Ooma
پرسش (1400/07/22):

سلام خسته نباشین پزشک اوما و دوستان عزیز قند 2 ساعتم بالاس چیکار کنم؟

عکس رو میفرستم بهم بگین چیکار کنم؟ آیا همین مقدار هم زیاده؟

سلام خسته نباشین پزشک اوما و دوستان عزیز قند 2 ساعتم بالاس چیکار کنم؟
قند یکساعته منظورته؟
دوساعته خوبه بکساعته بالاست
سلام عزیزم مگه همسرتون پزشک نیست ازش بپرس
اینجوری زودتر به جواب میرسی
اره یک ساعته بالاس ببخشین
اخه رنجش برای بارداری قبلیمم همینقدر بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه