم .ولی خوب من دست خودم نیست دیگ هر روز میدیدی .جارو دستمه
0
1404/08/03
سوال کننده
واقعا خیلی دلم برا بچم میسوزه .خیلی دوست دارم ترک کنم این عادتو
بالاتر هم گفتم دیشب هیچ کاری انجام ندادم .ولی باز امروز از ساعت ۸نیم بیدار شدم .تمیز کردم .
بالاتر هم گفتم دیشب هیچ کاری انجام ندادم .ولی باز امروز از ساعت ۸نیم بیدار شدم .تمیز کردم .
0
1404/08/03
مامان🐣🐣🐣 .
یکم بزرگتر بشه بهت بچسبه دیگه خود به خود نمیتونی به کارات برسی راحت میشی
0
1404/08/03
sara .
عزیزم هرچه زودتر باید بری مشاوره و اینکه برا خودت سرگرمی درست کنی وگرنه خدای نکرده بدتر میشی و باعث اذیت خودت و قطعا اطرافیانم میشی چون مثلا چه لزومی داره بری خونه کسی بشور بساب کنی؟
یا فردا بچه بزرگتر میشه هی میخوای بش بگی برو حموم این کثیفه این تمیزه و بچه اذیت میشه؟
غیر مشکلات جسمی ک برا خودت بوجود میاره بعدا
یا فردا بچه بزرگتر میشه هی میخوای بش بگی برو حموم این کثیفه این تمیزه و بچه اذیت میشه؟
غیر مشکلات جسمی ک برا خودت بوجود میاره بعدا
0
1404/08/03
sara .
فک هزینه آب و مواد شوینده رو بکنی شاید یکم کمتر تمیزکاری اضافه بکنی😬😁
0
1404/08/03
سوال کننده
اره واقعا
0
1404/08/03
سوال کننده
از شوینده ک نگو .خیلی استفاذه میشه واقعا
0
1404/08/03
Zahra Nasiri
من شویندها روبرای شستشوکه هیچ میخورم😂😂
0
1404/08/03
Zahra Nasiri
تو۲۰ روز ۹۰۰تومن پول اب اومده برامون نوشته بدمصرف🤦♀️
0
1404/08/03
مـــ💞ـــرضیه .
خوبه دیگه باید کم کم بزاری کنار یکدفعه که نمیشه.
دیشب تمیز نکردی بنظرم چند روز همین روال پیش برو تمیزکاری شب رو حذف کن بجاش با خونواده وقت بگذرون برید بیرون پارک یا هرکاری که حالتون رو خوب میکنه.
بعد از چند روز باز تمیزی یه ساعت دیگه رو حذف کن تا برسی به حداقل روزی یکبار تمیزکاری. تازه روزی یبارم زیاده 😅
دیشب تمیز نکردی بنظرم چند روز همین روال پیش برو تمیزکاری شب رو حذف کن بجاش با خونواده وقت بگذرون برید بیرون پارک یا هرکاری که حالتون رو خوب میکنه.
بعد از چند روز باز تمیزی یه ساعت دیگه رو حذف کن تا برسی به حداقل روزی یکبار تمیزکاری. تازه روزی یبارم زیاده 😅
0
1404/08/03
سوال کننده
عزیزم 😂😂
0
1404/08/03
سوال کننده
خوب دیشب تمیز نکردم بجاش امروز از ۸نیم تا ۱۲ کار کردم🤦🤦
0
1404/08/03
مـــ💞ـــرضیه .
خب صبح تمیز کردی باز شب هم دوباره تمیز میکنی؟
0
1404/08/03
سوال کننده
فعلا ک نشستم
ولی امشب میدونم چون غذام سرخ کردنیه .باز تمیز میکنم
ولی امشب میدونم چون غذام سرخ کردنیه .باز تمیز میکنم
0
1404/08/03
مـــ💞ـــرضیه .
وقتی دخترت بزرگتر بشه راه بیفته میخوای چکار کنی!
دختر من الان اینقدرررر ریخت و پاش داره که بیا و ببین. خوراکی میگیره دستش تو خونه میچرخه.
دختر من الان اینقدرررر ریخت و پاش داره که بیا و ببین. خوراکی میگیره دستش تو خونه میچرخه.
