خاک عالم خدا خیرت بده گفتی. یادم رفته بفرستم و کماکان منتظر جواب بودم😅😅😅
واقعا؟ پس چرا هیچ علائمی ندارم😪 از ترسم هرماه آزمایش عفونت ادراری میدم
سلام به روی ماهتون مامان گل
زنده باشید نازنینم ❤️❤️
نتیجه آزمایش سنجش سطح قند خون خوب است. اما عفونت ادراری دارید. شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
سلام دکتر جان بخاطر ناشتایی برای قندم من آبم نخورده بودم چندین ساعت. ممکنه تاثیر داشته باشه؟ بله اول مقداری از ادرارم رو تخلیه بعد نمونه گیری رو انجام دادم
عزیزدلم ترشحات واژینال ندارید ؟خودتان را تمیز کرده بودید؟
بله دکتر جان. عذر میخوام ولی این چند وقت لباس زیرای رنگی پوشیده بودم از دیروز لباس زیر سفید پوشیدم متوجه شدم کمی لباس زیرم زرد میشه. ولی علائم دیگه ای ندارم. قرص سفکسیم بخورم یا لازمه حتما برم پیش پزشکم؟
جان دل بله سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک بار تا یک هفته مصرف کنید و در طی این مدت لباس زیر را منظم تعویض کنید ، حتما مایعات خصوصا آب بیشتر بخورید و یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار را با رعایت شرایط نمونهگیری آزمایش (تمیز کردن ناحیه تناسلی. قبل دادن نمونه و گرفتن نمونه از وسط جریان ادرار)، به شیوه آنالیز و کشت ادرار به همراه آنتی بیوگرام تکرار کنید.
چشم حتما ممنونم دکتر عزیز🙏🏻❤
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️