سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، من دو روزه فقط صبح ها که بیدار میشم از خواب دلپیچه دارم بعد که میرم سرویس دیگه خوب میشم کامل و مدفوع هم تقریبا شل هست، ممکنه نشانه زايمان زودرس خدایی نکرده باشه؟ و اینکه من شکمم از قبل بارداری سفت بود الانم سفت هست دکترم منو برای ان اس تی فرستاد خداروشکر مشکلی نبود اون موقع
0
1403/10/09
سوال کننده
البته این تست مال چند روز قبله که هنوز اسهال نبودم
0
1403/10/09
سوال کننده
و اینکه علائم انقباض چی هست؟ میشه بدون درد هم انقباض داشت؟
0
1403/10/09
سوال کننده
این حالت دلپیچه که گفتم فقط در حد همین قدر هست که هنوز نرفتم سرویس تا دفع انجام میدم دیگه خوب میشه و خداروشکر بعدش دیگه نه درد دارم نه اسهال
0
1403/10/09
سوال کننده
و اینکه من امپول پرولوتون هفتگی و شیاف روزی دو تا و ایزوپرین روزی دوتا میخورم و استراحت هم هستم، اگه خدایی نکرده انقباض باشه درمانی غیر از اینها داره؟
0
1403/10/09
پزشک اوما
voice:|~|638710680224013570|~|2024-12|~|0:23
0
1403/10/09
پزشک اوما
voice:|~|638710680533553220|~|2024-12|~|0:42
0
1403/10/09
سوال کننده
خانم دکتر من سرکلاژ کردم با سرویکس ۲۶ حدودا ۴۰ روز پیش و فردای بعد سرکلاژ که طول سرویکس ام دوباره چک شد شده بود ۳۶
0
1403/10/09
سوال کننده
تست ان اس تی توی هفته ۲۵ و سه روز هم اعتبار داره ؟
0
1403/10/09
سوال کننده
این درد و سفت شدن بايد حتما باهم باشن حتما؟
0
1403/10/09
سوال کننده
آخه من شکمم خودش سفت بوده از قبل بارداری ولی گاهی حس میکنم سفت تر میشه ولی دقیقا جنین رو هم توی همون موقعیت سفت شدگی حس میکنم واقعا گیج شدم به دکترم که گفتم منو فرستادن تست که اون موقع خداروشکر مشکلی نبود ولی ماما که اونجا بود گفت ۲۵ هفته و سه روز خیلی مشخص نمیشه با آن اس تی
0
1403/10/09
سوال کننده
پس طبق توضیحات شما نباید دلپیچه صبح هام با انقباض مرتبط باشه اگه درست متوجه شده باشم
0
1403/10/09
پزشک اوما
voice:|~|638710720650739450|~|2024-12|~|0:37
0
1403/10/09
سوال کننده
از چه هفته ای ان اس تی اعتبار داره؟
0
1403/10/09
سوال کننده
نه رژیم غذاییم تغییری نکرده
0
1403/10/09
سوال کننده
سفت شدگی اگه مربوط به انقباض باشه چقدر باید طول بکشه تا دوباره مثل قبل بشه؟
راستشو بخواید خانم دکتر تازگی حساس شدم هی شکمم رو چک میکنم نمیدونم زیاده یا نه. ولی درد رو خداروشکر اصلا ندارم
راستشو بخواید خانم دکتر تازگی حساس شدم هی شکمم رو چک میکنم نمیدونم زیاده یا نه. ولی درد رو خداروشکر اصلا ندارم
0
1403/10/09
سوال کننده
و اینکه من ایزوپرین میخورم برای انقباض تپش قلب میگیرم ولی دکترم گفتن مهم نیست ادامه بده یه وقت برای جنین ضرر نداشته باشه
0
1403/10/09
سوال کننده
و اینکه سفتی یعنی مثل چی ؟ من هیچ تصوری ندارم یعنی با چی مقایسه اش کنم؟
0
1403/10/09
سوال کننده
بعضی ها میگن مثل پیشونی درسته؟
0
1403/10/09
پزشک اوما
voice:|~|638710958974650000|~|2024-12|~|0:58
0
1403/10/09
پزشک اوما
voice:|~|638710959812856680|~|2024-12|~|0:27
0
1403/10/09
سوال کننده
فشار که گفتین منظورتون بالا رفتن یا پایین اومدن چون من فشارم اکثرا پایین هست؟
0
1403/10/09
سوال کننده