0
1404/08/03
سوال کننده
من الان دخترم میزارم تو روروئک وقتی از رو روفرشی میره منم دنبالش میرم مرتب میکنم 🙃
0
1404/08/03
مـــ💞ـــرضیه .
نکن دیگه بزار دوباره فردا صبح تمیز کن. وعده شب رو حذف کن کم کم بزار کنار
0
1404/08/03
سوال کننده
اگ بتونم واقعا خیلی خوبه .
من بیشتر پادردم اذیتم میکنه تا کار خونه
من بیشتر پادردم اذیتم میکنه تا کار خونه
0
1404/08/03
مـــ💞ـــرضیه .
سنی نداری که دختر از الان پادرد گرفتی 🥺
0
1404/08/03
سوال کننده
اره متاسفانه
0
1404/08/04
Zahra Nasiri
ازذهنت دور کن ببین دخترت راه بیوفته شلوغ کاری کنه بدترمیشی غذاخوردنش با ریختوپاش باشه دیوونه میشی ازپوشک بگیریش بایدقیداعصابتوبزنی پس ازهمین الان ازکاردست بکش به کثیفی فکرنکن هرچقدرفکرکنی بدتره وای من که دلم میخوادمغزموپاک کنم ازفکرکردن
0
1404/08/04
Zahra Nasiri
الان پاهات دردمیاد خب بعدها یجوری میشه مغزت دردمیادمن این روزارو گذروندم و میگذرونم بعضی روزا احساس میکردم مغزم دردمیاد دلم میخواست سرموبکوبم به دیوار به دردجسمی راضی بودم ولی جوری شده بودم دردجسمی روحس نمیکردم فقط میخواستم کارمو انجام بدم حتی اگه جونم درمیومد ببین دیگه تاچه حدجنون میگرفتم ولی من خیلی دلم میخوادراحت زندگی کنم اسایش دارم خانواده خوب دارم ولی این وسواس لعنتی ارامشوازم گرفته خودم دیگه خسته شدم دارم ازخودم دورش میکنم توام تا از این رفتارا متنفرنشی نمیتونی رهاش کنی
فکرنکن پادردو کمردرد و کلا دردجسمی تورو متوقف میکنه نه هرگزجوری میشه که باهردردی میگی فقط کاری که مغزم میگه انجام بدم پس روی تفکرت کارکن مغزتواروم کن زیادخونه نمون تنهانمون این دوتاواسه وسواس سمن
فکرنکن پادردو کمردرد و کلا دردجسمی تورو متوقف میکنه نه هرگزجوری میشه که باهردردی میگی فقط کاری که مغزم میگه انجام بدم پس روی تفکرت کارکن مغزتواروم کن زیادخونه نمون تنهانمون این دوتاواسه وسواس سمن
0
1404/08/04
بانو بزرگی
تور مسافرتی براش تدارک دیدم😂😂😂😂😂😂
0
1404/08/04
بانو بزرگی
هیچ والا🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/08/04
بانو بزرگی
عه😒نیا بابا شوینده ها گرونن پولامون به چوخ میره🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/08/04
S@A رضاییان
اونم چه توری همراه با بیگاری 😂
1
1404/08/04
S@A رضاییان
😂😂😂😂
0
1404/08/04
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
تف د ریت بانو😂😂😂
0
1404/08/04
بانو بزرگی
هم سیاحته هم زیارت🤣🤣🤣🤣
0
1404/08/04
بانو بزرگی
چکارم داری🤣🤣🤣
0
1404/08/04
بانو بزرگی
😁😂
0
1404/08/04
S@A رضاییان
خیلی 😂🤣
0
1404/08/04
بانو بزرگی
😂😂
0
1404/08/04
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
فقط اون تاپیک دیروز ک گفته بودن صبر کن بانو بیاد 😂😂
0
1404/08/04
بانو بزرگی
کدوم من ندیدم که؟😂😂😂😂😂
0
1404/08/04
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
نمیدونم خبر از یکی میخواستن بگیرن .....آوا بود کی بود
0
1404/08/04
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
یکی اومد گفت بزا بانو بیاد اون از همه خبر داره😂
0
1404/08/04
بانو بزرگی
اها اره اونو دیدم🤣🤣🤣🤣🤣
0
1404/08/04
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
الحمدلله 😂
0
1404/08/04
بانو بزرگی
فدات 😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




