Ooma
پرسش (1404/07/24):

سرفه و بی قراری بصورت یهویی

خانم دکتر سلام روزتون بخیر
دخترم دیشب یهو شروع کرد به سرفه کردن
و گریه کردن
انگار نمیتونه آب دهنش ُ قورت بده من اینطوری حس میکنم
یا حالت رفلاکس مانند.
بهش شربت کوریزان قبلا دکتر داده بود
از اون ۲ سی سی دادم
پی دی کاف نخورد
میگن ایورامی شربت خوبی هست
چیکار کنم خانم دکتر
کل دیشب ُ نخوابید
همش سرفه کرد

خانم دکتر آبریزش بینی هم داره
voice:|~|638962107418235835|~|2025-10|~|0:15
voice:|~|638962107551835841|~|2025-10|~|0:7
سلام خانم دکتر
بنظرم خشک هست
یعنی خانم دکتر هم کوریزان بدم
هم پدی کاف
هم نیوتادین
نیوتادین دارم
voice:|~|638962120886026869|~|2025-10|~|0:35
voice:|~|638962122403733893|~|2025-10|~|0:19
voice:|~|638962123001556892|~|2025-10|~|0:13
voice:|~|638962130553754015|~|2025-10|~|0:22
voice:|~|638962147422586957|~|2025-10|~|0:9
باشه خانم دکتر
ممنونم
🥺❤️🌹
voice:|~|638962328634476664|~|2025-10|~|0:7
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.