پس این طور که شما میگین هیچ راه تشخیصی به جز خودم نیست تا قبل هفته ۳۰ ، خوب اینطوری دکترم قبول میکنه برام سرم سولفات که گفتین رو تجويز کنه؟ این سرم بايد حتما تو بیمارستان تزریق بشه؟
0
1403/10/09
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر خیلی سوال پرسیدم ممنونم که با حوصله جواب میدین
0
1403/10/09
پزشک اوما
voice:|~|638710974252293050|~|2024-12|~|0:42
0
1403/10/09
سوال کننده
آخه من خانم دکتر با ای وی اف و بعد کلی هزینه و سختی باردار شدم خیلی نگرانم همش میترسم جایی کم گذاشته باشم،
سفت شدن شکمم بعضی روز ها بیشتر هست و بعضی روز ها کمتر نمیدونم تحت تاثیر چی هست واقعا.نظم خاصی توش پیدا نمیکنم. و اینکه این سفتی بیشتر اطراف ناف و بالاش هست وگرنه هر چی به سمت پهلو میرم شل تر هست شکمم، البته گاهی همون قسمت هم سفت هست ولی اصلا نظم خاصی نداره گاهی زیاده گاهی کم
سفت شدن شکمم بعضی روز ها بیشتر هست و بعضی روز ها کمتر نمیدونم تحت تاثیر چی هست واقعا.نظم خاصی توش پیدا نمیکنم. و اینکه این سفتی بیشتر اطراف ناف و بالاش هست وگرنه هر چی به سمت پهلو میرم شل تر هست شکمم، البته گاهی همون قسمت هم سفت هست ولی اصلا نظم خاصی نداره گاهی زیاده گاهی کم
0
1403/10/09
سوال کننده
یا مثلا وقتی همون موقع پهلو رو عوض میکنم یا به پشت میشم میبینم نه شل هست نسبت به پوزیشن قبلم
0
1403/10/09
سوال کننده
نمیشه خانم دکتر خودم هیوسین رو به داروهام اضافه کنم و کنار ایزوپرین مصرف کنم؟ چون قبلا هم هیوسین داشتم هم ایزوپرین حس میکنم اون موقع بهتر بود شرایطم،
چون برای دکترم ملاک ان اس تی هست.
یا بجای فمولایف ۲۵۰ فمولایف ۵۰۰ رو هفتگی تزریق کنم؟
چون برای دکترم ملاک ان اس تی هست.
یا بجای فمولایف ۲۵۰ فمولایف ۵۰۰ رو هفتگی تزریق کنم؟
0
1403/10/09
سوال کننده
چون دکترم گفت ایزوپرین رو میتونی ۸ ساعته استفاده کنی ولی ایزوپرین واقعا ۸ ساعته اش اذیتم میکنه
0
1403/10/09
سوال کننده
واینکه مگه تزریق سرم سولفات برای جنین مضر هست که تا مطمئن نشیم تزریق انجام نمیشه؟ نمیشه بعنوان پیشگیری استفاده بشه؟
0
1403/10/09
پزشک اوما
voice:|~|638711027175008640|~|2024-12|~|0:20
0
1403/10/09
سوال کننده
خیلی کم پیش میاد داشته باشم
0
1403/10/09
سوال کننده
خانم دکتر یه چیزی رو فراموش کردم راجع به حالت شکمم بگم، ۵۰ درصد مواقع وقتی سفت میشه که خود جنین داره حرکت میکنه
0
1403/10/09
سوال کننده
الان من اجازه دارم بجای ۸ ساعته ایزوپرین ، روزی دو تا ایزوپرین و یک دونه هیوسین بخورم یا نه؟
1
1403/10/10
پزشک اوما
نه عزیز م هیوسین نخور همون ایزوپرین رو طبق دستور فعلی استفاده کن چون طبق چیزی که میگی انقباض نیستن عزیزم
0
1403/10/10
سوال کننده
متشکرم لطف کردین
1
1403/10/10
پزشک اوما
voice:|~|638711818065709440|~|2024-12|~|0:39
0
1403/10/10
سوال کننده
ممنون بابت وقتی که گذاشتین میشه مکمل منیزیوم هم مصرف کنم؟ مثل مگنیفورت؟
0
1403/10/10
پزشک اوما
بله عزیزم گرفتگی عضله داری؟
0
1403/10/10
سوال کننده
نه برای همون انقباض پرسیدم گفتم شاید موثر باشه
1
1403/10/11
پزشک اوما
voice:|~|638712544279423810|~|2024-12|~|0:10
0
1403/10/11
سوال کننده
بازم ممنون
1
1403/10/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من نترس امیدوارم عالی جلو بری ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



165

