Ooma
پرسش (1403/09/15):

بوتاکس قبل از بارداری

سلام خسته نباشید من در حال حاضر می‌خوام باردار شم ماه پیش اقدام کردم همیشه سیکل قاعدگی ۲۸تا۳۰روزه بوده این دفعه ۲۶روزه شدم اول فک کردم شاید لانه گزینی باشه ولی خون‌ریزی شدیدی داشتم الان بوتاکس کردم میخواستم ببینم ضرری ندارد بخوام دوباره اقدام به بارداری کنم؟

voice:|~|638690031932512330|~|2024-12|~|0:7
عزیزم
من ۹ام آذر پریود شدم بوتاکس ۱۱ام آذر انجام دادم همین ماه میخوام اقدام به بارداری کنم الان میخواستم بدونم اگه باردار بشم برای جنین ضرر داره یا نه؟
عزیزدلم تو حالت مطلوب بهتره که حداقل 3 ماه صبر کنی اما اگر سنت بالای 35 هست میتونی بعد یک دوره اقدام کنی
ممنون از راهنماییتون ❤️🌹
آره من ۳۵سالمه پس این ماه صبر می‌کنم
voice:|~|638690869930775370|~|2024-12|~|0:5
stk: |~|11|~|106_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.