چرا اینجا کسی جواب نمیده زیاد با اینکه ویو زیاد میخوره🥹من تازه اومدم اوما
میشه تاپیک قبلمو جواب بدین
پرسش (1404/05/10):
چرا کسی جواب نمیده
657
23
1404/05/10
سوال کننده
0
1404/05/10
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
سلام جدیدا اینطوری شده انگاری کسی حوصلع تایپ نداره
0
1404/05/10
بانو بزرگی
عزیزم مار مدیکور دقیقه و هاله ش قشنگ صورتی میشه اگر مثبت باشی
یه مدیکور بزن اگر مثبت بود دقیقه و مبارکه❤️
یه مدیکور بزن اگر مثبت بود دقیقه و مبارکه❤️
0
1404/05/10
بانو بزرگی
حالا خودت رفتی و جواب نمیدی😄😄😄
0
1404/05/10
سوال کننده
مدیکور برام تبخیر میزد همیشه
ولی تاحالا اصلا هاله ب این واضحی ندیده بودم نمیدونمچرا درکا منفی شد وندفو مثبت🥲
ولی تاحالا اصلا هاله ب این واضحی ندیده بودم نمیدونمچرا درکا منفی شد وندفو مثبت🥲
1
1404/05/10
توت فرنگی 🍓
صبر کن از موعدت بگذره یه مارک دیگه بزن همون لحظه هالش افتاد درسته نیوفتاد خط تبخیره
0
1404/05/10
توت فرنگی 🍓
مارک ویور هم دقیقه
0
1404/05/10
سوال کننده
اخه دو روز قبل درکا زدم هاله زد
دیروز وندفو دوتا زدم هاله پررنگ تراز پریروز زد
امروز درکا زدم منفی ینی هالش خیلیییی کمرنگ بود🫥
دیروز وندفو دوتا زدم هاله پررنگ تراز پریروز زد
امروز درکا زدم منفی ینی هالش خیلیییی کمرنگ بود🫥
0
1404/05/10
توت فرنگی 🍓
عجله نکن صبر کن از وقتت بگذره چند روز بعد
0
1404/05/10
توت فرنگی 🍓
شاید لقاحت دیر بوده کمرنگ نشون میده یا شاید بیبی چک خرابه بهتر اینه صبر کنی و مارک دیگه امتحان کنی
یا بری آزمایش اگه عجله داری
یا بری آزمایش اگه عجله داری
0
1404/05/10
بانو بزرگی
من این مارکارو امتحان نکردم هردوبار مدیکور زدم و دقیق بود
1
1404/05/10
سوال کننده
🥹
0
1404/05/10
مامان مهناومهدی ،
به اونایی که هاله زده دقت نمیکنی به این یکی گیردادی خواهرشایداین آخری خراب بوده
یدونه هم مدیکور بزن من فک کنم۲۰تازدم همش هم دقیق بوده
یدونه هم مدیکور بزن من فک کنم۲۰تازدم همش هم دقیق بوده
0
1404/05/10
الی ام
بیبی چک مدیکور صورتی دقیقه
0
1404/05/10
سوال کننده
اون کچرته همش هاله کاذب میده
0
1404/05/10
ارزو مامان اردلان و نیکان
اگه مثبت باشه باید هر برندی میزنی مثبتشه
0
1404/05/10
ارزو مامان اردلان و نیکان
مخصوصا بعد موعود
0
1404/05/10
سوال کننده
فردا موعدمه
نمیدونم واقن
درکا دو روز پیش زدم هاله وااضح داشتا عکسشو میزارم
امروز زدم کمرنگ و بهتره بگم منفی بود🫤🫤🫤
نمیدونم واقن
درکا دو روز پیش زدم هاله وااضح داشتا عکسشو میزارم
امروز زدم کمرنگ و بهتره بگم منفی بود🫤🫤🫤
0
1404/05/10
سوال کننده

این واسه س روز پیشه مارک درکا ک دوروز بعدش وندفو زدم عکس بالا ک گذاشتم پررنگ و واضح و صورتی شد امروزدرکا زدم باز هاله کمرنگ تراز این زد
0
1404/05/11
زهرا مامان نفس خانم
عزیزم میتونم بپرسم شما برای کدوم شهر هساین؟
0
1404/05/11
سوال کننده
شیراز
0
1404/05/11
زهرا مامان نفس خانم
👌👍👍👍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




