سلام خانم دکتر و دوستان عزیز من دخترم ۱۴ سالشه سرفه های خشک داره و تب و لرز داره از امروز بردمش دکتر انتیبیوتیک و قرص مسکن داده تاثیر نداره من خودم بهش شربت ایبوپروفن میدم هر ۴ ساعت
سوالم اینه ****اگه منم این ویروس رو بگیریم تب بالا برای جنین خطرناک هستش؟؟چیکار کنم وقتی فقط میشه استامینوفن ساده خورد***
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



161
1404/02/25



