سلام پزشک عزیز اوما
من امروز صبح برای آزمایش تحمل گلوکز رفتم.
گفتن باید سه مرتبه خونگیری انجام بشه.
نمونه اول ناشتا گرفته شد.گلوکز رو که خوردم گفتن یه ساعت بعدش دوباره باید نمونه بدی.50 دقیقه بعد از خوردن گلوکز چون حالت تهوع بهم دست داد بالا آوردم و استفراغ کردم.مسئولین آزمایشگاه گفتن چون بالا آوردی دیگه نمیتونی آزمایش بدی .باید فردا بیای یا اینکه امروز بری خونه دوباره گلوکز بخوری بعد دراز بکشی یه ساعت بعد دوباره باید بیای نمونه بدی.من اومدم خونه و گلوکز رو خوردم بعد دراز کشیدم یه ساعت بعدش دوباره رفتم آزمایشگاه نمونه دادم.این دفعه حالم بهم نخورد.دوباره ازم خون گرفتن.کلا سه باز ازم خونگیری شد.
به نظرتون من که محلول گلوکز رو دوباره خوردم مشکلی تو جواب آزمایش پیش نمیاد؟
همش نگرانم جواب آزمایش دقیق نباشه مجبور بشم دوباره آزمایش بدم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1231
1400/10/20


