یمقداری پول میخاد دستم بیاد بنطرتون بااون پول ماشین ظرفشویی بخرم یا حالا هرچند کم طلا؟؟
طلا زیاد ندارم همشو فروختم و دوس دارم گردنبند یا ی گوشواره بگیرم عروسی خواهرشوهرمم دوماه دگس از طرفی هم مستاجر هستیم میخام ی سرمایه ای جمع بشه
از اونطرفتم ظرفشویی ندارم و حس میکنم واقعا نیازه داشتنش
شما بودین چیکار میکردین؟؟؟
پرسش (1404/06/11):
دوستان بیاین راهنمایی کنین چیکار کنم
712
108
1404/06/11
سوال کننده
29
1404/06/11
نسترن موسوی
من جای شما بودم طلا میگرفتم.
16
1404/06/11
mom(N) 😌😌
من بودم پول نقد و طلا میخریدم ظرفشویی قسطی میوردم
1
1404/06/11
leila ♡
طلا بگیر
2
1404/06/11
پردیس ش
این فکر خیلی خوبیه
1
1404/06/11
مهناز ❤
طلا
2
1404/06/11
سوزان رهنما
سلام به نظرم تواین شرایط که هیچ سرمایه ای نداریدطلا بهتره
1
1404/06/11
delaram m
سلیقه ها متفاوته من بودم قطعا ماشین ظرفشویی میگرفتم
2
1404/06/11
delaram m
این پیشنهادم بتونی انجام بدی خیلی بهتره 🩵
2
1404/06/11
مامان فارا 🍒❤
من بودم طلا میخریدم
بنظرم ماشین ظرفشویی خیلی واجب نیست
مگه زمان قدیم ماشین ظرفشویی بود !!
بنظرم ماشین ظرفشویی خیلی واجب نیست
مگه زمان قدیم ماشین ظرفشویی بود !!
1
1404/06/12
بهاره 😊
بستگی داره ک شرایطش داره قسطی بخره یا نه
3
1404/06/12
بهاره 😊
بنظرم ببین خودت چی بیشتر بدردت میخوره
مثلا من خودم دستام درد میکنه و ظرفشویی برام خیلی مهمتره و با اینک فقط یه تیکه طلا مونده برام میخوام بفروشمش
و خب شرایط قسط دادن ندارم
شماهم اگ ظرفشویی ضروری هست بخر ولی اگ صرفا به خاطر اینک بقیه دارن شما ندارین بیخیالش شو
مثلا من خودم دستام درد میکنه و ظرفشویی برام خیلی مهمتره و با اینک فقط یه تیکه طلا مونده برام میخوام بفروشمش
و خب شرایط قسط دادن ندارم
شماهم اگ ظرفشویی ضروری هست بخر ولی اگ صرفا به خاطر اینک بقیه دارن شما ندارین بیخیالش شو
2
1404/06/12
ماریا ماریا
من همیشه از زندگی لذت میبرم اولویت من لذت بردن از لحظه ست شما ببین چه مدلی هستی . من ماشین ظرفشویی میخرم و کیف میکنم باهاش
8
1404/06/12
مامان موشی موشی
من اگه خونه از خودم داشتم ماشین ظرفشویی میگرفتم ولی اگه مستاجر بودم طلا میگرفتم
0
1404/06/12
لیلا شمس
طلا ضررر هست اندازه پولت سکه بخر هرموقع قصد فروشش داشتی هیچ وقت ضرر نمیکنی تازه گرون تر بشه به نفعت هم هست طلا اجرت داره
0
1404/06/12
لیلا شمس
سکه نیم سوت هست به بالا هیچوقت هم دست دوم نمیشه
0
1404/06/12
nilofar i
والا ماشین ظرفشویی همچین واجب هم نیست طلا خیلی بهتره
0
1404/06/12
زینب مامان آنیا
بنظر من طلا بخر اگه مدت زیاد میخای نگه داری سکه چند سوت یا ربع بخر
0
1404/06/14
Maria 🌈
من باشم طلا میخرم
همین الانش برای خونه جدیدم یه دست مبل جدید لازم دارم ولی پول رو به طلا میدم تا فرصت دیگه مبل بخرم
همین الانش برای خونه جدیدم یه دست مبل جدید لازم دارم ولی پول رو به طلا میدم تا فرصت دیگه مبل بخرم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




