Ooma
پرسش (1404/04/09):

استفراغ وتب نوزادشش ماهه

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر دخترم شش ماهشه از صبح ساعت شش شیرش دادم گریه میکرد بعددیدبالا اورد بعدش مدفوع کرد یکم آبکی بود با روزای دیگه فرق میکرد ازصبح بیقراره تب هم میکنه هروقت بهش شیرمیدم بالامیاره

voice:|~|638868904138037760|~|2025-06|~|0:30
فعلا قطره ای ندادم قراره یه ساعت دیگه ببرم دکتر تبش تا38درجه میره ولی زیاد پایین نمیاد قسمت شکمش خیلی داغ میشه باگردنش
عزیزم استامینوفن یا ایبوپروفن ندادی؟ برای کنترل تب منتظر مراجعه نمون
چرا دادم استامینوفن ولی زیاد تاثیرنداره
یه مقدارمیاد پایین ولی قطع نمیشه
voice:|~|638868953132777140|~|2025-06|~|0:6
voice:|~|638868953421779970|~|2025-06|~|0:24
ساعت 1 وزنش 7کیلوبود اخرین بار 14قطره دادم
آها ممنون خانوم دکتر.خیراازاین داروها نمیدم باشه حتما میخرم
voice:|~|638868955568083470|~|2025-06|~|0:30
voice:|~|638868955901799750|~|2025-06|~|0:31
طول درمانش خیلی طولانی میشه خانوم دکتر ؟
اهاخیلی ممنون عزیزم ♥️♥️
voice:|~|638868958618726040|~|2025-06|~|1:9
❤️❤️❤️
آها خیلی ممنون از لطف شما بسیار سپاسگزارم 💕💕💕
❤️❤️❤️
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️♥️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.