بچه هادیووووونه شدم بخدا پادردگرفتم اینقدررفتم دشوری..شماهم قبل پریوداینجوری میشین؟ایامال سرماست ایاطبیعیه هریک ربع نیم ساعت ادرار؟ربطی به اقدام داره.نکنه مثانه ام سوراخ شده😭😭😭
2
1403/06/25
آرزو ح
سلام شاید عفونت داری
1
1403/06/25
🩵 𝕫ꪖꫝ𝕣ꪖ 🩷
دشوری😀
1
1403/06/25
selin s
شاید بارداری آخه من توی بارداری اولم از چند روز قبل موعد تکرر ادرار شدید داشتم
1
1403/06/25
پ
عزیزم منم چند روز قبل از موعدم تکرر ادرار شدید داشتم وباردار بودم
1
1403/06/25
آزاده ن
منم چند روز به موعدم تکرر ادرار میگیرم و همش به خودم امیدواری میدم که شاید باردارم ولی میخوره تو ذوقم و پریود میشم
2
1403/06/25
مامان علی اکبر
باور کن حدس زدم خودت باشی کوثر وقتی عنوانتاخوندم
0
1403/06/25
نفس نفسم
شایدسردی کردیم یه لیوان عرق نعناع بانبات بجوشون البته زیرشوکم کن دم بزار بعد بخور
0
1403/06/25
سوال کننده
ماه پیش ازمایش دادم نداشتم الان نمدونم مال پریوده یااقدام
0
1403/06/25
سوال کننده
ای خدا😭😭😭
0
1403/06/25
سوال کننده
همین دیگه براهمین میگم اگه پریوده خب بشودیگه شب تاصبح دشوری چه صیغه ایه😂😂
0
1403/06/25
سوال کننده
خودشم😂😂🤲
0
1403/06/25
سوال کننده
بدنیس تواقدام؟میخورم اگه بدنیس
0
1403/06/25
سوال کننده
الان پتوپیچیدم دورم کمرم دردمیکنه بازدشوری😭😭😭😭😭
0
1403/06/25
سوال کننده
جورابم پوشیدم بازمیخام برم دمپایی روبچه هااب میریزن خیس میشه بازبایددربیارم برم بیام بپوشم باز ی ربع بعددوباره😑😥
0
1403/06/25
پ
شاید عفونت ادراری گرفتی
0
1403/06/25
تکه ای از بهشت
من هنوز شبا راهپیمایی داره به دستشویی
برا بارداری باشه همراهته تا ببینم خودش کی دلش بخواد کمتر بشه😂😂😂
برا بارداری باشه همراهته تا ببینم خودش کی دلش بخواد کمتر بشه😂😂😂
0
1403/06/25
سوال کننده
اخه اینقدرزودتکررادرارمیشه مگه؟من اگه حسابم بکنم میشه هفته چهارم 🙁
0
1403/06/25
پ
میتونی قرص نیتروفرونتائن بخوری توی بارداری هم مجازه
0
1403/06/25
سوال کننده
نمدونم بخدا خارش سوزش ندارم اصلا.الانم فقط میخام یکم کمتربشه موعدم اگه پری شدم برم ازمایش ببینم چخبره😭😭😭
0
1403/06/25
پ
من که همینجور بودم
1
1403/06/25
پ
من که همینجور بودم
0
1403/06/25
سوال کننده
نمدونم بخدا خارش سوزش ندارم اصلا.الانم فقط میخام یکم کمتربشه موعدم اگه پری شدم برم ازمایش ببینم چخبره😭😭😭
0
1403/06/25
سوال کننده
ضررندارع؟مال چیه عفونت؟
1
1403/06/25
پ
اره واسه عفونت ادراریه
0
1403/06/25
سوال کننده
حالابدترازهمه میل جنسی هم رفته بالا😑😂😂😂😂😂
0
1403/06/25
سوال کننده
جرات ندارم اب بخورم لبام خشک شد
0
1403/06/25
سوال کننده
ازیبوست نیس تکررادرار؟
0
1403/06/25
سوال کننده
چون کمردردفکرکنم ازیبوسته میگم نکنه تکررادراربرای اونه
1
1403/06/25
🧸nil .
من دو سه روز قبل موعد تکرر داشتم تا همین الانم ادامه داره
سوزش و اینا اگه نباشه شاید بارداری باشه.
سوزش و اینا اگه نباشه شاید بارداری باشه.
0
1403/06/25
سوال کننده
نمدونم نیلوجون یبوستم داشتین؟
3
1403/06/25
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
انشالله این همه دشوری رفتن واسه ی دوقلوی پسر جذاب باشه 😅
1
1403/06/25
Fateme Manane Alisan
تکرر ادرار از علایم بارداریه
1
1403/06/25
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
منم قبل از موعدم تکرر داشتم و همچنان ادامه داره
0
1403/06/25
Fateme Manane Alisan
از سرما هم میتونه باشه
0
1403/06/25
سوال کننده
من اصن قبل بارداریام یادم نیس اولی اصن علائم نبود باحالت تهوع فهمیدم باردارم ماه دومم بوددیگه.دومی ماه اول اقدام کردم گفتم نمیگیره به این زودی فقط یادمه دنبالچه ام شدید دردگرفت رفتم ارتوپدگفت چیزی نیس بازحالت تهوع وتست مثبت همین
0
1403/06/25
🧸nil .
انشاا..اگه میخوای باشی عزیزم
یبوست رو هرازگاهی داشتم اما چون از همون اول خودمو بستم به سالاد و روغن زیتون زیاد سعی کردم کنترلش کنم.
