سلام خانوما
خیار داشتیم باز خیار خریده
الان بااین همه چی درست کنم؟
خیارشور خونگی دوست ندارم، فقط ازون خیلی ریزا میخریم
خیار یه جوریه که نه میشه لواشکش کرد نه میشه فریزش کرد نه میشه آبمیوه باهاش درست کرد😂
پرسش (1404/05/21):
با خیار بجز خیارشور چی درست کنم
811
67
1404/05/21
سوال کننده
2
1404/05/21
fateme m
🤣🤣🤣شام ناهار صبحونه آبدوغ خیارمیچسبه
2
1404/05/21
fateme m
خیارشور درست کن بفرس برای من خداخیرت بده🤣🤣🤣
7
1404/05/21
fateme 007
با غذاهات ماست و خیار بخورین، سالاد فراااوون ، آب دوغ خیار
1
1404/05/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مربای خیار🤣
2
1404/05/21
بانو بزرگی
خیرات بده ثوابم داره😂
1
1404/05/21
مامان هانا❤ ☆☆
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
1
1404/05/21
مامان هانا❤ ☆☆
صبحونه ناهار شام خیار😂
1
1404/05/21
ماریا فرزین
خیار ترش
1
1404/05/21
مهناز ❤
آبدوغ خیار
2
1404/05/21
🌻 گل آفتابگردونم 🌻
سالاد خیار
حالا مگه چقد گرفتی ک میخوای از دستش خلاص شی؟
حالا مگه چقد گرفتی ک میخوای از دستش خلاص شی؟
1
1404/05/21
Behesht M
اگر اهل ترشی هستین،ترشی خیار درست کن خیلی هم خوشمزه است
1
1404/05/21
سوال کننده
برا همه جوابا فقط خندیدم
😂😂
😂😂
0
1404/05/21
سوال کننده
چطوریه؟
مثل ترشی خیار چنبر حلقه کنم و با آب نمک و سرکه بربزم تو شیشه ؟
مثل ترشی خیار چنبر حلقه کنم و با آب نمک و سرکه بربزم تو شیشه ؟
0
1404/05/21
Behesht M
بله عزیزم
یکم نمک و سیر هم اضافه کن
یکم نمک و سیر هم اضافه کن
0
1404/05/21
Behesht M

0
1404/05/21
fateme m
به نظرم یه مهمونی بده کل فامیلو آبدوغ خیار درست کن هوا هم که گرررم آی میچسبه
0
1404/05/21
سوال کننده
به سیر تازه آلرژی دارم
پودرشو بریزم ؟
پودرشو بریزم ؟
1
1404/05/21
Behesht M
توی نت دستوراش هست
1
1404/05/21
Behesht M
بریز یکم
0
1404/05/21
سوال کننده
همه مثل من و تو نیستن
یه عمر پشت سرم حرف میزنن و بهم تیکه میندازن
یه عمر پشت سرم حرف میزنن و بهم تیکه میندازن
0
1404/05/21
Behesht M
من توی مهمونی خوردم خیلی خوشمزه بود😋
0
1404/05/21
سوال کننده
مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
0
1404/05/21
Behesht M
خواهش میکنم عزیزم
3
1404/05/21
sara *
اربعین نزدیکه ی آبدوغ خیار درست کن بده دست ایستگاه صلواتی ها پخش کنن
0
1404/05/21
fateme sm
عزیزم هر چقدر که نیازت میشه بگیر
بقیشو بده به همسایه ای فامیلی کسی که استفاده کنن... حالا اگه کوچیکه خیارشور بریزن اگه بزرگ بخورن ...
به امواتتم میریه😉
بقیشو بده به همسایه ای فامیلی کسی که استفاده کنن... حالا اگه کوچیکه خیارشور بریزن اگه بزرگ بخورن ...
به امواتتم میریه😉
0
1404/05/21
fateme sm
من کلا برامون چیزی بیارن
هر چقدر که نیازمه میگیرم بقیشو میدم به همسایه های داخل اپارتمانمون یا فامیلا
هر چقدر که نیازمه میگیرم بقیشو میدم به همسایه های داخل اپارتمانمون یا فامیلا
0
1404/05/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
واقعا مرباش هست من دیدم ولی نخوردم
0
1404/05/22
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...

اینجوره
0
1404/05/22
سوال کننده
چقد خوب
0
1404/05/22
سوال کننده
هرچی پیدا میشه یا مرباشو درست میکنن یا ترشی 😑😂
1
1404/05/22
سوال کننده
ترشی خیار درست کردم
با چندتا حلقه پیاز بنفش تزیینش کردم
وقتی آماده خوردن شد اگه خوشمزه بود بهتون خبر میدم
با چندتا حلقه پیاز بنفش تزیینش کردم
وقتی آماده خوردن شد اگه خوشمزه بود بهتون خبر میدم
0
1404/05/22
بانو بزرگی
اگر نبود پیدات نشه
خودمون حدس میزنیم دیگه😂😂😂😂😂
خودمون حدس میزنیم دیگه😂😂😂😂😂
0
1404/05/23
سوال کننده
عاللیییی. بوداا
1
1404/05/23
Behesht M
نوشجانتون عزیزم
0
1404/05/24
فاطیما احمدی
سلام من مادرشوهرم با کلم قرمز و خیار ترشی درست میکرد امتحان کن خوشمزس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




