سلام خانم دکتر وقت بخیر . میشه ازمایش عفونت ادراری منو بررسی کنید . البته عکس نمیاد . مورد مهمی که باید بررسی بشه رو لطفا بهم بگید تا عدد یا مثبت بودنشو بهتون بگم . اگه هم تموم مولفه ها مهم هستن تایپ کنم .
ممنونم ازتون 🌷🙏
پرسش (1404/03/31):
آزمایش عفونت ادراری
230
12
1404/03/31
سوال کننده
0
1404/03/31
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
این موارد را برایم بنویسید
Color
Nitrite
Wbc
Rbc
Epithelial cell
Bacteria
U/c یا
Culture
این موارد را برایم بنویسید
Color
Nitrite
Wbc
Rbc
Epithelial cell
Bacteria
U/c یا
Culture
0
1404/03/31
سوال کننده
Color: yellow
Nitrite: negative
Wbc:3_4
Rbc:0_1
Epithelial cell:2_3
Bacteria:few
Culture: coagulase negative staphylococci
Nitrite: negative
Wbc:3_4
Rbc:0_1
Epithelial cell:2_3
Bacteria:few
Culture: coagulase negative staphylococci
0
1404/04/01
پزشک اوما
قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟الان میتوانید عکس ارسال کنید تا ببینم
عفونت دارید
عفونت دارید
0
1404/04/01
سوال کننده

0
1404/04/01
سوال کننده
از وسط گرفته بودم بله . ولی نه تمیز نکرده بودم .
0
1404/04/01
سوال کننده
خانم دکتر من ازمایش دیابت رو هم براتون فرستاده بودم که بخاطر اینکه عکس ارسال نمیشد نیمه تموم موند .اون قسمت بالا هم ازمایش دیابت هست .
0
1404/04/01
سوال کننده
قبلا بهتون درباره سوزش و حالت پنیری و سبز بودن ترشحاتم گفته بودم و گفتین که دالاواگ سی استفاده کنم . خیلی تاثیر داشت . طوری که فک کردم دیگ عفونت ندارم. چون همسوزش موقع رابطه نداشتم و هم دیگه ترشحاتم پنیری سبز نبود . پس چرا عفونت نشون داده بهم.
0
1404/04/01
پزشک اوما
عزیزم نکته اول اینکه سطح پلاکت افت دارد به پزشکتان مراجعه کنید تا در مورد روال مراقبتی تصمیم گیری شود
موقع آزمایش ادرار ناشتا نبودید؟الان ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟ جان دلم الان طبق آزمایشات عفونت ادراری دارید ترشحات مرتبط با عفونت واژینال هست
موقع آزمایش ادرار ناشتا نبودید؟الان ترشحات واژینال دارید ؟چه ویژگی دارند ؟ جان دلم الان طبق آزمایشات عفونت ادراری دارید ترشحات مرتبط با عفونت واژینال هست
0
1404/04/01
سوال کننده
ناشتا که همزمان با ازمایش تحمل گلوکوز دادم ازمایشنو
نه خانم دکتر دیگه ترشح واژینال ندارم زیاد داشته باشم هم ابکیه
نه خانم دکتر دیگه ترشح واژینال ندارم زیاد داشته باشم هم ابکیه
0
1404/04/02
پزشک اوما
عزیزم سفالکسین هر 12 ساعت یک عدد تا 7 روز بخورید بعد از گذشت 4 روز از اتمام درمان آزمایش ادرار به شیوه آنالیز و کشت ادرار به همراه آنتی بیوگرام انجام دهید آب خیلی بخورید
0
1404/04/02
سوال کننده
ممنونم
0
1404/04/03
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




