سلام خسته نباشید من در حال حاضر میخوام باردار شم ماه پیش اقدام کردم همیشه سیکل قاعدگی ۲۸تا۳۰روزه بوده این دفعه ۲۶روزه شدم اول فک کردم شاید لانه گزینی باشه ولی خونریزی شدیدی داشتم الان بوتاکس کردم میخواستم ببینم ضرری ندارد بخوام دوباره اقدام به بارداری کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



124
1403/09/15


