اگر کسی آنلاینه و در مورد صفحه آخر اطلاعاتی داره میشه راهنمایی کنه. چرا یه چیزایی کم و زیاده🥲🥲
ببین اخری پلاکت خون طبیعی هست ولی رو به پایین
امکان داره دکتر چند هفته دیگه آزمایش cbc تکرار کنه
ممنون عزیزم .
میتونه به خاطر آسپرین باشه؟
شاید بخاطر اونه نگران نباش حالا دکتر ببینه تخصصی میگه
بعد اینکه شما گفتین نت یه سرچ کردم انگار بازداری هم باعث میشه یه مقدار پلاکت بیاد پایین. خیلی پایین نیس انگار.
اونی که نوشته بالا اونو میدوندی چیه
ببین طبیعیه مشکلی نداره مثل اینکه قندت نرمال لب مرز باشه ولی دکتر بگه چند وقت دیگه چک بشه تا مطمئن شم
سلام به روی ماهتون مامان جان
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و در برابر سرخجه. سایتومگالوویروس و توکسوپلاسموز خداروشکر ایمن هستید فقط این موارد حائز اهمیت هستند که مقداری سطح پلاکت ها کم است آسپرین مشکلی ندارد فقط نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد زمان تکرار و پیگیری آزمایش تصمیم گیری شود قندتان هم باید بهتر گردد زیادتر از حد گرسنه نمانید
خیلی ممنون خانم دکتر مهربون.
قند خونم در چکاپ سه ماهه اول بارداری ۹۵ بود برا همین رعایت میکردم که به دیابت بارداری دچارنشم. فک کنم خیلی رعایت کردم😅
در مورد پلاکت هم حتما در موردش با دکترم مشورت میکنم
ممنون از شما
خواهش میکنم گل من ❤️بله دیگر زیادی رعایت کردید 😊😉کمی از سخت گیری کم کنید افت قند هم خوب نیست