یبوست رو هرازگاهی داشتم اما چون از همون اول خودمو بستم به سالاد و روغن زیتون زیاد سعی کردم کنترلش کنم.
0
1403/06/25
سوال کننده
وای مرضیه تک قل شو خدابده من شیرینی میدم همه رو😂😂دوقلو که پروازمیکنم اکروبات میرم😂اصن میرم دشوری چادرمیزنم
0
1403/06/25
سوال کننده
ولی چشمم اب نمیخوره نمیخام دلخوش کنم خودم و
0
1403/06/25
سوال کننده
منم میگم چون سردشده شاید اونه ولی شوهرم میگه نه ی ربع ی ربع چخبرته
0
1403/06/25
سوال کننده
برای یبوست چی بخورم؟غیراب،😂
0
1403/06/25
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
انشالله ک این ماه باردار میشی و ی بارداری عالی و راحت و بیای بی بی قشنگتو بزاری واسمون
0
1403/06/25
سوال کننده
منومسخره میکنه میگه توهم توطئه داری بابا دشوریه دیگه برو.گفتم باورکن پادردشدم وگرنه چرانرم اخه😥
0
1403/06/25
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
منم خیلی میرم دشوری...خیلیم آب نمیخورم...همش بهم میگن باید آب زیاد بخوری میگم من آب نمیخورم همش دشوریم آب بخورم دیگه چی ...
0
1403/06/25
سوال کننده
یعنی اینقدربی بی چک کم شده اوما من بی بی مثبت بیارم درخاطرهمه حک میشه😂😂
ولی حالاببین سروقت ی روززودترم پریودمیشم😭😭😭
ولی حالاببین سروقت ی روززودترم پریودمیشم😭😭😭
1
1403/06/25
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
ن انشالله ک نمیشی و بیای حال اومایی ها رو خوب کنی
0
1403/06/25
سوال کننده
همین دیگه اب گرم میخورم تازه میگم بهتره ابلیموتازه هم میزنم کم بشه نخیربی تاثیر
0
1403/06/25
سوال کننده
دعام کن تودلت پاکه🥺بگوخداجون این کوثرعجول نیسا ولی دلش وشاد کن 😍
0
1403/06/25
سوال کننده
هرچند بازم میگم بی علامت میبودم بیشتربه بارداری ایمان میاوردم هرروزیک حالی ام
0
1403/06/25
سوال کننده
تازه سرماخوردگیم تادیروزخوب خوب شد بازاین شروع شده🥴
1
1403/06/25
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
عزیزم لیمو خودش سرده ...باعث تکرر میشه ...همون آب ولرم خوبه
1
1403/06/25
Fateme Manane Alisan
انشالله که بارداری😉
0
1403/06/25
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
الهی خواسته دلت و خواسته خدا یکی باشه و زودتر ب آرامش برسی و سلام کنی ب حالت تهوع و معده درد والی آخر...اونم همین ماه....الهی امین
0
1403/06/25
الی ی
بی خیال بابا تا ندونی بارداری هر چی میخوای بخور
0
1403/06/25
سوال کننده
🥴😍😍😂😂😂💜
0
1403/06/25
سوال کننده
تونت زده بود اضافه کنین تکررخوب میکنه که عه🙁
0
1403/06/25
fariba .
منم قبل بارداریم داشتم و با یه دل درد همراه بود میگفتم عفونت دارم و تصمیم داشتم برم دکتر
0
1403/06/25
سوال کننده
عه.بارداربودین؟
0
1403/06/25
سلما 💞💞
خخخ یه دانش اموز داشتم پاذسال میگفت دشوری تا سال تمام شد همه یاد گرفتن این یاد نکرفت بگه دسشتویی همش میگفت خانمبرم دشوری خخخخخ
1
1403/06/25
fariba .
آره
0
1403/06/25
🩵 𝕫ꪖꫝ𝕣ꪖ 🩷
یبار از یکی از همسایه هامون شنیدم گفت دشوری رو شستم
خانمه سن و سال دار بود لهجه بوشهری داشت
انقد این کلمه پیشم بامزه بود😀
خانمه سن و سال دار بود لهجه بوشهری داشت
انقد این کلمه پیشم بامزه بود😀
0
1403/06/25
سوال کننده
من چون بدم میاد میگم دشوری😂😂
0
1403/06/25
Fatemeh .
منم خیلی زود زود میرم دشوری ولی تازه پریودم تموم شده کلافه شدم دیگه میخوام گریه کنم.چرا آخه اینجوری میشه؟
0
1403/06/25
سوال کننده
ازمایش دادی عزیزم؟
0
1403/06/25
سوال کننده
بنظرم حالاکه تازه پریودت تموم شده بروازمایش ادراربده
0
1403/06/25
سوال کننده
منم اگه پریودبشم حتمامیرم بعدشم میرم سونوببینم فولیکول دارم ندارم تخمکگذاریم درست بوده نبوده
0
1403/06/25
Fatemeh .
آزمایش چی گلم؟
0
1403/06/25
Fatemeh .
نه ندادم متاسفانه
0
1403/06/25
Fatemeh .
من سونو دادم این ماه فولیکولهم داشتم آمپول هم زدم ولی شد کیست و پریود شدم،دوباره این ماه باید وسط سیکل برم
0
1403/06/25
فاطمه🙋🙋 🤍✨
کیست داری من داشتم همینجوری بودم
0
1403/06/25
Fatemeh .
واقعا؟؟رفتی دکتر؟چ داروهایی داد؟
0
1403/06/25
سوال کننده
ای بابا🥺
1
1403/06/25
سوال کننده
دقیقاسه هفته پیش سونو دادم کیستی نبودخداروشکرگفت رحمت عالی شکرخدا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



491

