
این عالیه
منم هیدرودرم دارم و راضیام
سلام نازنینم به روی ماهتون
چه نوع ترشحات و علامتی دارید که فکر میکنید عفونت هست
معذرت میخوام ولی لباس زیرم بوی بدی میگیرع یا حسمیکنم وقتی خودمو خشکمیکنم دستمال کاغذی بو میگیره
چند روز تا موعدتان مانده ؟لباس زیر را هر روز تعویض میکنید و باز بوی نامطبوع دارند؟ آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
یادم نیست خیلی وقت پیشه
دوروزدیگع
خب فعلا دارویی نمیتوان مصرف کرد تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود
درمورد تعویض جواب ندادید
نه وقتی همش عوض کنم و مرتب خشککنم بو نمیگیره
ولی دیگع یکم کبگذره یکوچولو بومیگیره
عزیزم پس نمیتوان گفت قطعا عفونت دارید صبوری کنید اگر باردار نبودید جهت تست پاپ اسمیر مراجعه کنید لباس زیر باید روزانه تعویض گردد همیشه ناحیه تناسلی باید خشک بماند
ژل شست و شو هم بهتر است در بارداری استفاده نکنید
باشه پس خیلی ممنون که جواب دادین💗
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️😘❤️